הקונספירציה החדשה של הרשת לגבי הקליפ של מיילי סיירוס: זו הכוכבת שליאם בגד איתה

מיילי סיירוס, Flowers | צילום: יח"צ
מיילי סיירוס, Flowers | צילום: יח"צ

השיר החדש של מיילי סיירוס כבר הספיק לשבור את הרשת כקליפ נקמה, הרשת מלאה בתאוריות קוסנפירציה שמפרשות כל פרט בו, ועכשיו יש תיאוריה חדשה לגבי זהות הכוכבת שאיתה המסוורת' בגד במיילי

88 שיתופים | 132 צפיות

הקליפ החדש של מיילי סיירוס 'Flowers' הושק רק לפני עשרה ימים וכבר זכה להצלחה מסחררת במצעדים: הוא שבר את שיא ההשמעות של ספוטיפי לשבוע אחד, עם מעל 100 מיליון השמעות והוא חורך את הרשת. חלק גדול מהעיסוק בשיר הן הספוקלציות השונות שעולות ברשת על ידי המעריצים, הטוענים שסיירוס החליטה לעשות טיילור סוויפט ולכתוב שיר נקמה על הגרוש שלה, השחקן האוסטרלי ליאם המסוורת'. האינטרנט, ובכן – כמו האינטרנט, לא נח והאובססיה בעיצומה: כל מילה, בגד ולוקיישן בשיר מנותחים לאלפי ניתוחים. אז מה היה לנו עד עכשיו?

>> מארינה מקסימיליאן חוזרת לשכונת ילדותה פרדס כץ עם בתה

קודם כל, השיר, שמדבר על פרידה והעצמה נשית, שוחרר ב-13 בינואר, יום הולדתו של המסוורת' – מהלך נקמה קלאסי.  בנוסף טענו המעריצים שהלוקיישן בו צולם הקליפ הוא הבית אותו שכר המסוורת' ובגד בו בסיירוס. גם המילים של השיר המשיכו לעורר את החשד של המעריצים, בתחילת השיר שרה סיירוס "בנינו בית וצפינו בו נשרף" – כזכור ביתם של סיירוס והמסוורת' נשרף בשנת 2018, בשריפות הענק בקליפורניה. כמו כן המעריצים הבחינו שהמילים של הפזמון נכתבו כתשובה לשיר של ברונו מארס 'When I Was Your Man', השיר שהמסוורת' הקדיש לסיירוס בחתונה שלהם: 'הייתי צריך לקנות לך פרחים'- 'אני יכולה לקנות לעצמי פרחים', 'להחזיק לך היד'- 'אני יכולה להחזיק לעצמי את היד', 'הייתי צריך להקדיש לך את כל השעות שלי'- 'אני יכולה לדבר עם עצמי במשך שעות', 'לקחת אותך לכל מסיבה כי כל מה שרצית הוא לרקוד'- 'אני יכולה לקחת את עצמי לרקוד', בקיצור, הבנתן את הרעיון.

ואם הטענות על בגידה לא הספיקו כדי להפוך את המסוורת' לדוש השנה, אחת הספקולציות הנוספות שרצות ברשת היא שהחליפה השחורה שסיירוס לובשת בקליפ היא החליפה אותה המסוורת' לבש בפרימירייה של הסרט 'Avengers: Endgame' ב-2019, בה הם צולמו יחד כשהמצלמה קלטה שהמסוורת' מעיר לסיירוס על ההתנהגות שלה ומייבש אותה מול המצלמות, וסיירוס בתגובה דחפה אותו ממנה והמשיכה להצטלם בלעדיו.

@entertainmenttonight

Thinking about the time Liam Hemsworth appeared to ask Miley Cyrus if she “could behave for once” while streaming “Flowers” on repeat. ???? #mileycyrus #flowers #liamhemsworth

♬ original sound – Inaru

עכשיו נחשפת ברשת קוסנפירציה חדשה ומרעישה מכולן: האם המסוורת' בגד בסיירוס עם לא אחרת מאשר ג'ניפר לורנס? לא יתכן! אנחנו במערכת "את" לא מוכנות לקבל את התאוריה החדשה הזו, לפיה לורנס אהובתנו עשתה דבר כל כך נורא לסיירוס, אהובתנו גם כן, אבל כשנכנסים לרזי התאוריה קצת קשה להכחיש שסיירוס אולי באמת כיוונה לשם. להלן פרטי הקונספירציה: לורנס והמסוורת' כיכבו יחד בסרטי 'משחקי הרעב'. המעריצים חדי העין הבחינו שהשמלה בצבע זהב שסיירוס לובשת בקליפ (שמלת וינטג' של איב סן לורן משנת 1991) היא שמלה הדומה באופן מחשיד לזו שלבשה לורנס לבשה ב-2012 בפרימיירה של הסרט 'משחקי הרעב' בו כיכבה לצד המסוורת. המעריצים חדי העין גם הבחינו שסיירוס אוספת את השיער במהלך הקליפ, בתסרוקת הזהה לזו של לורנס באותו אירוע.

>> ברוק שילדס חושפת כי נאנסה בצעירותה: "חשבתי רק על להישאר בחיים"

אם זה לא מספיק, המעריצים טוענים גם שהקטע בקליפ בו סיירוס קופצת לבריכה ויושבת על שפת הבריכה היא סצנה בה סיירוס משחזרת את הקמפיין של לורנס לבית האופנה 'דיור' ב2018. להלן:

סיירוס והמסוורת' הכירו בשנת 2009 בצילומי הסרט 'השיר האחרון' והפכו לזוג, מאז הם כבר הספיקו להיפרד ולחזור מספר פעמים, כולל להתארס, לבטל את האירוסין ולהתארס שוב. לבסוף, לאחר כמעט עשור, נישאו השניים בחתונה סודית בשנת 2018, אך למרבה הצער (או שלא?) התגרשו בשנת 2019. 'Flowers' הוא סינגל מהאלבום החדש שסיירוס חשפה שיצא לאור ב10 למרץ, ואין ספק שלקראת היציאה שלו היא הפכה להיות המלכה של האינטרנט עם המנון הנקמה החדש של דור שלם.

>> ליסה מארי פרסלי הובאה למנוחות בזמן שנולדה נכדתה הראשונה