על תבונה ורגישות: כך צולמו סצנות הסקס של "ברידג'רטון"

העונה השנייה של "ברידג'רטון" | צילום מסך
העונה השנייה של "ברידג'רטון" | צילום מסך

איך השחקנים מתכוננים לרגעים האינטימיים, מי משגיח שלא יחצו את הקו על הסט ועל מה הם חותמים לפני הצילומים? כך מצלמים את סצנות הסקס של "ברידג'רטון". אנחנו כבר מחכות לעונה השלישית

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי שנגמרה העונה הראשונה שלה נותרנו עם חור קטן בלב, וספרנו את הדקות עד ש"ברידג'רטון" שבה אל המסך, ולמרות השינויים שחלו בכל הנוגע לעיצוב השיער והאיפור העונה והפרידה מרגה ז'אן פייג', הנה מצאנו את עצמנו שוב עם אותו הריק, כי כבר סיימנו גם את הבינג' של העונה השנייה. כוכבת העונה, סימון אשלי כבר הודיעה שתשתתף גם בעונה השלישית של הסדרה, ככה שיש למה לצפות. בינתיים, בעודנו תוהות איך זה מרגיש להיות חלק מחיי האחוזה, אנחנו זוכות לקבל הצצה אל מאחורי הקלעים של החלק הכי מעניין בסדרה – סצנות הסקס הלוהטות. 

>> ממי, בוא נגוון: 7 דרכים פשוטות לרענן את הסקס שלכם

הסצנות האינטימיות ועתירות התשוקה הן חלק ממה שהפך את "ברידג'רטון" ללהיט הנצפה ביותר של נטפליקס, אבל כעת מתברר שיש מי שדואג לכבות את הלהבות על הסט לפי הצורך, כיאה לעידן מי טו.

כוכב העונה השנייה ג'ונתן ביילי, המגלם את אנתוני ברידג'רטון, סיפר ל-The Sunday Times כי הוא דאג לוודא שאשלי – כוכבת "חינוך מיני" והשחקנית המגלמת את מושא אהבתו – תמיד תרגיש בטוחה בזמן צילומי הסצנות האינטימיות. "עבור גבר, זה פחות חושפני", הוא אמר, "רציתי לוודא שסימון מרגישה בטוחה בתור עולה חדשה על הסט". בנוסף חשף השחקן כי השחקנים התבקשו לחתום על טפסי הסכמה לפני כל סצנה, ואלו כללו פירוט מדויק על מה שהולך לקרות בה: אילו חלקי גוף ייחשפו, אילו פיסות עור מגופם יוצגו בסדרה, היכן השחקנים יגעו זה בזה ובאיזה אופן. "זה הופך את סצנות המין לריקוד כוריאוגרפי", תיאר זאת ביילי. לדבריו, הוא גם שם דגש על כך שהשחקנים תמיד ידעו מראש למה הם נכנסים לפני כל סצנה, בעיקר בזכות מתאמי האינטימיות שנוכחים על הסט ותפקידם להבטיח שכולם ירגישו נוח: "אף אחד לא נכנס לסצנה ברעד ודאגה איך זה ילך, אם אתה מודאג, אתה יכול לדבר איתם".

זו לא הפעם הראשונה שחבר צוות של "ברידג'רטון" מדבר על צילום סצנות המין בתוכנית. בשנה שעברה, רכזת האינטימיות של הסדרה, ליזי טלבוט, סיפרה למגזין Insider על צילומי סצנות הסקס בעונה הראשונה. היא קראה לזה "קרקס של אינטימיות", והתייחסה לסצנות של דפני (פיבי דינבור) וסיימון (רג'ה ז'אן פייג'). "עבדנו ביובש ובגשם על מרצפות אבן נוקשות, צמודים לקירות ובמיטות ריג'נסי", היא סיפרה, והוסיפה כי בשל האתגרים, לקחו להם חודשים לצלם את סצנת המונטאז' המפורסמת של השניים שאורכה בסדרה שלוש דקות. טלבוט סיפרה כי מה שעוזר לכולם כשיש תקלות בזמן צילומי הסצנות הלוהטות ביותר, זה לשמור על חוש הומור. "חייבים למצוא את השמחה, כי היא נמצאת שם מטבעה. הגופים שלנו מצחיקים ומבולגנים", היא אמרה, "והם לא תמיד עושים מה שאנחנו רוצים שהם יעשו".

>> נוכל הטינדר, מאחוריך: הדוקו החדש והמטריד של נטפליקס