הטראומה של מור סילבר מתוספות שיער והסוד שלה לעור מושלם

מור סילבר | צילום: עמית מוזר
מור סילבר | צילום: עמית מוזר

הסיבה שהיא לא נוגעת בתוספות שיער, המסקרה לגבות שהיא לא זזה בלעדיה והטיפ שלה לשמירה על הרומנטיקה כשיש לך בבית שלושה ילדים קטנים. מור סילבר פותחת תיק

88 שיתופים | 132 צפיות

מור סילבר, בת 38, אושיית רשת, בעלת מותג הטקסטיל לתינוקות "סילבר בל", הצטלמה לאתר וואן פרוג'קט ליום ההלבשה התחתונה בהשראת קייט מוס. נשואה ואם לשלושה, מתגוררת בתל אביב, בקרוב תעבור להרצליה ("אנחנו רוצים לנסות בית פרטי עם שלשה בנים קטנים)

>> מיץ שום? הטיפ המפתיע של נוי פדלון להצמחת גבות

שגרת טיפוח

"תמיד הייתי מהמטופחות. מגיל מאוד צעיר אימי הייתה לוקחת אותי לסופרפארם לקנות את מוצר שלושת השלבים של קליניק, ובמיטב כספה לקחה אותי גם לקליניקה של מימי לוזון. יש לי סוג עור רגיל, אני שוטפת פנים עם סבון של נוי פשה ושמה על עור נקי קרם לחות של ביו פפטיקס ומעליו את הסרום שלהם. אני יודעת שבדרך כלל הסדר הוא הפוך, אבל לי מתאים הסדר הזה. קרם ההגנה הוא של לה רוש פוזה עם מקדם הגנה 50 SPF וקרם הגוף שלי הוא של HAAN, הניתן למילוי חוזר. אני דוגלת בשמירה על איכות הסביבה ומחנכת כך את הבנים שלי, אז אנחנו לא משתמשים בכלל בחד פעמי".

קרם גוף של HANN. מחיר 89.90 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם גוף של HANN. מחיר 89.90 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"אני קבוע אצל נוי פשה. הגעתי אליה עוד כשהיה לה חדרון בבית ומאז היא גדלה, כי היא אלופה, ואני מגיעה אחת לחודש כמו שעון לקליניקה שלה, שנמצאת במקום מהמם באור יהודה. בסוף כל טיפול, אני קובעת לפעם הבאה. היא עושה לי טיפול הכולל ניקוי, החדרת לחויות והחדרת קולגן. יש לה מכשור של גלי רדיו והיא שמה לי גם מסכה טובה. פינוק נהדר. לפני צילומים או אירוע גדול היא עושה לי טיפול זוהר עם ליפטינג".

>> איך ריקי גל נראית כל כך טוב בגיל 73? התשובה: סבון מחלב אם

אנטי אייג'ינג

"חוץ מטיפול במכשיר מיצוק אצל הקוסמטיקאית שלי, אני לא עושה עוד דבר ולא ממש מבינה בזה. אני רגע לפני, כי מתחיל לי קמט במצח, מן פס שמטריד אותי. אם לא היינו בעידן הסלפי, בכלל לא הייתי רואה אותו – וזה מזעזע בעיניי".

איפור

"ביומיום אני פחות מתאפרת, אבל תמיד – גם בלי איפור וגם לפני אימון – אני שמה מסקרה שקופה לגבות של גל גונן, שמרימה לי את אזור העיניים. בערב אני שמה מייקאפ עדין של ארמני 'מאסטרו' וקונסילר של נארס. כשאני בלונדון אני קונה שפתונים ועפרונות שפתיים בוורוד פודרה-ניוד של שרלוט טילבורי. אני מאוד אוהבת גם את הברביז טינט לשפתיים של בר זומר, שנהדר אגב גם כסומק, וזה תמיד נראה כאילו אכלתי כרגע ארטיק דובדבן וקצת נשרפתי בשמש".

MI DULCE מותג ברביז. מחיר 119 ש"ח | צילום: אורי קראוס
MI DULCE מותג ברביז. מחיר 119 ש"ח | צילום: אורי קראוס

בושם

"אני צמודה לבושם ANOTHER 13 של לה בלו. הוא פרשי ולא מתקתק, ריח נקי שלא משתלט ונשאר עליך 12 שעות".

>> טיטי איינאו והמסכה שהופכת אותה מפיונה של שרק לנסיכה

שיער

"השיער שלי גלי-חלק. אני אנטי תוספות שיער, אחרי שהיו לי בעבר והן גמרו לי את השיער, וגם בהפקות וצילומים השיער נהרס בגלל כל מיני מסלסלים. יש לי שיער לבן כבר חמש שנים, והשנה ממש קיבלתי בומבה, זה גנטי ואני עושה צבע במספרה כל שלושה שבועות. אני מגיעה לדודי "הייר סטודיו" בכיכר המדינה בתל אביב, הוא דואג לשמור לי על השיער ולחדש אותו. אגב, אני לא עושה גוונים בכלל כדי לשמור עליו. אני חופפת אחת לשלושה ימים בשמפו ומסכה מסדרת VOLUMIFIQE של קרסטס, ושמה חימר לעיצוב השיער של אן זיוי לעיצוב, ושמן שיער של אולפלקס".

