לראשונה בהיסטוריה: המלכה אליזבת על שער "ווג"

המלכה אליזבת על שער ווג הבריטי אפריל 2022 | צילום: מתוך האינסטגרם של britishvogue@
המלכה אליזבת על שער ווג הבריטי אפריל 2022 | צילום: מתוך האינסטגרם של britishvogue@

מגזין "ווג" הבריטי מצדיע למלכה אליזבת בגיליון מיוחד לכבוד יום הולדתה ה-96 ולרגל ציון 70 שנות המלוכה שלה. מי הכוכבת ההוליוודית העולה שנבחרה לעטר את השער השני של הגיליון?

88 שיתופים | 132 צפיות

המלכה אליזבת עשתה הרבה מהלכים היסטוריים בחייה. כעת היא מסמנת וי היסטורי קצת אחר ומעטרת לראשונה את שער גיליון אפריל 2022 של ווג הבריטי. במגזין החליטו להקדיש את הגיליון החגיגי למלכה, לרגל יום הולדתה ה-96 שיחול ב-21 באפריל ולרגל ציון 70 שנות המלוכה שלה – המאורע שמעסיק את הממלכה המאוחדת כבר חודשים.

>> רוקדים עם דוכסים: תיעוד נדיר של קייט מידלטון והנסיך וויליאם מפזזים

"אנשים שואלים אותי מאז ומעולם מה הצבע הנכון לעונה, והם כמעט תמיד מתאכזבים כשאני עונה להם שהתשובה אינה חד משמעית. אבל עכשיו אני מכריז על הצבע לקיץ 2022, והוא פלטינום", כתב אדוארד אנינפול עורך המגזין בפוסט באינסטגרם, תוך התייחסות לפלטינום ג'ובילי – המונח הרשמי לציון 70 שנות מלוכה. "גיליון אפריל נוצר במחווה למלכה המכהנת שלנו, עם שער במהדורה מיוחדת וסקירה של מערכת היחסים הייחודית של המגזין עם בית המלוכה לאורך השנים".

המלכה עצמה לא הצטלמה לשער או לכתבה הפנימית. על השער מתנוססת תמונת פורטרט מלכותית שלה בשחור-לבן משנת 1957, שצולמה על ידי הצלם אנתוני ארמסטרונג ג'ונס. בתוך הגיליון מובאות תמונות נדירות של המלכה, מאז שהיית בת שנה ועד היום.

במקביל לשער של המלכה האם ובמסגרת המחווה המלכותית, צולמה לשער נוסף השחקנית העולה אניה טיילור ג'וי. תחת הכותרת "מלוכה הוליוודית", צולמה כוכבת "גמביט המלכה" ו"אמה" עם קארה בלונדיני סתור נוסח מרילין מונרו וכתר לראשה.

ריאיון השער מלווה בהפקת אופנה עוצרת נשימה. לבנו החסיר פעימה במיוחד למראה הצילום בו טיילור-ג'וי לבושה במחוך וחצאית ורודה שלא נגמרת (שניהם מבית ז'אן פול גוטייה), ולאור הקליפ המשגע בכיכובה, שיצרו אנשי המגזין על סט הצילומים.