לא רק העלילה: מה קרה לעיצוב השיער והאיפור בעונה השנייה של ברידג'רטון?

העונה השנייה של "ברידג'רטון" | צילום מסך
העונה השנייה של "ברידג'רטון" | צילום מסך

לפרידה מרגה ז'אן פייג' הלוהט באנו מוכנות, אבל לא ידענו שמחכה לנו שינוי נוסף: כל מי שהבחינה בירידה ברמה בכל הנוגע לאיפור ועיצוב השיער בעונה החדשה של ברידג'רטון - לא טעתה. אז מה קרה?

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו מתקשות להאמין שיש מישהי שפספסה את העובדה שהעונה השנייה של ברידג'רטון הגיעה בסוף השבוע לנטפליקס. עבורנו זה היה מובן מאליו, שנתרווח על הספה ונלחץ פליי. למרות שידענו מראש על השינויים הצפויים בעלילה, ושהפרידה מהחתיך הלוהט רגה ז'אן פייג' לא מצאה חן בעינינו, החלטנו שזו לא סיבה לנטוש את הבינג' המתוכנן. את העובדה שכעת העלילה מתמקדת באנתוני (ג'ונתן ביילי) ובבחירת ליבו קייט, הלוא היא סימון אשלי, הנערה הנכונה של הרגע, יש שאהבו יותר ויש שפחות, אבל אי אפשר היה שלא להבחין גם בשינויים מהותיים נוספים הנוגעים תלבושות ולעיצוב השיער של הדמויות.

>> ניבר מדר בצבע שיער חדש ובקמפיין ללא בגדים

מלבד הסצנות מלאות התשוקה אליהן התמכרנו בעונה שעברה, ברידג'רטון היוותה הצלחה מסחררת גם מבחינה אופנתית עם שמלות תפוחות-מלכותיות מעוצבות למשעי, ואולי אפילו עוד יותר בכל הנוגע למלאכת האיפור והשיער. כל מי שציפתה לראות את אותה הרמה גם בעונה הזו, כנראה תחווה אכזבה קלה, וגם על פי המבקרים ברור שנעשה שינוי – והוא לא חיובי. אז מה קרה לאסתטיקה המושקעת של הסדרה המצליחה?

מה קרה לאיפור-שיער בעונה השנייה? פנלופי ב"ברידג'רטון" | צילום מסך
מה קרה לאיפור-שיער בעונה השנייה? פנלופי ב"ברידג'רטון" | צילום מסך

ובכן, יש סיבה לירידה ברמה, והיא מאוד עצובה. חדות האבחנה, אולי שמו לב למחווה בסוף הפרק הראשון, שהוקדש למארק פילצ'ר. פילצ'ר היה מעצב השיער והאיפור בעונה הראשונה של הסדרה, ואף זכה בפרס האמי לאמנויות יצירתיות על עבודתו. למרבית הצער, הוא נפטר באוקטובר האחרון לאחר שנדבק בקורונה.

ניקולה קוקלן, שמגלמת את פנלופה פטינגטון/ליידי וילסאון הקדישה לו פוסט באינסטגרם שלה וכתבה לאחר מותו: "כל כך נשבר הלב מהאובדן של מארק פילצ'ר, מעצב השיער והאיפור המבריק ובעל החזון של ברידג'רטון העונה הראשונה".

מיותר לציין שצילומי העונה השנייה של ברידג'רטון נערכו עם נהלים קפדניים במיוחד והנחיות נוקשות בנושא הקורונה, אבל המזל לא עשה חסד עם ההפקה, שכן מותו של פילצ'ר לא היה האובדן היחידי מחברי הצוות. לא סתם גם הפרק האחרון של העונה מלווה במחווה, והוא מסתיים בכותרת: "לזכרה של קרול פרנטיס". פרנטיס הייתה אחראית על אכיפת כללי הקורונה בהפקה. בינואר בתחילת השנה, עברה ניתוח שלא הצליח, והלכה לעולמה 20 יום לאחר מכן. עם סיבות כאלה, מי אנחנו שנשפוט את השינויים. נקווה שההכנות לעונה השלישית יעברו בלי אירועים טרגיים.

>> לראשונה בהיסטוריה: המלכה אליזבת על שער מגזין ווג