ליטל שוורץ: "ספגתי לא מעט. למקצוע שלי צריך אופי מיוחד"

ליטל שוורץ | צילום: מאיה ברק
ליטל שוורץ | צילום: מאיה ברק

למה אין סיכוי שהיא תעבור ניתוח, מה הפתרון שהציל לה את השיער ובמי היא מקנאה בחדר הכושר? ליטל שוורץ מגלה את כל סודות הטיפוח שלה, מתיידדת עם הקמטוטים ויש לה גם טיפ לחיים

88 שיתופים | 132 צפיות

ליטל שוורץ, בת 46, קומיקאית ויוצרת. בימים אלה עובדת על שתי סדרות בפיתוח ומופע היחיד שלה הנושא את שמה רץ ברחבי הארץ. בקרוב תשיק מופע משותף עם קובי אפללו. בזוגיות ואימא לשתיים.  

>> שגרת הטיפוח של אורטל אליה בניסטי התחילה בגיל 3

שגרת טיפוח

"יש לי סוג עור רגיל נוטה ליבש ורק בחמש השנים האחרונות התחלתי לטפל בו. יש לי עור טוב, עניין של גנטיקה ולא נעים לי להשתחצן, אבל הוא אף פעם לא היה בעייתי ומעולם לא היו לי בנערות פצעי בגרות.  אני לא מפנקת את עצמי בטיפוח, עושה רק מה שצריך כבסיס בשביל לשמור על העור. לפעמים אני מתעצלת ואחרי הופעות הולכת לישון עם האיפור ואני קמה אללה יוסטור. אני מתחילה את שגרת האיפור עם פדים PHARMA FACE PEDS של פולה בליק, שיש בהם חומצה והם מנקים היטב את הפנים. הסרום שלי הוא של ג'ייסון ומעל אני שמה קרם לחות של פולה. אגב, אני רואה כל הזמן פרסומות לקרמים נגד קמטים ומי שמציגה אותם היא בת 18. ממה יש לה קמטים, מהבגרויות? מסיר האיפור שלי הוא MICELLAR CLEANSING WATER של גרנייה וקרם הגוף הוא של דאב". 

רפידות PHARMA FACE של פולה בליק | צילום: תומר מסינגר
רפידות PHARMA FACE של פולה בליק | צילום: תומר מסינגר

קוסמטיקאית

"פולה בליק. אני משתדלת להגיע למרכז לרפואה טבעית שלה אחת לחודשיים. היא עושה לי דיקור ומחדירה בעזרת מכשור חומצות ומינרלים להזנת העור. על הדרך אני עושה טיפול לגוף שממש מגהץ אותו והוא גם מרזה. אם להודות על האמת, זה לא טיפול כיף, הוא קצת כואב, אבל יש תוצאות".

אנטי אייג'ינג

"עוד לא התחלתי, אבל כבר העירו לי על הקמטוטים שיש לי בצידי העיניים אז קבעתי לעבור בוטוקס ולהזריק גם במצח אצל ד"ר אורי איתן. ניתוח הרמת פנים בעתיד לא בא בחשבון מבחינתי – אני לא מרימה כלום ולא נכנסת מבחירה להרדמה. מה שצריך ליפול, שיפול ושיישאר נפול. הסיבה: אין לי אומץ, אני פשוט מפחדת. אם היה טיפול שמרים בלי הרדמה, אולי הייתי עושה. אני לא פוחדת מהתבגרות, אני מקבלת את זה ואפילו אוהבת את זה. אני רואה את הקמטוטים בפנים, מודעת לזה שהגיל עושה את שלו, ועדיין, יש משהו יפה בלהתבגר. בעיניי אני נראית היום יותר מאשר שנראיתי פעם. לפעמים אני מקנאה בבנות שבעים במכון הכושר, בנות ה-16 שמות מגבת כשהן מתלבשות, ואלה? לא אכפת להן איפה הציצי נמצא".  

לובלו דובדבן. 15.90 ש"ח | צילום: יח"צ
לובלו דובדבן. 15.90 ש"ח | צילום: יח"צ

>> סבון מחלב אם וריקודים. סודות הטיפוח של ריקי גל

איפור

"ביומיום אני שמה מייקאפ ומסקרה של עדה לזורגן ולובלו דובדבן, ולאחרונה גיליתי את שפתוני LIP BLUSH של קיילי ג'נר. בהופעות המאפר שלי ניב בוגולבסקי משתמש בכל מוצר אפשרי, בין היתר בשפתונים חומים ואדומים של MAC ובאייליינר של רבלון".

בושם

"אני מאוד אוהבת בשמים שיש להם ריח של מקלחת. לאחרונה קיבלתי ליום ההולדת את הבושם הנהדר FLORA של גוצ'י. יש לי גם את SIGNATURE של קלואה ואת נרסיסו רודריגז FOR HER".

