טיטי איינאו והמסכה שהופכת אותה מפיונה של שרק לנסיכה

טיטי איינאו לבית האופנה מרגוט | צילום: שי פרנקו
טיטי איינאו לבית האופנה מרגוט | צילום: שי פרנקו

מה הדבר הכי חשוב שהיא למדה בחיים, איזה פעילות גופנית מפתיעה היא עשתה עד ההיריון ואיך משתלב הקנאביס בשגרת הטיפוח שלה? טיטי איינאו מגלה

88 שיתופים | 132 צפיות

טיטי איינאו, בת 32. דוגמנית ואשת עסקים. נשואה ואימא טרייה.

שגרת טיפוח

"העור שלי שומני ונוטה לנקודות שחורות, אבל אני מתנחמת שבגיל היותר מבוגר זהו סוג עור שפחות נוטה להזדקן. אני מתחילה את שגרת הבוקר עם ה-Facial Soap של פולה בליק. על עור פנים נקי אני משתמשת בסרום Night Active של אסתי לאודר. במקור הוא ללילה – אבל אני משתמשת בו גם בקרם לחות ליום. מוצר החובה אצלי הוא קרם הגנה: אני משתמשת בקרם ההגנה 50 SPF Ultra Protector  של KB PURE, שהיתרון הגדול שלו לעור שלי הוא שהוא שקוף. לגוף אני משתמשת בקרם moisturizing cream של צטאפיל".

>> יעל אלקנה ויהודה לוי, האם אתם חתן וכלה?

Facial Soap של פולה בליק. 130 ש"ח | צילום: יח"צ
Facial Soap של פולה בליק. 130 ש"ח | צילום: יח"צ
סרום אדוונס נייט ריפר של אסתי לאודר. 390 ש"ח ל־50 מ"ל | צילום: יח"צ
סרום אדוונס נייט ריפר של אסתי לאודר. 390 ש"ח ל־50 מ"ל | צילום: יח"צ
קרם גוף צטאפיל. מחיר 119 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם גוף צטאפיל. מחיר 119 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"יש לי קוסמטיקאית שהיא הכי טובה שפגשתי, שמה הדר חממה ואני מגיעה אליה אחת לחודש. כבעלת עור שחור, למדתי שצריכים לדעת איך לקרוא אותו ולטפל בו כי הוא מאוד מאוד רגיש. היא עושה לי טיפול ניקוי נהדר ומסיימת במסכת קנאביס מרגיעה של SR שאין כמוה. כשאני שמה אותה אני נראית כמו הנסיכה פיונה מסדרת סרטי שרק".

אנטי אייג'ינג

"בזכות העובדה שיש לי מכון משלי, אני מטפלת במכשור שעושה מיצוק פנים ומיצוק גוף וגם מקפידה על הסרת שיער".

>> שרון חזיז: "אני נגד ההגזמות של אלה שמזריקות בלי סוף"

איפור

"אני אוהבת מאד את  פלטת הקונסילרים של מק CONCEAL AND CORRECT PALETTE – בעיקר את הצבע הכתום שמנטרל את האפרוריות. מעל אני שמה את המייק אפ Light Reflecting של NARS. מבחינת שפתונים, ביום יום אני מעדיפה גוונים בהירים והמועדף הוא הגלוס הוורדרד של אסתי לאודר Pure Color Envy. בביקור בחו"ל גיליתי את המוצרים של פנטי מבית ריהאנה. השפתון האדום שלה יושב עליי ממש יפה ויש לה שימרים מדהימים שמדגישים היטב את עצמות הלחיים".

פלטת קונסילרים של MAC. מחיר 238 ש"ח | צילום: יח"צ
פלטת קונסילרים של MAC. מחיר 238 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ NARS Light Reflecting Foundation. מחיר 215 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ NARS Light Reflecting Foundation. מחיר 215 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"במקור יש לי שיער אפרו ואני עושה החלקות. אני קונה תוספות ביבוא אישי, ובאה איתן אל הספרית האישית שלי טלי ממו. היא אחראית לכל השינויים שלי – פעם ארוך ופעם קצר, פעם עם פוני ולפעמים בלעדיו. אחת לחודשיים אני אצלה כדי לחדש את התוספות. ביום יום יש לי את שמעון הרוש ולצורך צילומים את לידור חדידה. בבית אני חופפת על פי צורך בשמפו ובמרכך של קרסטס מהסדרה DISCPLINE OLEO RELAX".

