נועה קירל משיקה את מוצר השיער ששבר את הטיקטוק

נועה קירל "SHOWTIME" בשיתוף סופר פארם | צילום: רפי דלויה
נועה קירל "SHOWTIME" בשיתוף סופר פארם | צילום: רפי דלויה

אושיית הרשת ליבי נחימובסקי משיקה סדרת שפתונים, מותג היוקרה לה פררי חונך חדר טיפולים בסגנון האלפיון העליון והכירו את מותג הטיפוח הקוריאני השווה שהגיע לארץ. חדשות הטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

טיפול קוויאר, מישהי?

מותג הטיפוח היוקרתי בעולם לה פררי, שחרט על דגלו חדשנות מדעית מהמתקדמת בעולם (והמחירים בהתאם יקרים אש) סיגל לעצמו קהל של לקוחות אדוקות שנכנסות לרשימת ההמתנה לרכישה עוד לפני שמוצר חדש הגיע. והנה הפתעה: לראשונה מגיע לארץ ה"ביוטי רום" של החברה – חדר טיפולים מעוצב ומרשים שמציע סדרות מגוונות של טיפולי פנים שכולל ניקוי, פילינג, מסכות ועיסויים על פי מצב העור וצרכיו. הטיפולים נעשים כמובן על טהרת מוצרי החברה, בעלי הרכיבים שחודרים היטב לעור. המיטה מתכווננת ועל בטן המטופלת מונחת כרית חימום עם חרצני דובדבנים. בין הטיפולים אפשר למצוא טיפולי הקוויאר, שכוללים טיפול באלסטיות ורפיון העור; טיפול פלטיניום שמתאים למי שחשקה בתוצאות מהירות, לפני אירועים למשל; טיפול "גולד רדיאנס" לעור עייף עם קמטי הבעה וגיל וגם טיפול ממוקד לעיניים. מחירי הטיפולים מתחילים ב-450 ש"ח ומגיעים עד 1,750 ש"ח. באותה הזדמנות הושק גם הסרום של המותג SKIN CAVIAR HARMONY L'EXTRAIT – שמבטיח לחדש את העור, למצק ולמתוח, להעניק נפח ולהפחית קמטים. מחירו – תחזיקו חזק – 3,900 ש"ח. ביוטי רום בבוטיק BYOND SKIN, קניון רמת אביב, קומה ב'. לתיאום תור: 073-2861475

LA PRAIRIE HARMONY L'EXTRACT תמצית קוויאר הרמוני 3,900 ש"ח ל־20 מ"ל | צילום: יח"צ
LA PRAIRIE HARMONY L'EXTRACT תמצית קוויאר הרמוני 3,900 ש"ח ל־20 מ"ל | צילום: יח"צ

>>> בעקבות סערת הלק ג'ל: 10 טיפים לשמירה על הידיים

מקוריאה באהבה

מותג הטיפוח הקוריאני ארבוריאן (ERBORIAN) הוא שם דבר בעולם. הוא נמכר ב-45 ארצות וכעת לראשונה גם ישראל ביניהן. המותג שנרכש לפני עשור על ידי חברת ל'אוקסיטן העולמית, מתמחה ביצירת מוצרי טיפול בטכנולוגיה חדשנית יחד עם מסורת קוריאנית עתיקת יומין ורכיבים מסורתיים מהמזרח. מדובר במוצרים היברידיים המשלבים בין איפור לטיפוח שהמוטו שלהם הוא פחות כיסוי – יותר עור, בשלושה שלבים: דיטוקס – ניקוי יסודי, בוסט – לחות והזנה, ופיניש צבע לחות והגנה. המוצרים הנמכרים של החברה הם פריימר ללא גוון מועשר בג'ינסנג לבן – קרם מחליק לתיקון מראה פגמים במרקם קליל; וקרם CC ללחות וגם לצבע, שהפיגמנטים שלו משתלבים עם הגוון הטבעי של העור וזכה אשתקד בפרסים בינלאומיים חשובים בתחום. טווח מחירים: 49-349 ש"ח. המותג נמכר בחנות הדגל החדשה בעזריאלי שרונה תל אביב, באתר החברה ובחנויות ל'אוקסיטן.

