את במזרח ואהובך במערב? שבעה רעיונות לדייטים ביתיים מרחוק

מערכת יחסים בלונג דיסטאנס? הבן זוג בצבא או סתם גר מחוץ לעיר? אלמוג שור מציעה שבעה רעיונות לדייטים און ליין

88 שיתופים | 132 צפיות

בעודי יושבת לי בבית עם אהוב ליבי שהוא גם הבן הזוג שלי, החלטנו לעשות לנו איזה דייט ביתי קליל, הישר מרשימת הדייטים הביתיים שהכנתי לכן לחורף, כי בואו – מה עוד יש לעשות? וחוץ מזה, אני גם מקשיבה לעצות של עצמי, שהסנדלרית תלך יחפה? מה פתאום, הרצפה קפואה. 

אבל אז חשבתי לעצמי על כל אלו שלא שפר עליהן מזלן לגור באותו בית עם בן או בת הזוג, לא משנה מה הסיבה. בין אם אחד מכם בצבא, בין אם אתם במערכת יחסים לונג דיסטאנס (כולל תל אביביות שיוצאות עם מישהו שגר מחוץ לעיר השם ישמרנו), בין אם אתם בתחילת הזוגיות ועדיין לא גרים יחד, או גם אם אתם בשיא הזוגיות ופשוט בחרתם לא לגור יחד, לתשומת לב הקוראת, מרב מיכאלי, אם היא מתעצלת לעלות קומה, או לרדת. קומה. 

הטור הזה מוקדש לכן – כי אין סיבה לא לטפח את הזוגיות, גם ברגעים האלו שאף אחד מאיתנו לא מספיק משוגע כדי לצאת מהבית, אז קבלו שבעה רעיונות לדייטים ביתיים מרחוק. 

לצפות בסרט יחד-מרחוק

תנו לי להישמע רגע כמו סבתא אבל "עם הטכנולוגיה של היום" אין שום סיבה לא להצליח לתפעל דייט מהמם מרחוק. פתחו נטפליקס (או כל מה שזורם לכם ועובד בסופה), הכינו את הפופקורן, כנסו כל אחד מתחת לפוך שלו וצפו בו זמנית בסרט לבחירתכם, או בינג' של סדרה למיטיבי לכת. כמובן בלי לשכוח אחד את השני – שימו את הטלפון לידכם, אפילו עם חצובה למשקיעים, ותעשו שיחה בפייס טיים/וואטסאפ/זום, מה שגורם לכם להיראות הכי פחות מפוקסלים. 

כל המטרה היא חוויה שגרתית, עם קשקושי סרט שגרתיים. כי לפעמים הרגעים שאנחנו הכי מתגעגעים אליו, זה הרגעים הקטנים האלו בהם את צורחת בבהלה מסרט קומדיה מטופש. 

משחקים און ליין 

אחד מרגעי השיא בקורונה עבורי היו משחק שם קוד אינטרנטי עם האחים שלי. כן אני גם חנונית בזמני הפנוי. היינו נכנסים לאתר האינטרנט של המשחק, ובו זמנית מפעילים את הזום ואז יכולים להתקשקש במקביל ולראות אחד את השני. ואז פתאום עלה לי, מה עם לשחק במשחקי האון ליין האלו, אבל בגרסת הסטריפ הסקסית? לא עם האחים, כן? תרגעו. 

תפתחו משחק אינטרנטי לפי בחירתכם, יש לכל משחק בערך, ובמקביל תפעילו שיחת וידאו. החוקים פשוטים – מי שמפסיד מוריד פריט לבוש אחד. פלוס – אתם מכינים לכם תשתית יפה לסקס טלפוני אחרי זה. 

הדייט המושלם 

תזמיני גם לך אבל כמובן גם לבן או בת הזוג בהפתעה מארז קוקטיילים עד הבית/ קינוח שווה/ משלוח אוכל/ שף עד הבית (כל אחת והתקציבים שלה, אולי יש לי כאן איזו לאה שנירר בקוראות?!). אם זו לא אופציה, פשוט תוותרו על ההפתעה ותדאגו שלכל אחד יש בקבוק בירה ואיזה משהו להכניס לפה. רצוי אוכל. תפתחו את הוידאו המשותף ותתחילו לחגוג יחד, כאילו אתם ממש אחד לצד השני.

אבל הכי חשוב לסיים את הארוחה עם קינוח, והפעם אני לא מדברת על אוכל. ווינק ווינק. 

