מיץ שום? הטיפ המפתיע של נוי פדלון להצמחת גבות

נוי פדלון | צילום: דניאל קמינסקי
נוי פדלון | צילום: דניאל קמינסקי

היא נכנסה חזק ללימודי הקבלה, מקפידה על מני פדי ומתאמצת גם בתחום התזונה - אבל לא מהסיבה שנדמה לכן. נוי פדלון פותחת תיק

88 שיתופים | 132 צפיות

זמרת יוצרת, הוציאה בימים אלה את הסינגל "בלילות", בת 29, נשואה טרייה, מתגוררת בפרדס חנה.

שגרת טיפוח

"המודעות שלי לטיפוח היא מהזמן האחרון, בעבר לא הייתי מודעת לחשיבות הכובע וקרם ההגנה עד שחוויתי פיגמנטציה והיא שינתה הכל. היום אני מודעת גם לחשיבות של הקרמים. אני מתחילה את הבוקר עם סבון הפנים של KB ואז מורחת קרם לחות של ג'רנטיק. קרם ההגנה בסטיק של ד"ר פישר תמיד אצלי בתיק. בלילה אחרי ניקוי פנים עם ספוגיות של EXUVIANCE אני שמה את הפדים שלהם שיש בהם חומצה, ושמה קרם לילה של קליניק. לפעמים אני עושה לעצמי פילינג של חברת ZOSKINHEALTH".

קרם הגנה סטיק של ד"ר פישר. 54.90 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם הגנה סטיק של ד"ר פישר. 54.90 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"אני מגיעה אחת לחודש בממוצע לענבר ארז בהוד השרון. היא חברת ילדות שלי ותותחית על בתחומה שבנתה את עצמה בעשר אצבעות. היא עושה לי ניקוי פנים יסודי, מחדירה לחויות ועושה טיפול זוהר ומיצוק העור".

אנטי אייג'ינג

"לא עשיתי עדיין אבל חושבים שאני מזריקה בגלל מבנה עצמות הלחיים שלי, אז אני מראה תמונה של סבתא שלי שיש לנו אותו מבנה פנים".

קרם לילה לעצירה ושיקום סימני הזדקנות. מחיר 369 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לילה לעצירה ושיקום סימני הזדקנות. מחיר 369 ש"ח | צילום: יח"צ

איפור

"ביום יום אני כמעט לא מתאפרת, להופעות אני שמה מייק אפ ומסקרה של MAC, פריימר של בנפיט, קונסילר של איל מקיאג', והסומק הוא טינט של בנפיט בתוספת סומק ורדרד של קרליין".

מסקרה של MAC. מחיר 125 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה של MAC. מחיר 125 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי חלק וארוך ועבה מאוד ולא דורש הרבה התעסקות, והוא גם מתייבש לבד בלי פן. אני נוסעת לתל אביב לספר הקבוע שלי, שגיא דהרי, אחת לכמה חודשים לתספורת ולריענון. הטיפול שלו בשיער מאוד מפנק עם אמפולות ומסכות לשיקום. בעבר עשיתי גוונים, היום אני בצבע החום הטבעי שלי. בבית אני חופפת כל יום, יודעת שזה לא הכי בריא אבל בגלל העובי והכובד יש לי צורך לחפוף על בסיס יומי. אני מכורה לשמפו נקה 7 האדום שיש לו ריח הכי טוב בעולם והמסכה לשיער היא של לה בוטה".

בושם

"אני אוהבת ריחות פרשיים של רוז מאסק, לא חזקים מדי. אני משתמשת במייזון אל א-רוז של ג'ו מלון MADAME ROSE, ובערב במונטל מאסק, שהוא מעט יותר כבד".

גבות

"הגבות הטבעיות שלי עבות במידה. יש מעט חורים מטיפול שגוי לפני שנים אבל אני סבבה עם זה. מכרה נתנה לי טיפ: היא הוציאה מהשום את המיץ שלו ושיפשפה על הגבות וצמח לה שיער".

טינט של BENEFIT. צבע ייחודי ללחיים ולשפתיים. 19.90 דולר, להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי | צילום: יח"צ
טינט של BENEFIT. צבע ייחודי ללחיים ולשפתיים. 19.90 דולר, להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי | צילום: יח"צ

מני פדי

"אני עושה ליד הבית בפרדס חנה אצל עמית סמדג'ה. כל שבועיים אני עושה לק ג'ל בידיים ופעם בחודש ברגליים. בדרך כלל הלקים שלי הם ניודים ושקופים, אבל לאחרונה קצת נמאס לי ואני עם צבע דובדבן".

