מאיה ורטהיימר חוזרת לעשות טיפולי פוריות ומשתפת בחששות

מאיה ורטהיימר |  צילום: שי יחזקאל, ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט, סטיילינג: נועה נוז'יק, איפור: טלי פאוור, שיער: שי הללי זיו, חליפה: איזבל מארה לפקטורי
מאיה ורטהיימר | צילום: שי יחזקאל, ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט, סטיילינג: נועה נוז'יק, איפור: טלי פאוור, שיער: שי הללי זיו, חליפה: איזבל מארה לפקטורי

מאיה ורטהיימר עומדת להיפרד מניו יורק ולחזור ארצה עם בן זוגה אסף זמיר ובתם אסיה. אבל יש דבר בצ'ק ליסט לקראת החזרה לארץ שממש לא בא לה לסמן עליו וי

88 שיתופים | 132 צפיות

ימים עמוסים עוברים על מאיה ורטהיימר, שלצד שלל התחייבותיה המקצועיות, וכשהיא עוד נישאת על גלי ההתרגשות מחתונת הפתע שארגן בן זוגה קונסול ישראל לשעבר בניו יורק אסף זמיר, היא צריכה גם לארוז את ביתם בניו יורק ולשוב ארצה לאחר שזמיר הכריז על התפטרותו מהתפקיד.

>> "הלב נשרף": יעל בר זוהר מצטרפת למאבק בהתעללות בגנים

כעת ורטהיימר משתפת את למעלה מחצי מיליון העוקבות והעוקבים שלה באינסטגרם בשורת המשימות שעוד נותרה לה, כשבין השורות היא גם חושפת באומץ ובכנות בחשש שמלווה אותה. "לארוז בגדים, לסגור סידור ומסגרות עם אסיוש", החלה ורטהיימר למנות את המשימות שעוד נותרו לה בצ'ק ליסט. "תמיד גם מלחיץ ג'ט לג עם כל המשפחה. להבין שחוזרים לעבודה, אני בהפסקה מריטלין לאור העובדה שאני בחופש וזה כיף".

"זה מזכיר לי שגם לחזור לטיפולים הורמונליים לא בא לי", מציינת באגביות השחקנית, הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה העסוקה. האם ורטהיימר נמצאת בפתחו של סבב חדש של טיפולי פוריות (שכידוע תפסו נתח מרכזי בחייה בעבר), בניסיון להביא אח או אחות לבתה הבכורה אסיה, שנולדה גם היא לאחר מסכת טיפולים ארוכה ולא פשוטה?

מאיה ורטהיימר | צילום: אינסטגרם mayawerthimer@
מאיה ורטהיימר | צילום: אינסטגרם mayawerthimer@

ורטהיימר חשפה בעבר כמה טיפולי הפוריות היו קשים עבורה פיזית ורגשית, עד שהצליחה להביא לעולם יחד עם בן זוגה את בתם אסיה לפני קצת יותר משלוש שנים. "יש כאלה שהתמזל מזלן והכל בא להן בקלות אבל אני כועסת על הגוף שלי", כתבה ורטהיימר בפברואר האחרון לאחר שצפתה בסדרה "גוף שלישי" בכיכובם של רותם סלע, גל מלכה ויהודה לוי.

"אני מקנאה איך הן מעזות לספר כמה קל להן. אני מרגישה את העצב מחלחל לתוכי. אני מקנאה כמו ילדה. הכעס הוא לא רציונלי אני מנסה להזכיר לעצמי, מנסה להרגע. אפילו קנאה זה דבר טבעי לא? אבל הדמעות לא מפסיקות", שיתפה בכאב, והוסיפה: "היריון ולידה זה לא פחות מנס".

>> גל רובין חושפת באומץ כי עברה את הניתוח שנשים רבות מתביישות בו

"כשאסיה הייתה בבטן שלי קראתי לה 'פלא' כי זה מה שזה. היא מזכירה לי למה לא להרים ידיים, שאולי הדרך לא פשוטה אבל בסוף הנשמה הקטנטנה שתרצה להצטרף למשפחה שלנו תעשה זאת בזמן שלה", סיכמה אז.

לאחרונה התייחסה ורטהיימר לנושא טיפולי הפוריות כשנשאלה על כך על ידי גולשת במסגרת סשן שאלות ותשובות באינסטגרם שלה, וחשפה בכאב הקשיים שעברה בניסיונותיה להרות. "לצערי הטיפול האחרון בארץ לא צלח, אז אני בהפסקה מטיפולים. היה קשוח מדי. ההורמונים משגעים, והנסיעות ממקום למקום, והעבודה 16 שעות כל יום", כתבה. "מי שעוברת טיפולים יודעת שזה מאוד מחייב, מדובר על בדיקות דם כל שלושה ימים והזרקות כל יום בשעות ספציפיות. אז אני אוספת כוחות, ואמן שבפעם הבאה יהיה קל יותר", חתמה במסר של תקווה.