ליסה מארי פרסלי הובאה למנוחות בזמן שנולדה נכדתה הראשונה

ידעה שזה הסוף. פרסיליה פרסלי נפרדת מבתה ליסה מארי פרסלי | צילום: Jason Kempin/Getty Images for ABA
ידעה שזה הסוף. פרסיליה פרסלי נפרדת מבתה ליסה מארי פרסלי | צילום: Jason Kempin/Getty Images for ABA

דרכו של עולם: ליסה מארי פרסלי הובאה למנוחות בטקס מרגש במיוחד ונקברה לצד אביה אלביס פרסלי. בתה נעדרה מהטקס ובן זוגה גילה שהשניים הביאו לעולם את בתם הבכורה - ונכדתה הראשונה

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי שהלכה לעולמה בפתאומיות מדום לב, ליסה מארי פרסלי הובאה למנוחות באחוזת גרייסלנד במפפיס. פרסלי, שהייתה בת 54 בלבד במותה, נקברה לצד אביה אלביס פרסלי ולצד בנה בנג'מין.

>> האסונות של ריילי: אימה ליסה מארי פרסלי מתה ואחיה התאבד

מאות מעריצים הגיעו למקום על מנת להיפרד מפרסלי הבת, לצד בני משפחתה וחבריה הקרובים. בטקס הופיעה מיטב אצולת הרוק של הניינטיז: אלאניס מוריסט שרה לזכרה, וכך גם אקסל רוז סולן "גאנז אנד רוזס" ובילי קורגן סולן ומנהיג להקת "סמאשינג פאמפקינז". שרה פרגוסון, דוכסית יורק ואשתו לשעבר של הנסיך אנדרו, נשאה גם היא דברי פרידה. אימה של ליסה, פרסיליה פרסלי, הקריאה שיר שכתבה נכדתה ריילי קיאו, בתה הבכורה של ליסה. "היא ידעה שהיא קרובה לסוף", הקריאה פרסיליה, "רגשות אשמה של שורדת יש שיגידו, אבל לב שבור הוא שגרם למותה. עכשיו היא בבית, המקום אליו תמיד הייתה שייכת, אבל הלב שלי מתגעגע לאהבתה".

ריילי נעדרה מהטקס, ובן זוגה שעלה לנאום ולהיפרד בשמה, חשף כי הם קיבלו לעולם את בתם הבכורה – שהיא למעשה נכדתה הראשונה של ליסה. הוא לא הרחיב בנושא, אבל נראה שהשניים הצליחו להסתיר את ההיריון עד הרגע הזה ושהלידה קרתה ממש בסמוך להלוויה. "תודה שהראית לי שאהבה היא הדבר הכי חשוב בחיים", היא כתבה בהספד שלה, "אני מקווה שאוכל לאהוב את הבת שלי באופן בו אהבת אותי, את אחי ואת אחיותיי. אני תוצר של הלב שלך, אחי הוא תוצר של הלב שלך ואחיותיי הן תוצר של הלב שלך".

ריילי הייתה קרובה מאוד לאימה, ובסוף השבוע ריילי העלתה תמונה קסומה משותפת שלהן מילדותה. אחיה הצעיר והאהוב של ריילי, בנג'מין, שם קץ לחייו לפני שלוש שנים. גם היא וגם אימה התקשו להתאושש מהטרגדיה. לפי הדיווחים, הגרוש של פרסלי, המוזיקאי מייקל לוקווד, יקבל משמורת מלאה על בנותיהם המשותפות, התאומות הארפר ופינלי בנות ה-14.