"אני יודעת שאנחנו מגזימים": חתונת הבזק של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום: mayawertheimer@
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום: mayawertheimer@

על אף שהתחתנו בטקס רפורמי לפני שש שנים, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר נישאו שוב בסוף השבוע האחרון, ואת ההפתעה שקרתה אחר כך - ורטהיימר לא צפתה

88 שיתופים | 132 צפיות

סוף שבוע מרגש עבר על מאיה ורטהיימר ובן זוגה אסף זמיר, אשר התחתנו בטקס מרגש שארגן זמיר בהפתעה. השניים שנישאו לראשונה לפני שש שנים בטקס רפורמי, היו ידועים בציבור, ובמשך שנים ורטהיימר הייתה רשומה כרווקה בתעודת הזהות – אך לא עוד.

>> מאיה ורהטיימר: "כל מה שרציתי זה להיות נורמלית"

בפוסט מרגש שהעלתה השחקנית והמנחה בפרופיל האינסטגרם שלה, שיתפה ורטהיימר כי זמיר הציע לה להתחתן בעת שנסעו במונית: "ואז הוא זורק לי במונית 'מה את אומרת, נתחתן?', לא הבנתי… פה, במונית?! ככה ובלי הכנה מוקדמת?!" סיפרה והדגישה: "למרות שאנחנו ידועים בציבור, אני עדין 'רווקה' בתעודת הזהות שלי". ורטהיימר המשיכה וסיפרה כיצד זמיר סיפר לה על הדרך בה חשב שכדאי שיינשאו באופן רשמי, אשר ביאסה את ורטהיימר: "יש לנו הזמנות להירשם בעיירה כמו קארי וביג שלך".

"מה הוא מציע לי ככה עכשיו", המשיכה וכתבה כמה הדבר נראה בעיניה לא רומנטי. "מדובר באסף, הגבר הכי רומנטי בעולם. בלי נעל? ארון בגדים? לא ידעתי מה הוא מתכנן", ואז הגיעה ההפתעה: "'בואי עכשיו', כבר קבעתי לנו תור". ורטהיימר לא הבינה במה מדובר, הרי לדבריה מדובר בחתונה, לא בהזמנה למקדולנד'ס: "'רק נרשמים'", זמיר אמר לה, והיא מנסה להירגע: "לקחתי נשימה ואמרתי 'יאללה'". את ה'כן' המיוחל אמרה בחמישי, ובשישי חיכתה לה הפתעה נוספת: זמיר הפתיע אותה בחתונה שארגן בהפתעה מוחלטת, כולל שמלת כלה מיוחדת בסט של שני חלקים: טופ לבן משולב עם תחרה וחצאית מקסי לבנה עם טוטו ופפיון לבן. בשביל לתעד את האירוע, וכמובן גם את השמלה שעוצבה באופן אישי על ידי מעצבת הקוטור ורה וונג, השניים הצטלמו לבוק חתונה אורבני. אגב, השמלה הייתה חלק מההפתעה, מה שאומר שורטהיימר לא מדדה אותה לפני זה. אם תרצו, חתונה ממבט ראשון – הגרסה האופנתית.

"אני יודעת שאנחנו מגזימים", היא סיפרה לעוקבות ועוקבים שלה על המחווה המפתיעה, והודתה לבן זוגה: "תודה לאיש שלי, שצריך לקחת דוגמא ממנו". זמיר וורטהיימר מגדלים יחד את בתם אסיה, ועד לא מזמן התגוררו בניו יורק לאור עבודתו של זמיר, אשר שימש כקונסול ישראל בניו יורק והתפטר לאחרונה. מחכות לראותכם עם טישו לנגב את הדמעות כזוג נשוי כדת משה וישראל, כשתחזרו לארץ.