בשורה קשה למעריצות "ברידג'רטון": הדמות האהובה שלא תשוב

מתוך הסדרה "ברידג'רטון" | צילום: נטפליקס
מתוך הסדרה "ברידג'רטון" | צילום: נטפליקס

השחקן רגה ז'אן פייג' שכבש את לבנו בעונה הראשונה של הלהיט "ברידג'רטון" לא יככב בעונה הבאה, למה המעריצים לא מופתעים?

88 שיתופים | 132 צפיות

השבוע התחיל עם בשורה כואבת במיוחד, והפעם לא בחסות ממשלת ישראל, אלא בחסות מה שהיה המפלט שלנו בשנה האחרונה – נטפליקס. בסוף השבוע האחרון נכתב בעמוד האינסטגרם של "ברידג'רטון", סדרת הלהיט הנחשבת לסדרה הנצפית ביותר ברשת הסטרימינג, כי השחקן רגה ז'אן פייג' לא ישתתף בעונה השנייה. הבשורה הופצה דרך ציוץ שכלל מכתב של ליידי וויסלדאון, הלא היא הגוסיפ גירל של "ברידג'רטון", ובו נכתב: "בעוד שכל העיניים נישאות לעבר לורד אנתוני ברידג'רטון והחיפוש שלו אחר המרקיזה, אנחנו נפרדים מרגה ז'אן פייג' ששיחק באופן מרהיב את הדוכס מהייסטינגס. אנחנו נתגעגע לנוחכותו של סיימון על המסך, הוא יישאר לנצח חלק ממשפחת ברידג'רטון".

הידיעה הנ"ל גררה מעל שלושת אלפים תגובות ומעל 25 אלף ריטוויטים, כאשר רוב הציוצים הם כמובן בסימן התבאסות וקריאה להחרים את העונה השנייה. ותכל'ס, חייבים להודות שבלי ז'אן פייג' זה באמת לא יהיה אותו הדבר. עם זאת, המעריצים האדוקים יותר שגם קראו את סדרת הספרים עליהם מבוססת הסדרה, לא הופתעו מהבשורה המרה כלל וכלל. הסיבה היא שתפקידו של הדוכס הלוהט מסתיים בסוף הספר הראשון בסדרה, והוא אינו ממשיך הלאה לספרים הבאים.

הפרידה מז'אן פייג' אכן כואבת, אבל יש למה לצפות עם הצטרפותה של כוכבת "חינוך מיני", סימון אשלי. אשלחי תגלם את קייט שארמה, דמות חדשה בחברה הגבוהה ואישה חזקה ועוצמתית שתצליח לכבוש את ליבו של אנתוני (ג'ונתן ביילי), אחיה של דפני, שבו תתמקד העונה הבאה. האם נצליח לשרוד ללא הדוכס הלוהט? והאם בכל זאת נזכה להופעת אורח קטנטנה? בקרוב יתחילו צילומי העונה השנייה, ואנחנו מצפות בקוצר רוח לראות מה יקרה על המסך.

>> דפני מי? הכירו את כוכבת הסטייל האמתית של "ברידג'רטון"