מי שמביט בי מאחור: 6 עצות זהב למין אנאלי מהנה

מי שמאחורייך הוא העומד. הטיפים למין אנאלי מהנה | צילום: Shutterstock
מי שמאחורייך הוא העומד. הטיפים למין אנאלי מהנה | צילום: Shutterstock

מין אנאלי מהנה? יש חיה כזאת, והיא החיה האהובה על לא מעט נשים. אז מה יעזור לך להיפתח, ליטרלי, איזה אביזר יהיה לך לעזר ומה הקשר לנקודת הג'י של הגבר? כל מה שבאמת רציתן לדעת על אנאלי

88 שיתופים | 132 צפיות

דברים שגברים יהיו מוכנים לוותר עליהם תמורת אנאלי: כדורגל, בירה עם חברים, אימא שלהם. שתרים יד מי שמעולם לא קיבלה בקשה לאנאלי. אף אחת, הא? שלל מחקרים וסקרים מראים כי אנאלי היא אחת הפנטזיות הנפוצות של גברים. ולא צריך מחקרים, מספיק לדבר עם חבורת גברים רנדומלית ברחוב.

>> 36 שאלות על סקס שאת צריכה לשאול את הפרטנר שלך

מה באנאלי גורם לכל כך הרבה גברים להימשך לרעיון וביצועו? לעיתים זה עניין החיכוך הרב יותר, לעיתים זה הטאבו ולעיתים זו גם תחושת הכיבוש. סליחה, בלי פוליטיקה, הא? אבל האמת היא שלאט לאט נשמעים יותר ויותר קולות של נשים שמאוד נהנות מאנאלי. נתנו להן אפילו שם: שקרניות. סתם, סתם, באמת יש נשים שנהנות מאנאלי, וחלקן אפילו חוות את זה כחוויה עוצמתית יותר מחדירה רגילה, ואף מצליחות לגמור מכך. אז אני לא מנסה לשכנע, ואף גבר לא שלח אותי אני נשבעת (עידן אתה חייב לי 20, תעביר בביט). זהו טור במיוחד עבור מי מאיתנו שבוחרות כן לנסות לחוות את זה, מתוך החלטה מלאה שלה כי בא לה אנאלי. תתבעו אותה!

יותר קולות של נשים שנהנות מאנאלי | צילום: Shutterstock
יותר קולות של נשים שנהנות מאנאלי | צילום: Shutterstock

אז להלן כמה טיפים שיהפכו את האנאלי מ"יש לי כאב ראש, אולי ביום הולדת שלך" לחוויה מהנה ביותר, שתבקשי גם ליום הולדת של עצמך.

1. שחרור

שחרור בקטע מחשבתי, כן? פחות בקטע של גזים. הדבר הכי משמעותי הוא לשחרר את השרירים שאנחנו מכווצות שם יופי יופי כמו שלמדנו בפילאטיס, מסיבה פשוטה – אם לא נשחרר, זה יכאב. וזה די ביצה ותרנגולת, אנחנו מפחדות מהאקט – מכווצות – ואז זה כואב – אז זה גורם לנו להמשיך לפחד.
מה עושות? קודם כל מפנימות ומאמינות לי כשאני אומרת – כשאת משחררת זה לא יכאב לך, סיכוי גדול שבמינימום יהיה לך נחמד ובמקסימום יהיה לך ממש ממש כיף.
תעשי זאת עם פרטנר טוב שאת סומכת על ההקשבה שלו לגוף שלך ועל הסבלנות שלו, אפשר ומומלץ לעשות זאת אחרי סיבוב אחד של סקס בו כבר גמרת, דבר שמרגיע אותנו עוד יותר, או אחרי עיסוי (אחלה דרך לסנג׳ר).
כמילות השיר האייקוני – free your mind, and the ass will follow.

2. חומר סיכוך

בחור הזה אין לנו רטיבות טבעית (אני מקווה לטובתך), ולכן חובה לדאוג לחומר סיכה טוב, ולא רק רוק – אל תהיו חאפרים. ניתן להשתמש בג'ל רגיל על בסיס מים, יש הממליצים דווקא על ג'ל על בסיס סיליקון כי הוא פחות דליל ויותר חזק. עם זאת, ניתן לחלוטין גם להשתמש בחלופות טבעיות כמו שמן קוקוס או שמן שקדים שעכשיו גיליתן שיעילים לא רק לפאד תאי, אלא גם לאנאלי.