שמן לשיער של אולפלקס מספר 7. 180 ש"ח |צילום: יח"צ
שמן לשיער של אולפלקס מספר 7. 180 ש"ח |צילום: יח"צ

גבות

"יש לי אחלה גבות, רק קצת דלילות. בעבר עשיתי מיקרובליידינג אצל מושיק טקו אבל כבר לא הייתי מזמן ואני צריכה לחזק, אני לא נוגעת עם פינצטה בגבות ואוהבת מראה פראי".

מני פדי

"אני עושה לק ג'ל בידיים ופדיקור אחת לשלושה שבועות, במקום מדהים שנקרא לק-בוטיק בדיזנגוף. אני אוהבת פרנץ' מניקור אבל לא בלבן, אלא בסגול".

קונסילר של נארס. 140 ש"ח | צילום: יח"צ
קונסילר של נארס. 140 ש"ח | צילום: יח"צ

כושר

"אני הולכת לסטודיו של תומר טנצר פעמיים בשבוע לאימוני כוח עם משקולות ושילוב של אופניים. אני מוסיפה לזה פעם בשבוע פילאטיס בסטודיו 'טרה' בהרצליה וגם הולכת למקום שנקרא 'אקסטרה בודי', שיש שם מכונה מטורפת שאת מפדלת ב-50 מעלות חום תוך כדי שכיבה ואת שורפת עד 2,000 קלוריות ב-45 דקות".

>> אן זיוי מגלה את סוד הטיפוח שמאחורי הגבות המטורפות שלה

תזונה

"אין לי נטייה להשמנה אבל אחרי שלוש לידות שהיו אצלי צפופות מאד – כי בחמש שנים ילדתי שלוש פעמים – אז העליתי 22-18 ק"ג. יש לי תזונאי בשם זיו זפרני, שעשה לי סדר בכל מה שקשור לפחמימות, שומנים וחלבונים והיחס ביניהם. אני לא יכולה להגיד שאני היום שומרת, אבל אני פחות מנשנשת ואוכלת יותר ארוחות גדולות ומזינות עם כל אבות המזון. אני יכולה להגיד שהיום אני יותר רזה מהימים שלפני ההיריונות, ואני לא מרגישה שאני מקריבה. בארוחת הבוקר אני אוכלת פיתת כוסמין, ביצה, ירקות וגבינות. עד הצהריים אני אוכלת תמר עם אגוז או כדור תמרים. ארוחת הצהריים שלי כוללת בשר או עוף עם מנת פחמימה אחת: אורז, פסטה, בטטה, או תפוח אדמה, וגם ירקות. תמיד יש אצלי ירק במנה למשל, שעועית ירוקה או סלט ירקות, ואני יכולה חילופין לאכול המבורגר אבל רק עם חצי מהלחמנייה. אם הלכתי עם הילדים למקדונלדס – אני אוכל איתם אבל למחרת אאזן את זה. אני מאוד אוהבת אוכל ביתי, והכי קוסקוס או חריימה. אחר הצהריים אני מרגישה נפילה וקפה עם עוגייה או גלילית מסדרים את זה. בערב אני אוכלת ארוחה קלה, ואם נצא למסעדה אז אוכל דג ואשתה דרינק".

הטיפ שלי לחיים

"תשתדלי לעסוק בתחום שאת אוהבת ולא להתפשר כי אין כיף גדול יותר מלקום בבוקר לעבודה שאת אוהבת, זה טוב גם לנפש. תמיד תהיי בעשייה, זה נותן טעם גדול לקימה בבוקר. לאימהות ולכל העוקבות שלי אני אומרת: כשאתן עם הילדים, תהיו רק איתם – לא כמות הזמן קובעת אלא האיכות. גם אם יש לכן חצי שעה עם הילד היא צריכה להיות נטו שלו, אז תזיזי גם את הטלפון. תמיד יש לנו רגשות אשם עם הילדים, אבל לפעמים כשאתן לגמרי שלהם, גם אם זה אמבטיה וסיפור לפני השינה – זו גם שעה מבורכת. בעניין הזוגיות, כשיש לך פרטנר לצעוד איתו, תזכרי תמיד שזוגיות זו עבודה – במיוחד כשיש כבר ילדים והזוגיות קצת זזה הצידה. בסוף הילדים ילכו לדרכם ואתם תישארו יחד, ולכן צריך לטפח את הזוגיות כשהם עוד קטנים. כדאי לעשות דייט שבועי קבוע או אפילו סוף שבוע לבד, לצאת למסעדה בלי חברים, ולנצל את הזמן הזוגי בשביל לדבר, להקשיב, לשאול ולהתעניין. זה פשוט, רק צריך ליישם".