Erborian מותג הטיפוח הקוריאני | צילום: יח"צ
Erborian מותג הטיפוח הקוריאני | צילום: יח"צ

הגידו כן לליקופן

ג'וזה ואדמונד אייזנברג הם אבא ובן, יהודים ציונים, שהקימו אימפריית יופי חובקת עולם תחת השם "אייזנברג פריז". המותג הצרפתי היוקרתי משגשג ונמכר ב-40 מדינות בעולם (בישראל הוא נמצא רק בדיוטי פרי). בימים אלה הם משיקים בישראל מותג משפחתי חדש תחת השם YOUTH, עם שלוש סדרות ו-16 מוצרים (כולל אנטי אייג'ינג) לכל סוגי ומצבי העור. המותג החדש הוא פרי פיתוח מדעי בתחום חקר הצמחים והביוטכנולוגיה אודות תאי גזע מן הצומח מעגבניות ליקופן ותמצית עלי פטל. 69-129 ש"ח, להשיג בלעדית ברשת Be ובשופרסל און ליין.

YOUTH. מחירים 129-69 ש"ח | צילום: יח"צ
YOUTH. מחירים 129-69 ש"ח | צילום: יח"צ

נועה תנוע

נועה קירל לא עוצרת גם בדרך לאירוויזיון. בקיץ האחרון היא השיקה את מותג הביוטי שלה 'SHOWTIME' ועכשיו היא משיקה עם סופר פארם ארבעה מוצרים חדשים, בהם שני סטים של מברשות איפור מקצועיות בעלות סיבים רכים ודחוסים לכל צרכי העור, תיק דמוי פרווה, והשוס: סט לעיצוב השיער – קונספט חדשני למראה שיער גלי בלי שימוש בחום. מיד עם צאתו הפך המוצר לסנסציה ושבר את הטיקטוק, עם מעל 740 מיליון צפיות תחת ההאשטאג HEATLESS HAIR. טווח מחירים: 24.90-89.90 ש"ח, להשיג ברשת סופר פארם.

נועה קירל "SHOWTIME" בשיתוף סופר פארם | צילום: רפי דלויה
נועה קירל "SHOWTIME" בשיתוף סופר פארם | צילום: רפי דלויה

>>> הטריק לתלתלים מושלמים שמשגע את טיקטוק

מיפן באהבה

השקה חדשה למעצב השיער רואי דניאל, שאמון על השיער של רבות מנשות הדיפלומטיה בארץ וגם על שערן של סלבס. דניאל נסע ליפן להשתלמות בשיטת טיפול מסורתית, שקיבלה חיזוקים ברוח הזמן מחברה מקומית שם והפכה ללהיט בסלוני יוקרה ובמלונות ספא נחשבים. השיטה, שהביא דניאל בבלעדיות לישראל, מתאימה לכל סוגי השיער בדגש על שיער חלש, דליל, שעבר צביעות, גוונים והחלקות. השיטה מונעת נשירה ומחזקת את השיער ואת השורשים שלו במהירות. הטיפול מתבצע עם תוסף שמנים שמכיל שורש ג'ינג'ר, שורש של ג'ינגקו בילובה ושורש רוזמרין. "הטיפול מתבצע בחפיפה יפנית מסורתית עם מגבת חמה ואידוי של השמנים על שורשי השיער והשערה עצמה", הוא מסביר. "השמנים מוכנסים אל תוך אמפולה או מסכה ומונחים על השיער בשילוב של עיסוי לקרקפת להזרמת דם. התוצאה היא ברק מיידי ורכות נפלאה, אורכו כ-25 דקות ומומלץ לחזור עליו שלוש פעמים בתדירות של אחת לחודש". 85 שקלים בתוספת לטיפול הרגיל, אצל מעצב השיער רואי דניאל.

