שלומית אהרון: "אני לא מתעסקת בצורה אובססיבית במראה שלי"

שלומית אהרון | צילום: רובי קסטרו
שלומית אהרון | צילום: רובי קסטרו

היא נגד בוטוקס אבל לא פוסלת ניתוח פלסטי, מתחזקת שגרת טיפולים משוכללת וזה הטיפ שלה להמשיך להיות חיונית גם בגיל 73. שלומית אהרון עפה על החיים

88 שיתופים | 132 צפיות

שלומית אהרון, 73, זמרת ושחקנית, אם לשניים וסבתא לנכדה. 

>> זה הסוד של עינת ארליך לעור מושלם גם אחרי גיל 50

שגרת טיפוח

"יש לי סוג עור מעורב שנשמר יפה. אני מנקה פנים עם מגבונים של לייף שאני קונה בסופרפארם, ומורחת קרם טראומיל שעושה עבודה נהדרת לליחוח העור והוא גם קרם העיניים שלי. קרם הלחות משמש אותי גם בערב. יש לי כל מיני רגישויות לחומרים ולריחות, אז קרם הגוף שלי הוא למעשה ערבוב של כמה קרמים כמו מידנייט של חלאבין, קרמה וניוואה. ככה אני יוצרת לעצמי את הריח האישי שלי, קליל נעים ולא משתלט מדי". 

מגבוני אנטי אייג'ינג מועשרים ברטינול של LIFE. מחיר 9.90 ש"ח | צילום: יח"צ
מגבוני אנטי אייג'ינג מועשרים ברטינול של LIFE. מחיר 9.90 ש"ח | צילום: יח"צ
אלטמן טראומיל, משחה הומאופתית למריחה ועיסוי. מחיר 134.90 ש"ח ל־100 מ"ל | צילום: יח"צ
אלטמן טראומיל, משחה הומאופתית למריחה ועיסוי. מחיר 134.90 ש"ח ל־100 מ"ל | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית ואנטי אייג'ינג

"כבר כמה שנים אני מטופלת באופן קבוע אצל ד"ר אירנה שדנשטיין, שהיא מומחית לנוירולוגיה ומומחית בתחום האסתטי. אני מבקרת אצלה אחת לחודש בערך, והיא מטפלת בי בעזרת מכשור שמחדיר לעור הפנים ויטמינים ומינרלים. על הדרך היא עושה גם מיצוק בגלי רדיו. אני נמנעת מבוטוקס כי אני לא רוצה לעשות שום דבר שיפגע לי בהבעת הפנים. אני לא מתעסקת עם המראה שלי בצורה אובססיבית, ולא מאמינה בלהביא את האושר שלנו דרך החיצוניות. אולי יום אחד אעשה ניתוח פלסטי, אבל הוא יהיה מאוד מינימלי – רק כדי לרענן מעט את הפנים – כי אני לא בעד לנסות לקחת את הזמן אחורה. אני חושבת שאנחנו צריכות לקבל את השינויים שחלים בנו עם השנים באהבה, ואין לי שום בעיה להיראות בגילי. אני מודה שחשוב לי להיראות טוב ושקצת להתקשט זה נחמד, אבל אני לא קמה בבוקר וחושבת איך אראה, אלא לוקחת הכל בפרופורציות".

איפור

"אני קמה כל בוקר ומתאפרת. זה הרגל שיש לי מאז שהתחלתי להופיע בגיל 16, וקשה לי להיפטר ממנו. ביומיום האיפור שלי הוא קל ובהופעות הוא יותר דרמטי. המייקאפ הוא COLORSTAY של רבלון והפודרה של ג'ייד, חברה שאני מאוד אוהבת. הצלליות של מאק בגוונים חומים, והשפתון המועדף עליי הוא בגוון חום-ורדרד של פופה. לריסים אני משתמשת במסקרה של לנקום, ובערב אני מעשנת את העיניים בעזרת עיפרון של מאק. אני מסירה איפור עם מגבוני EYE CARE של ד"ר פישר".

מייק אפ קולורסטיי של רבלון גוון 180. מחיר 100 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ קולורסטיי של רבלון גוון 180. מחיר 100 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון גוון 02 של PUPA. מחיר 59 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון גוון 02 של PUPA. מחיר 59 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה HYPNOSE DRAMA של לנקום. 194 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה HYPNOSE DRAMA של לנקום. 194 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם

"עדיין לא מצאתי את הבושם שלי. בגלל הרגישות שלי לריחות גיליתי שריח הבושם משתנה עליי מהר מאוד ואני לא אוהבת את שינוי הריח ואת הארומה שלו. לאחרונה, חברתי רחל כספי – אשתו של מתי כספי – הכירה לי את הבושם KAI ששייך לחברה בשם הזה. הוא פרחוני ועדין, וזו התחלה של משהו טוב. ביומיום תחליף הבושם שלי זה הקרמים לגוף שאני מערבבת – אין להם שום ריחות לוואי, וככה אני יוצרת ריח שכולו שלי".

