טיפוח

יעל בר זוהר: "אני כבר מבינה שאני חייבת לטפל בעצמי"

יעל בר זוהר למגנוליה | צילום: דביר כחלון
יעל בר זוהר למגנוליה | צילום: דביר כחלון

רגע לקראת גיל 40 יעל בר זוהר מחשבת שגרת טיפוח מחדש: כבר לא מזלזלת בקרמים, מקפידה על טיפול פנים פעם בחודש ומתכוננת לרגע שבו תתגבר על הפחד ותזריק

88 שיתופים | 132 צפיות

יעל בר זוהר, 39, מגישת "הדו"ח היומי", פרזנטורית של תכשיטי מגנוליה.

שגרת הטיפוח שלי: "לאורך שנים עשיתי רק את המינימום ההכרחי בכל הקשור לטיפוח, יש לי סוג עור פנים רגיל, והדחקתי את הצורך למרוח קרמים. עד היום אני לא יכולה להגיד שזה בדנ"א שלי אבל בינואר אהיה בת 40 ואני כבר מבינה שאני חייבת לטפל בעצמי".

טיפ "יש לי נטייה להשמין ואני אוהבת לאכול. למדתי שאכילה מבוקרת כל שלוש שעות עוזרת לי לשמור על המשקל"

הקוסמטיקאית שלי: "פולה בליק. אני מגיעה למרכז לרפואה טבעית שלה בערך פעם בחודש לתחזוקת הפנים. הביקור אצלה הוא חוויה חוץ גופית, היא מטפלת בי בשיטה של רפואה סינית וקוסמטיקה מתקדמת, כולל דיקור ומכשור סיני ייעודי לפנים ועם מסכות שהיא רוקחת".

טיפוח הפנים: "אני שוטפת פנים עם הסבון של פולה Facial Soap ושמה סרום POLA LIFT UP, מוצר ייחודי שמשמש גם כלחות לפנים. מסיר האיפור הוא BI FACIL המצוין של לנקום וקרם הלילה הוא של לה פררי Anti-Aging Night Cream שנותן בוסט של לחות ובבוקר העור עדיין רך ונעים".

>> יעל בר זוהר: "לצערי אני יוצאת משלוותי מאוד מהר"
>> 9 דברים שלמדנו על אהבה מיעל בר זוהר

טיפוח הגוף: "Body Souffle של מרוקן אויל שנספג בקלות ובעל מרקם קטיפתי בזכות שמן ארגן וחמאת שיאה. תענוג".

האיפור שלי: "ביומיום אני מעדיפה מראה פנים נקי ונטול איפור. המאפרת שלי היא נטשה דנונה ואימצתי כמה מהמוצרים המצוינים שלה כמו פלטת הסמקים וההארות Bloom Plate, פלטה קטנה יחסית עם ארבעה צבעים שונים ונוחה לנשיאה בתיק. הקונסילר הוא הטוש אקלה המושלם של איב סן לורן ולאירועים יש לי את ה־Lip Liner, עיפרון לתיחום של נטשה. המייק אפ הוא Forever Skin Glow של דיור, יש בו הרבה לחות, הכיסוי שלו מעולה ועדיין הוא בלתי מורגש על העור. המסקרה היא Show Pump 'N' Volume HD של דיור וביומיום אני שמה לעיתים שפתון באלם עשיר, Lip Glow שלהם, שנפלא גם כבסיס לכל שפתון. הסומק הוא של ג'ורג'ו ארמני, ובערב כשאני רוצה להרגיש מאופרת, אני עם השפתון האדום של ג'ורג'ו ארמני Lip Magnet שהגיע לאחרונה לארץ".

צילום: רן גולני
צילום: רן גולני

בתמונה למעלה עם כיוון השעון: עיפרון לתיחום שפתיים נטשה דנונהlip glow 001 דיור, סבון פנים ד"ר פולה בליק, קרם גוף בודי סופלה MOROCCANOIL, בושם Eau de Vie Flower by Kenzo, סומק A Blush 50 ארמני ביוטי.

 

הבושם שלי: "Eau de Vie החדש שנקרא Flower by Kenzo (אד"פ) שגם בגרסה החדשה, כמו בקודמת, הוא מאוד נשי וחושני".

טיפולי השיער שלי: "שיערי הטבעי הוא שטני אבל אני בלונדינית ואני מתייצבת אצל הספר שלי אסף שלום כשהוא רואה את השורשים שלי בטלוויזיה ושולח לי הודעה 'בואי'. בבית אני משתמשת בשמפו ובמסכה Blond לשיער בלונדיני של לוריאל פרופשיונל Blondifier".

אנטי אייג'יינג: "ערב גיל 40 יש כל מיני דברים שמפריעים לי מול המראה. למשל קמטי הדאגה בין הגבות, קצת נפיחות מתחת לעיניים. הבעיה שלי היא שאני פחדנית, וגם ראיתי כאלה שכל מיני טיפולים והזרקות לא נראים עליהן טוב אז זה מרתיע אותי. בשלב זה של חיי – הפחד מנצח".

מני פדי: "אני עושה על סטים של צילומים, זה אחד הכיפים שלי. ביומיום אני מעדיפה טבעי או ורוד בהיר, לעיתים אדום".

עיצוב גבות: "אני עושה אצל מושיק טקו ובשיטה שלו".

תזונה וכושר: "אני עושה יוגה ופילטיס בדרך כלל פעמיים בשבוע. אני עושה ריצות עם גיא, עם חברות או לבד". הפינוקים שלי "אני אוהבת עיסויים, כולל רפלקסולוגיה ועיסוי גוף. אני לא עושה מספיק וגיא ואני חושבים שאנחנו צריכים לפנות לזה יותר זמן כחלק מזמן האיכות הזוגי".