עדן פינס: "בעבר הייתי יותר פרובוקטיבית, היום אני מנסה להתרחק מזה"

עדן פינס | צילום מסך מתוך אינסטגרם: edenfines@
עדן פינס | צילום מסך מתוך אינסטגרם: edenfines@

עדן פינס משתפת מה החזיר אותה לפחמימות, איזה פיליניג סודי עושה לה פלאים בפנים, ומה אמרה לאנשי ״ספורטס אילוסטרייטד״ שעלה לה בכניסה למגזין. כל סודות הטיפוח של הדוגמנית

88 שיתופים | 132 צפיות

עדן פינס, בת 25, דוגמנית בינלאומית, אשת עסקים בתחום הביוטי ובעלת המותג FIFI

שגרת טיפוח

״סוג העור שלי הוא מעורב, רגיש ולפעמים מעט אקנתי. לפני שנתיים התחלתי לטפל בעור בצורה עקבית – והתמכרתי. אני ממליצה להתחיל לשמר הרגלי טיפוח בגיל צעיר כי רואים תוצאות. בעקבות לימודי נטורופתיה, אותם הקפאתי אחרי שנה בגלל לו"ז בלתי אפשרי, ולימודי ארומתרפיה אותם סיימתי, סיגלתי לי שגרת טיפוח שמתחילה עם סיר מים חמים. אני מטפטפת אליו שמן לבנדר והאדים עוזרים לפתוח את הנקבוביות שלי. לאחר מכן אני שמה סרום וקרם לחות של Il Makiage שממש בימים אלה הגיעו גם לישראל. קרם העיניים הוא מסדרת ׳Prophecy׳ של חוה זינגבוים. מסכות פנים הן גם מוצר אהוב עלי מאוד, ואני מזמינה אותן דרך אמזון. אחת לשבוע אני שמה בערב פילינג נוזלי שאני קונה אצל ״דורית גבות״, הוא שורף לרגע, אבל אני קמה למחרת עם עור מהמם״.  

קרם העיניים מסדרת פרופסי של חוה זינגבוים. 495 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם העיניים מסדרת פרופסי של חוה זינגבוים. 495 ש"ח | צילום: יח"צ
סרום Il Makiage Power Serum Boost. מחיר 419 ש"ח | צילום: יח"צ
סרום Il Makiage Power Serum Boost. מחיר 419 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם פנים Il Makiage power cream renew. מחיר 369 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם פנים Il Makiage power cream renew. מחיר 369 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

״ביקור אצל איריס נמני – קוסמטיקאית נהדרת שעובדת בקליניקה של הרופא האסתטי ד"ר אמיר זרח – הוא חובה אצלי אחת לשבועיים בממוצע כדי לנקות את העור ולתחזק אותו. הסיבה שאני הולכת לעיתים קרובות נובעת מעניינים הורמונליים שלי. אחת לארבעה חודשים בממוצע, אני עושה טיפול מזותרפיה לחידוש העור. עד טיפולי האנטי אייג'ינג עוד יש לי זמן אבל כשהוא יגיע – אעשה. ברור״.

>> עדן פינס: "אומרים עליי שאני ערסית, ואני חולה על זה"

איפור 

״ביומיום אני לא מתאפרת הרבה. המייק-אפ שלי הוא פודרתי של חברת האיפור המינרלי "מינרז" – גם בריא וגם נותן כיסוי יפה לעור. אני מלקטת פלטות צבעוניות מספורה כולל בתכלת, צהוב וירוק. הסומק שלי הוא גוון סגול של Mac. במקום שפתונים, אני משתמשת בתוחם של מיקי בוגנים או של Mac ומורחת אותם גם על השפתיים, כך התוחם לא מודגש מדי. לפעמים אני שמה את הגוון הסגול או החום – אפרסק של Fenty, מותג האיפור  של ריהאנה. אגב, שפתון אדום שמתי פעמיים בחיי בלבד.  המסקרה שלי היא של Il Makiage״.

מייק אפ של MINERAZ | צילום: יח"צ
מייק אפ של MINERAZ | צילום: יח"צ

שיער

"יש לי שיער מתולתל-מקורזל שמשתנה בהתאם לכל מיני תנודות הורמונליות בגוף שלי. בשבילי – לשמור על התלתלים יפים ופתוחים זו עבודה. לאורך שנים ניסיתי הכול, כולל מוצרים לשיער אפרו שרכשתי בארצות הברית, ולא מצאתי את הפתרון האופטימלי שגם ישאיר לי שיער שאינו דביק, יפה ורך וגם יתאים לאקלים הישראלי. שלוש וחצי שנים עבדתי בשותפות עם קבוצת רייס, על פיתוח פורמולות שמתאימות למתולתלת הישראלית או לכאלה ששיערן גלי. עכשיו השקתי 20 מוצרים תחת השם FIFI – הכינוי שלי – כולל מברשות שונות גם להקצפה ולהעמקת החפיפה, וזו רק ההתחלה שלי בכניסה לעולמות הביוטי. אני חופפת אחת ליומיים-שלושה, משתמשת בשמפו, במרכך ובגלייז חוחובה שיש לו פורמולה קלילה ונעימה המעצבת את התלתלים".