בושם GUCCI FLORA יסמין. מחיר 548 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם GUCCI FLORA יסמין. מחיר 548 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי דק מאוד ודליל, ובלי תוספות הוא נראה ממש רע. אחת לחצי שנה אני עושה תוספות שיער אצל מתן חליבה כדי להאריך אותו. כל חודשיים אני עושה שטיפה, מדי פעם כמה גוונים, ואם שיערות נושרות בדרך אני עושה תיקונים. תוספות שיער מאוד משדרגות את המראה ומתן הוא גאון. זה נראה לגמרי טבעי. אני חופפת שיער אחת ליומיים בהד אנד שולדרס".  

גבות

"לפני כמה ימים התקשרתי בפעם הראשונה לדורית גבות. הגיע הזמן לסדר, לצבוע, מה שצריך. עד עכשיו לא עשיתי שום דבר, להוציא עיפרון גבות ואת הניקוי שעושה לי המאפר האישי שלי. אבל לאחרונה פתאום עצבן אותי איך שהן נראות, כי המראה לא משהו".

שפתון LIP BLUSH של קיילי ג'נר. מחיר 80 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון LIP BLUSH של קיילי ג'נר. מחיר 80 ש"ח | צילום: יח"צ

>> "מציעים לך את זה כמו קראק": הכוכבות שמתעקשות לומר לא לזריקות וניתוחים

מני פדי

"אחת לשבועיים באופן קבוע אני מגיעה לספיר בגבעתיים ועושה אצלה לק ג'ל, גם מניקור וגם פדיקור. הצבעים שאני אוהבת הם אדום ושחור, הם הכי מחמיאים לי".

כושר

"אני עושה פילאטיס מכשירים פעמיים בשבוע אצל מור פילאטיס בשכונת בצרון בתל אביב, ומנסה להקפיד גם על פעמיים בשבוע הליכות עם חברה". 

מים מיסלריים להסרת איפור של גרנייה. מחיר 40 ש"ח | צילום: יח"צ
מים מיסלריים להסרת איפור של גרנייה. מחיר 40 ש"ח | צילום: יח"צ

>> אניה בוקשטיין: "ניתוח? אולי עוד 20 שנה. בינתיים אני עושה בוטוקס ואוהבת את עצמי"

תזונה

"אני ממש לא בשלנית, אני שונאת את המטבח. בן זוגי אייל הוא הבשלן בבית ומכין לכולנו ארוחות אבל אנחנו גם מאוד טובים בוולט וחוטאים  בהזמנות. הילדות שלי מכירות את כל המסעדות הקיימות. יש לי תקופות שאני לא נוגעת בלחם ואוכלת רק סלטים, ואז רק בהופעות אני אוכלת  לחם בשביל האנרגיה אני מאוד אוהבת בצקים ופחמימות, זו בעיה אצלי. בעבר אכלתי הרבה חטיפים, ביסלי, בורקסים וקרואסונים אבל כבר לא,  רק בשישי אני מפריזה עם עוגות. המשקל שלי הוא כמו יויו – מעלה ומהר ומרזה מהר. אני תמיד עם שני קילוגרמים לפה או לשם. אני משתדלת לא להיות קיצונית מדי ואם הגזמתי יומיים באכילה, אז ביומיים שאחרי אני אקפיד על תזונה נכונה. בבוקר אני שותה קפה עם עוגייה, בצהריים אוכלת שניצל עם פירה וסלט ליד או מרק. אני מאוד אוהבת מרקים, חביתות ושקשוקה. בערב אני אוכלת קורנפלקס. בלילות אחרי הופעות אני תמיד רעבה ואנחנו יוצאים עם הצוות שלי לאכול ארוחה גדולה – נודלס, סושי, מה שבא".  

טיפ לחיים

"התחלתי את הקריירה כסטנדאפיסטית אצל יאיר לפיד בתוכנית הטלוויזיה שלו. עד אז היה לי קשה לפרוץ, אחריו זה קרה מהר ומרגע שנתתי דריסת רגל ידעתי שאתקדם אבל אף פעם לא הייתי עסוקה בכוכבות. אני רק עסוקה בלעבוד, ליצור, לכתוב סדרות ולא חושבת איזו כוכבת אני.  אני כל הזמן מלמדת את עצמי לנשום כי זה דבר שאני שוכחת לעשות. אני בן אדם שחי בטירוף, תמיד בטורבו, ואני כל הזמן מלמדת את עצמי שזה בסדר לעצור רגע ולנשום ולהגיד שהכל בסדר. למקצוע שלי צריך אופי מיוחד. ספגתי לא מעט, והקלישאה שצריך עור של פיל במקצוע היא לגמרי נכונה. סבלנות, התמדה וכשרון זה רק חלק מהעניין, ולעור הפיל צריך להוסיף פול אמביציה. יש נקודות משבר וצריך לדעת להתגבר. זה אומר לשמוע הרבה לא, וגם הקורונה הייתה נקודת משבר, אבל אני נופלת וקמה. לא נותנת לעצמי לשקוע. במקצוע שלנו אין הרבה זמן להתפנק".