כושר

"אני לגמרי בעניין ומאוד אוהבת. כבר עשור אני מגיעה ליקיר שוקרון, תותח על בתחומו והבעלים של הסטודיו "סוויט בוקס". אני מגיעה פעמיים בשבוע למשך שעה, זה מרגיש לי מספיק, ואני עושה בעיקר אימוני כוח עם משקולות, אני פחות אוהבת אירובי, אבל מדי פעם עושה הליכות בחוץ".

קונסילר של איל מקיאג'. 149 ש"ח | צילום: יח"צ
קונסילר של איל מקיאג'. 149 ש"ח | צילום: יח"צ

תזונה

"רזה זה בעיני המתבונן, אני די שומרת על המשקל כי הגנים שלי לא לטובתי. יש לי רגליים וישבן מבורכים שתואמים את הגנים הטריפוליטאים המשפחתיים. אובחנתי עם חיידק בקיבה בשם אליקובטר שגורם לצרבות, נפיחות בבטן, בחילות, חוסר תיאבון ולחילופין גם תיאבון מוגבר, מה שמחייב אותי בסבבים של אנטיביוטיקה. בתכל'ס אין לחיידק הזה תרופה, מי שקיבלה אותו צריכה ללמוד לחיות איתו. מה שעוזר חוץ זו תזונה נכונה כדי לא להזין את החיידק. אני מאוד אוהבת לאכול אז אני משתדלת, אבל חוטאת פה ושם. בגלל אורח חיי, עם ההקלטות וההופעות, אני לא אוכלת מסודר: בבוקר לכל היותר צנים עם גבינת קוטג' או אבוקדו ולפעמים לא יוצא לי לאכול עד הלילה. לפעמים אני מזמינה שניצל עם פירה או חזה עוף ואורז, אבל כשאני בבית אני מבשלת אוכל מרוקאי וטריפוליטאי, גדלתי על סירים עם תבשילים. ארוחת הערב מסתכמת בקורנפלקס ובטוסט. הכי אני אוהבת קינוחים וזו בעיה – כי סוכר ופחמימות מזינים את החיידק וגורמים להתפרצותו וגם פירות חומציים לא טובים לו או ירקות כמו עגבניה. אז אני מנסה להימנע אבל לא תמיד מצליחה – וסובלת אחרי".

נוי פדלון | צילום: דניאל קמינסקי
נוי פדלון | צילום: דניאל קמינסקי

הטיפ שלי לחיים

"למדתי מהחיים להיות שמחה אבל תמיד עם עיניים פקוחות. במהלך השנים נוכחתי שיש אנשים שמקיפים אותנו וגם אם הם באמת אוהבים אותנו – הם רוצים אותנו לעצמם. זה בעיני סוג של גזלייטינג וזה עלול לשנות תודעה, לכן אני מקשיבה היום לאינטואיציות שלי ולא לאף אחד אחר. אני חלק מתעשייה לא פשוטה. כשאת למעלה – כולם מסביבך ואת מרגישה מלכת העולם, וכשאת למטה – את רואה איך את הופכת ללא רלוונטית. לכן אנחנו צריכות להיות חזקות ועם אמונה שהכול בסופו של דבר לטובה. בתקופות רגועות יותר צריך להישאר עם רגליים על הקרקע ולהעסיק את עצמנו. אני עשיתי קורס באנגלית, והולכת לקורס שמלמד איך לנהל עסק וגם לומדת הרבה קבלה שזה החלק הרוחני בלימוד שלי ועוזר לי לחקור דברים לעומק. אני כיום מנהלת את עצמי, זה הגיע מזה שעברתי סוג של עקיצה במקום שהייתי קשורה אליו. האלבום הראשון שלי התפוצץ ואז באה הקורונה וישבתי בבית בדיכאון כי הייתי כבולה לסוכנים ובסופו של דבר, בעזרת עורכי דין לקחתי הלוואה בבנק וקניתי את החופש שלי. זה עיצב את האופי שלי – בעבר הייתי פגיעה, והיום כשאני אדון לעצמי יש לי ביטחון אבל אני יותר חשדנית ויודעת שאם אין אני לי – מי לי. לאחרונה התחתנתי עם טופז גנור, הוא מתחום הבנייה והעץ, ודרכו למדתי מהי אהבת אמת בלי תנאים. אהבה יכולה להיות הכי טובה והכי לא, לשנות אותך, לשפר או להרוס. זו מערכת היחסים הראשונה שבו בן הזוג מאפשר לי להיות מי שאני, אהבה ללא תנאים".