רואי דניאל. טיפול יפני לשיער | צילום: זהר שיטרית
רואי דניאל. טיפול יפני לשיער | צילום: זהר שיטרית

הכל זהב

פלטפורמת טיפולי הפנים המהפכניים GENEO מבית פולג'ן הישראלית כבשה את שוק הקוסמטיקה והאסתטיקה בעולם וגם בישראל. בימים אלה היא מקבלת שחקן חיזוק רציני עשוי זהב: קפסולה חדשה למכשיר בשם המחייב GLAM, המבוססת על פתיתי זהב טהור ומרכיבי פרימיום נוספים המותאמים לעור הבוגר. פתיתי הזהב מחזקים את גמישות העור וממצקים אותו והם גם אנטי דלקתיים. הקפסולות מכילות גם חומצות אמינו-משי שמסייעות במניעת אובדן הלחות וקרנוזין שמחזק את מערכת ההגנה של העור, מאיץ ריפוי פצעים וכוויות ומעכב הזדקנות. את הטיפול משלים סרום לטובת תוצאה מיטבית. 600-800 ש"ח, במכוני קוסמטיקה נבחרים ברחבי הארץ (לבירור: אלפאמדיקס 03-7589090).

אלפאמדיקס לגנאו גלאם | צילום: יח"צ
אלפאמדיקס לגנאו גלאם | צילום: יח"צ

תנו לבכן לליבי

ליבי נחימובסקי, "ליבילנד" בשבילכן – יוצרת תוכן בדיגיטל ומנהלת ערוץ דיגיטלי המצליח, כתבה לעצמה בחודשים האחרונים (אחרי גירושיה מאבי ששת ילדיה) רשימה של חלומות מחודשים שהיא רוצה להגשים. אחד מהם היה ייצור מוצרים שהם חלק משגרת האיפור שלה, שהיא משתמשת בהם על בסיס יומיומי. עכשיו החלום הופך למציאות עם סדרה של שלושה שפתונים בשם LIBBY'S. האחד הוא סרום הזנה, השני שפתון נוזלי עמיד בצבע שפתיים, והשלישי שפתון גלוס מעבה. כולם תוצרת ישראל ולדבריה מיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר. "יצרתי מוצרים שהם מדויקים עבורי, ואם כך – אז בטח שהוא יהיה מדויק גם עבורכן", היא אומרת. 70-180 ש"ח, להשיג באתר libbys.co.il

LIBBY'S של ליבי נחימובסקי | צילום: יח"צ
LIBBY'S של ליבי נחימובסקי | צילום: יח"צ

ל'אוקסיטן – עכשיו הספא

L'OCCITANE, מותג הטיפוח והבישום הבינלאומי מפרובאנס, משיק חנות דגל עם מתחם ספא יוקרתי בקניון עזריאלי שרונה. החנות המעוצבת על פי הסטנדרטים העולמיים של הרשת ומשתרעת על פני 170 מ"ר. המוצרים מוצגים על פי קטגוריות: בישום, טיפוח גוף, טיפוח פנים, שיער וידיים. במרכז החנות מונומנט של עץ זית הממחיש את ערכי המותג שעיקרם שמירה על קיימות ואיכות הסביבה. החברה התחייבה כי עד שנת 2025, כל אריזות הבקבוקים בחנויות יהיו עשויים 100% פלסטיק ממוחזר. כחלק מהאסטרטגיה הזאת יושק בקרוב בישראל מכשיר מילוי לאריזות ריקות, מה שיאפשר לרכוש רק את תכולת המארזים. הספא מציע שלושה חדרי טיפולים (נגישים לנכים) עם מגוון טיפולים לגוף כמו פילינג ועטיפות בוץ, טיפולי פנים, טיפולי אנטי אייג'ינג וטיפולים יעודיים לגברים. 450-540 ש"ח לטיפול בן 90 דקות, קניון עזריאלי שרונה.

>>> טיפולי הגוף החדשים לחורף

ספא ל'אוקסיטן | צילום: אלעד גוטמן
ספא ל'אוקסיטן | צילום: אלעד גוטמן