>> לירן כוהנר מגלה איך טיפלה באקנה ובנשירה שתקפו אותה פתאום

הבושם שלי

"יש לי כמה בשמים שאני משתמשת בהם על פי עונות השנה – למשל של דיור, שאנל ואסתי לאודר. אבל הסוד שלי בתחום הבישום שעד היום לא חשפתי נקרא AVENTUS – מותג מבית הנישה היוקרתי CREED. גיליתי אותו בחו"ל לפני כמה שנים וקניתי אותו במקור לחברה, אבל התמכרתי והשארתי אותו אצלי. עד היום אף אחד לא ידע את סוד הריח המיוחד שלי. עכשיו חשפתי אותו בפעם הראשונה, ונודע לי שהיום הוא כבר נמצא בישראל".

קריד אבנטוס לביונד סקי. 1,150 ש"ח | צילום: יח"צ
קריד אבנטוס לביונד סקי. 1,150 ש"ח | צילום: יח"צ

מני פדי

"זה אחד הדברים שאני מקפידה עליהם כבר שנים ובחורף עוד יותר על הפדיקור, כי עם נעליים סגורות רוב הזמן אפשר לקבל פטריות בציפורניים. היום יותר קל לי להקפיד כי יש לי מקום משלי ואני עושה קבוע אחת לשלושה שבועות לק ג'ל".

גבות

"אין לי הרבה שיער בגבות ובימים רגילים טיפלתי בגבות בשיטת המיקרובליידינג אצל דורית גבות. בהיריון שיניתי את שגרת הגבות וטיפלתי בהן בעצמי עד לחזרה לשגרת טיפולים".

כושר

"לפני ההיריון רצתי והתאמנתי באגרוף, בהיריון לא עושה שום פעילות חוץ מאשר הליכות. היום בעיניי להרים משקולות זו הדרך הכי טובה לשרוף שומן ולהגיע למראה מחוטב".

טיטי איינאו למותג בגדי ההריון BEBE | צילום: שי כהן ארבל
טיטי איינאו למותג בגדי ההריון BEBE | צילום: שי כהן ארבל

תזונה

"בהיריון העליתי 15 קילוגרמים. התזונה שלי די בריאה, גם בימים רגילים הקפדתי לאכול בריא, ובהיריון עוד יותר. אני אוכלת שלוש ארוחות מסודרות: בבוקר חביתה עם תוספת, למשל פרוסה עם אבוקדו. בצהריים חזה עוף עם אורז ובערב סלט גדול. אני תמיד מעדיפה אוכל ביתי. לפעמים אני אוכלת פסטות ואין לי חשקים מיוחדים כשמדובר באוכל, גם לא בהיריון. לצחי, כפרה עליו, יש יותר חשקים מאשר לי ולפעמים באמצע הלילה בא לו גלידה – אז אני מוצאת אותנו מלקקים גלידה ברחוב בשעות מאוחרות".

הטיפ שלי לחיים

"מניסיון חיי למדתי שאנחנו תמיד צריכות לשאוף להיות עצמאיות ובעלות דעות מגובשות. בשביל זה אנחנו צריכות להשקיע בעצמנו, כולל בלימודים. לפני שאנחנו עושות תוכניות גדולות, כולל בעסקים, צריך שנהיה בעלות מוכנות גדולה. אני גאה בעצמי שיישמתי את כל זה ושאני אישה עצמאית, שלא תלויה באף אחד. עוד למדתי מניסיון חיי שאי אפשר להאיץ בדברים ושכל דבר קורה בעיתו. אסור לנו להתחשב בצ'ק ליסט שנובע מהלחץ של הסביבה, כי הדברים קורים בזמן הנכון. למרות ניסיון חיי ולמרות שהתבגרתי מוקדם יחסית, אני יודעת שלפני חמש שנים הייתי אישה אחרת. עובדה שפגשתי בזמן הנכון את האיש הנכון בשבילי – צחי פרנקל. היום אני מרגישה שאני נמצאת בזמן הנכון לי ובמקום הנכון לי ושאני מוכנה לפרק החדש של חיי: משפחה".

טיטי איינאו וצחי פרנקל בחגיגות יום הולדתם של זאביק דרור וטל שרף | צילום: אור גפן
טיטי איינאו וצחי פרנקל בחגיגות יום הולדתם של זאביק דרור וטל שרף | צילום: אור גפן