3. גירוי נוסף

כבר כתבתי שצריך לשחרר ולהירגע, אבל דרך שאני אוהבת להדגיש ובעיניי היא מצויינת באופן כללי כדי לחוות אנאלי טוב יותר – היא להוסיף גירוי לדגדגן במקביל. זה מסיח את הדעת, זה מגביר את הגירוי, וזה תמיד פשוט כיף בפני עצמו. אם לפרטנר יש קורדינציה מספיק טובה הוא אולי יוכל לעשות זאת בעצמו, אבל אין סיבה לא להתפנק עם רוקט פוקט או כל ויברטור אחר לגירוי חיצוני במקביל לגירוי האנאלי. כי למה או או, אם אפשר גם וגם?

באט פלאג, מישהי? | צילום: Shutterstock
באט פלאג, מישהי? | צילום: Shutterstock

>> סודות מהמחסן: אביזרי המין שאתן (עדיין) לא מכירות

4. הדרגה

סבלנות, סבלנות, לא קונים בשום חנות. מבחינתי תקנו במרקט פלייס בפייסבוק, אבל לאנאלי זה מצרך חובה אז נא להשיג. חשוב להתחיל עם גירוי קליל ולא ישר את כל החבילה – אצבע, שתיים ולאט לאט מתקדמים הלאה. ולא חייב הכל באותו היום אם אין מוכנות. ניתן גם להיעזר בפלאגים אנאליים כדי להתרגל לגירוי (ולהנות כמובן), יש אפילו סטים הכוללים 3-5 פלאגים בגדלים שונים במיוחד למי שצריכים אקסטרה זמן ותרגול להדרגה. זה יהיה האימון הכי מגרה שהיה לכן בחיים! בקיצור- לא נהיים רמטכ״ל ביום. לא יודעת מה הקשר, אבל זה הפתגם היחיד על הדרגתיות שאני זוכרת.

5. לא רק לאישה

אז נכון שכשאומרים שגברים אוהבים אנאלי מתכוונים לזה שהם מכניסים את הפין שלהם אל הטוסיק העדין שלכן. אבל לא רק! סקופ למי שלא ידעה עד כה: נקודת הג'י של הגברים נמצאת יחד עם המוח שלהם – בתחת.
כדי להגיע לדרגות חדשות של עונג כדאי להם לוותר על הפחד שיש לרבים מדי (תראו להם את הטור הזה ולמדו אותם לנשום עמוק) ולחוות אנאלי – גם מהצד השני. כדי להגיע אל נקודת העונג שלהם, שבעצם נקראת נקודת p מתוך המילה פרוסטטה – ניתו אפילו רק להכניס אצבע ולעשות איתה את התנועה ההו כה מוכרת של "בוא הנה". כשהגעת לנקודה את תחושי משהו שמרגיש כמו מעין מרשמלו. אם הרגשת משהו רך יותר… את בבעיה. גברים מסוגלים ממש להגיע לשפיכה מגירוי כזה, ואפילו בלי אף מגע נוסף באיבר המין (למרות שאני ממליצה להוסיף כדי גם לענות על סעיף הגירוי הנוסף וגם כדי להגביר את הגירוי).
זוגות מתקדמים יכולים גם לנסות pegging – גירוי אנאלי לגבר על ידי אישה באמצעות לבישת סטרפאון.
ושיעשו טובה וישחררו את הדעות הפרימיטיביות והקדומות ויפתחו את הראש. ואת התחת.

6. רצון הדדי

הדבר הכי חשוב בכל התהליך, כמו כל דבר אחר בסקס – רצון הדדי (ובכוונה אני לא משתמשת במילה הסכמה). שני הצדדים צריכים לרצות את זה, להיות מוכנים לכל מה שיגיע, ולהיות בשלים לזה בעוד שניכם מבינים שוואלה לפעמים בחיים… SHIT HAPPENS. בהצלחה!