Sex And The City Party GIF - Find & Share on GIPHY

חזקו את הקשר

מרחק או לא מרחק, בסוף אין תחליף לקשר חזק ותקשורת טובה (ואני לא מדברת על הכבל של בזק). העמיקו את הקשר עם שיחה מעבר לשיח היום יומי הרגיל, קבעו לשבת לדייט וירטואלי בו תענו על שאלונים אינטרנטיים, כמו למשל מבחן ה- love language שיעזור לכל אחד מכם להבין טוב יותר איך השני מגדיר אהבה. או השאלון "36 שאלות שיגרמו לכם להתאהב אחד בשניה". ואם כבר, אז גם את הגרסה הסוטה שלי 36 השאלות שאת צריכה לשאול את הפרטנר שלך, כי בסוף זה מה שבאמת חשוב, עזבו אהבה, מה מחרמן אותך? זה מראה לנו באמת הרבה על הבן אדם. 

אמבטיה משותפת

מה יותר טוב מאמבטיה חמה בחורף? מיליון דולר בבנק, אבל בואו נתמקד בעיקר: סדרו כל אחד את האמבטיה שלו, כאילו אתם מעצבי התפאורה של הסרטים הכי קיטשיים בעולם – נרות, מוזיקה רומנטית, מגש עץ עם כוס יין, ענבים, גבינות ושוקולדים. וכמובן – טלפון, לא בשביל סטורי, בשביל לשוחח עם הדייט שלכן. 

שבו באמבטיה חמה, ושוחחו את השיחות שלא הייתם מדברים בשיחת טלפון קלילה. זה יכול להיות מיני, מרגש, אוהב, אבל כל דבר שלא "אז איך היה בעבודה היום? לא פיטרו אותך? יופי", "אההה שוב רבת עם נועה על זה שהיא תייגה חברה אחרת במימז של הפשוטע? לא נורא". 

ובכנות? אתן הרווחתן. כי בתכלס אמבטיה עם עוד אדם פיזית תמיד נגמרת במים שנשפכים על כל הרצפה, צ'ופצ'יק שדוקר אותך בדיוק בגב, חוסר נוחות לכל אחד מהצדדים, ואוירה לא רומנטית בעליל של שיפוץ בית. תאמינו לי, לפעמים עדיף להיות ממרחק. 

Margot Robbie Champagne GIF - Find & Share on GIPHY

לבשל יחד 

זוג שמבשל יחד (ולא שורף את עצמו בתהליך) נשאר יחד. תשלחו כל אחד לשני את המתכון האהוב עליכם, ותכינו שניכם, כל אחד בביתו, את שני המתכונים – ככה תצא לכם ארוחה שמשקפת את שניכם, ולפחות את מוודאת שמשהו אחד יהיה אכיל עבורך. תעשו וידאו תוך כדי, תשוו תוצאות, תני לו לצחוק עלייך ששרפת את הקיש המפורסם של אמא שלו, תצחקי עליו שמה שהתכוונת שיהיה פסטה בולונז נראה כמו פסטה בוא לא. שבו אחרי יחד להמשך הדייט, ותאכלו בחברותא. 

בונוס: אפשר להמשיך את הדייט גם בבית חולים אחרי שתסבלו שניכם מקלקול קיבה, זכרו – זוג שמקיא יחד, נשאר יחד. 

סייבר סקס

טוב, בכל זאת למה התכנסנו לכאן אם לא זה? יש מיליון סוגים של סקס, וכן אחד מהם – הוא לונג דיסטאנס. אין שום סיבה שלא תעשו סקס כשבא לכם, וגם ביחד, מרחוק. תכניסו את עצמכם לאוירה ותכינו את עצמכם עוד מהבוקר. שלחו אחד לשני נודז (ממליצה מאד להשתמש באופציה החד פעמית של וואטסאפ שמגנה עלינו ומונעת צילומי מסך), תעשו סקסטינג לוהט יותר מהמזגן שלי על 30 מעלות, ובערב תתחילו לענג כל אחד את עצמו, בשיחה טלפונית או וידאו. זה הזמן להוציא את הצעצועים החביבים עליכם, ולהשתמש ביחד, בלי בושה.

חוויה של עינוג עצמי משותף יכולה להיראות כמו האופציה הפחות טובה, ונכון אולי זה לא מושלם כמו סקס והתכרבלות אחרי, אבל יש לזה את האלמנט המאוד מאד אינטימי שלו בפני עצמו, וזו חוויה שבעיני- על כל זוג לעשות לפחות פעם אחת. אז זו הפעם שלכם. פלוס – אפשר שכל אחד ישים ברקע את הפורנו החביב עליו וככה לא נתקעים עם קטגוריה שאתם פחות בעניין שלה. מינוס – אין דבר פחות סקסי ממגבלת הדקות של זום.