מארינה מקסימיליאן חוזרת לשכונת ילדותה פרדס כץ עם בתה

מארינה מקסימיליאן משחררת שיר חדש | צילום: אינסטגרם marinamaximilian@
מארינה מקסימיליאן משחררת שיר חדש | צילום: אינסטגרם marinamaximilian@

מארינה מקסימיליאן משחררת שיר חדש בשם "רגעים" עם קליפ מקסים במיוחד, ומהרהרת בפערים בין הפשטות בה גדלה לבין תרבות השפע בה היא מגדלת את בנותיה

88 שיתופים | 132 צפיות

מארינה מקסימיליאן משחררת הבוקר שיר חדש בשם "רגעים" עם קליפ אישי במיוחד, בו היא מככבת יחד עם בתה הבכורה ליצ'י. מקסימיליאן צילמה את הקליפ בשכונת ילדותה בבני ברק, ממש בבניין בו גדלה, והתוצאה ממיסה את הלב.

>> בעיות בזוגיות? אדל בספלוב מגיבה לשמועות

"אחרי 20 שנה חזרתי לשכונה שבה גדלתי – פרדס כץ – עם ליצ'י בתי הבכורה", כותבת מקסימיליאן בפוסט הנלווה לקליפ הטרי, "צעדנו בהתרגשות לבניין שבו גדלתי. עלינו במדרגות וגילינו שעל פעמון הדלת עדיין כתוב בלומין בכתב היד של אמי. דפקתי בדלת ממול ופגשתי את השכן המיתולוגי שלי פטר קולימר, איש שצבע שכונה שלמה באישיות שלו. היה כל כך נעים להעלות זכרונות, לצחוק ולהתרגש ולבלות בגינת המשחקים הקטנה".

לצד הנוסטלגיה, השיר עוסק בפער שבין הפשטות בה גדלה מקסימיליאן לבין תרבות השפע בה גדלות שתי בנותיה, במתנות שהחיים מזמנים וברגעים הקטנים ששווה לחיות בשבילם. "כאמא אני מהרהרת על הפשטות שבה גדלתי. פשטות שלא היה חסר בה דבר", כותבת מקסימיליאן, "היום אני מגדלת את בנותיי בשפע מוגזם. ומה נכון יותר עבורן? הדמיון שמתפתח מתוך המעט והערכה גדולה לכל דבר קטן. ילדים שמשחקים בחצר כי אין מסכים או מגרשי משחקים ריקים כי הילדים שקועים במציאות החדשה".

השיר הוא פרי יצירה משפחתית – את השיר הפיק גיא מנטש, בן זוגה ואבי בנותיה של מקסימיליאן. ליצ'י המתוקה שמשתתפת בקליפ, נשמעת בקולה בפזמון יחד עם אחותה הקטנה דומיניק.

"ההורות משנה אותי והופכת אצלי סדרי עולם. העתיד שלי מעסיק אותי אבל אני כל כך רוצה להיות נוכחת איתן ברגעים הקטנים, עם הרגליים הקטנטנות האלה שעושות לנשמה שלי לפרוח", היא ממשיכה, "יש רגעים שבשבילם שווה לחיות. שלא ייגמר לעולם".