קרם לחות לתלתלים של fifi | צילום: יח"צ
קרם לחות לתלתלים של fifi | צילום: יח"צ

גבות

״יש לי גבות עבות ומלאות. אני הולכת לניקוי וסידור קל אצל 'דורית גבות', אחת לחודשיים-שלושה. ביום יום אני משתמשת בג׳ל הגבות של Anastasia Beverly Hills".

ג'ל גבות של אנסטסיה בוורלי הילס. 45 ש"ח | צילום: דין סמט
ג'ל גבות של אנסטסיה בוורלי הילס. 45 ש"ח | צילום: דין סמט

מני-פדי

"מראה הציפורניים מאד חשוב לי כי הן חלק מכלי העבודה שלי. בניית ציפורניים אני עושה אצל ליאת פרץ בגבעתיים אחת לשבועיים-שלושה. אני אוהבת את הציפורניים שלי ארוכות ולרוב צבעוניות, כי זה שואו בעיניי. אני משלבת צבעים, ציורים, פרחים ועוד דוגמאות. כשבא לי להרגיע אז העיצוב השולט הוא אומברה או פרנץ'". 

כושר 

"אני עושה פילאטיס מכשירים אצל 'הילה פילאטיס' ברמת גן. משתדלת להגיע לאימון פעמיים עד שלוש בשבוע, כי אין בעיני כמו פילאטיס לעיצוב הגוף. יש לי גם מאמן אישי לאימוני כוח בשם מעיין פרי".

תזונה

"אני משתדלת לאכול בריא אבל אשקר אם אומר שאני אוכלת רק בריא. בעבר לא אכלתי פיצות ופסטות, והיום כן ועוד מוסיפה איזו ג'בטה. אוכל הוא גם בשביל הנפש, בבוקר אני מקפידה על קפה מיוחד עם סיבים תזונתיים, עוגיות על בסיס שיבולת שועל או בננה. לפעמים אני מזמינה בוולט לחם דגנים גדול עם שמנת ומעל חצי אבוקדו פרוס עם פלפל, מלח, צ'ילי, לימון ושמן זית. בצהריים אני אוכלת סנדוויץ׳ טונה מהקפיטריה הסמוכה לבית או מנת חלבון טופו, דג או עוף עם אורז מלא, עשבי תיבול וירקות. בערב: סלט או ראמן ופעם בשבוע, איך לא, פסטה״.

הטיפ שלי

"אל תיקחו ללב, תקשיבו קודם כל לקול הפנימי שלכן ועדיין, תקיפו את עצמכן באנשים שיכוונו אתכם ושיעזרו לכן לקחת החלטות. לי יש שני אנשים כאלה: הראשונה היא הנומרולוגית והקואוצ'רית שלי ריטה אהרון, שאני גם לומדת אצלה טארוט ונומרולוגיה כי אני מאוד מאמינה בללמוד כל הזמן, להעשיר את עצמי ולהפעיל את התאים במוח. האדם השני הוא המדקר שלי ירון. אני לא לוקחת שום החלטה גדולה בלעדיהם. מעולם הדוגמנות למדתי שהכול לטובה. שאי אפשר לקבל הכול ומה ששלי – שלי. הגעתי ל-24 המועמדות הסופיות של המגזין 'ספורטס אילוסטרייטד', נבחרו 17 ואני לא הייתי ביניהן. בדיעבד התברר לי שהתשובה שלי לשאלה שלהם – "מה יהיה חשוב לך להדגיש אם תיבחרי?", לא מצאה חן בעיניהם. דיברתי על המדינה, על כמה אנחנו שוחרי שלום ורחוקים מדימוי של טרוריסטים, אבל הם לא רצו להכניס פוליטיקה. אני עדיין מקווה שזה יקרה לי, כי אם יש לנו חלום – אנחנו צריכות ללכת אחריו. אני חולמת בגדול ורצה אחרי החלומות שלי. גם סרט הוליוודי הוא חלום, וגם הצלחה בעולם העסקי בתחום הביוטי. בסוף, הדוגמנות היא לא לנצח ואני רוצה להביא דברים פורצי דרך בתחום. עוד חלום הוא זוגיות אמיתית וטובה. בעבר, למשל, הייתי יותר פרובוקטיבית, היום אני מנסה להתרחק מזה. הכי חשוב, למצוא את האחד שמכיל אותך ואוהב אותך כמו שאת".

עדן פינס | צילום: יח"צ
עדן פינס | צילום: יח"צ

> לירז צ'רכי מפחדת מבוטוקס אבל לא חוששת מטיפול הערפד