שיער

"יש לי שיער יבש וגלי ותלתלים שצריך לטפח. השיער שלי תמיד ארוך, אני אוהבת את זה כי זה נותן לי תחושה שאני יכולה להסתתר מאחורי משהו. מסתבר שלדברים חיצוניים יש הרבה אלמנטים פסיכולוגיים. אגב, בימי 'הכל עובר חביבי' הפסדנו קמפיין כי הסתפרתי. כבר שנים אני הולכת עם מעצב השיער שלי מואיש חן, יש לו יד נהדרת ואני מאוד מרוצה. אני אצלו פעמיים בחודש לצבע, פן או תספורת, על פי הצורך. הוא יודע בדיוק מה השיער שלי צריך. אני משתמשת בקרם גלייז מיוחד לתלתלים שאני קונה אצלו, וחוץ מזה חופפת שיער כל יום עם שמפו ומרכך של פנטן".

 >> דפנה דקל מתוודה: "אני מפחדת פחד מוות מבוטוקס"

גבות

"ניסיתי לעשות איפור קבוע בגבות אבל זה כאב אז ויתרתי. אני מסדרת אותן לבד, קצת מנקה כשצריך, משתמשת בעיפרון גבות של מאק ולא מתעסקת איתן יותר מדי".

מני פדי

"אני לא אוהבת ציפורניים ארוכות מדי ולא לק ג'ל. אני מחדשת את הלק של ESSIE כל כמה ימים, הצבעים שלי הם לבן-קרמי וחום-סגלגל".

לק essie. מחיר 42 ש"ח | צילום: יח"צ
לק essie. מחיר 42 ש"ח | צילום: יח"צ

כושר

"לצערי הרב ובעוונותיי אני לא עושה הרבה כושר. הייתה תקופה שעשיתי פילאטיס ונהניתי מאוד אבל הפסקתי מחוסר זמן, עבודה ונכדה, ואני מבטיחה לעצמי כל פעם לחזור לזה. בינתיים אני מנסה להיזכר בכל מיני תרגילים ועושה לעצמי בבית. אני משתדלת לעשות הליכות ואחת לשלושה שבועות אני הולכת לפיזיותרפיסט מצוין, איתי בן שושן, אליו הגעתי אליו לראשונה אחרי ששברתי רגל. הוא עושה עליי כל מיני מניפולציות שמאזנות את הגוף, מזרימות דם ויוצרות שחרור".

תזונה

"אני די זללנית אבל מדי פעם אני מכניסה את עצמי למשמעת פחמימות וסוכרים. יש לי הומאופתית ומומחית לתזונה בשם נועה אדם, שממליצה לי על ויטמינים ותוספי מזון, למשל אומגה 3, ויטמין D, ויטמין B12 וגם פטריה בשם קורדיספס, שמגיעה בקפסולות ומחזקת את הגוף. היא מועילה בהתקררות, שזה נושא מאוד רגיש אצלי, כי אם הגרון שלי נפגע – זה פוגע ישר בפרנסה. אני גם לוקחת קולגן באבקה ושמה אותה בקפה שלי פעם ביום. הבית שלי בלי בשר מאז שבתי טליה עברה לטבעונות, בחוץ אני חוטאת אבל עדיין חושבת שתעשיית הבשר היא מאוד אכזרית. ארוחת הבוקר שלי כוללת פרוסת לחם עם אבוקדו, ולאורך היום אני אוכלת דגים, מרקים והרבה ירקות ופירות. אני חייבת לאכול בלילה אז לפני השינה אני אוכלת סלט או פרי. הגילטי פלז'ר שלי הוא עוגות – אין על המילפיי, הקרמשניט והנפוליאון של מסעדת קלארו".

הטיפ שלי לחיים

"תשמרו על חיוניות פנימית – תתעניינו, תהיו סקרנות, תמצאו את החיוך הפנימי שלכן ותחייכו לעבר השינויים החיצונים והפנימיים וקבלו אותם באהבה. אם טוב לנו בנשמה, זה יבוא לידי ביטוי גם בגוף ויקרין החוצה. בנוסף, אל תהססו להיעזר באנשים הנכונים שאתן סומכות עליהם. אין לי כיום זוגיות, אני מאמינה שלא צריך להישאר במקום שבו לשני הצדדים קשה לצמוח. במצב כזה כדאי לשחרר ולהזיז את האנרגיות – וזה נכון לכל קשר. אני מאוד מתחברת לשיר החדש שלי  'למה לא את', שנכתב על ידי רחל שפירא וירוסלב יעקובוביץ, כי הוא מדבר לאנשים שמרגישים שהם בפחד, חוסר ביטחון וחוסר יכולת לקחת את עצמם ולפרוץ אל העולם. השיר הזה מנסה לעודד ולהעצים אותם. פרישה? ממש לא. שירה זה החיים שלי וזה הביטוי שאני זקוקה לו. כל עוד יהיה לי קול וירצו לשמוע אותי אני ארצה להמשיך".