במקום דיפיוזר? הטריק לתלתלים מושלמים שמשגע את הטיקטוק

זה באמת תחליף לדיפיוזר? | צילום: shutterstock
זה באמת תחליף לדיפיוזר? | צילום: shutterstock

טרנד חדש שמתפוצץ בטיקטוק חושף טריק מופרך ליצירת תלתלים מושלמים בעזרת כלי מטבח שיש לכולנו בבית. המשפיעניות נשבעות שזה עובד, מעצבי השיער מזהירים מהסכנות

88 שיתופים | 132 צפיות

טיקטוק, הרשת החברתית שהפכה להיות זוללת הזמן העיקרית של החיים שלנו, היא מקום שבו טרנדים מופרכים של ביוטי פורחים כמו פטריות אחרי הגשם (לפחות במקומות שבהם עוד יורד גשם), ובגזרת הטרנדים המופרכים של הרגע נמצא טרנד טיקטוק חדש, החושף את הסוד לתלתלים מושלמים, ולפחות לפי המשפיעניות שמקדמות אותו – הוא הרבה יותר קל יותר ממה שחשבנו: כל מה שצריך הוא פריט שיש לכולנו בבית, תאמינו או לא – במטבח. כעת מה שנותר לשאול זה האם מדובר בטריק גאוני או בטרנד מפוקפק.

>>> זהירות! החומרים המסוכנים במוצרי הקוסמטיקה ונורות האזהרה שצריך לזהות

מי שבשגרת היומיום שלה מקדישה לפחות חצי שעה ביום לגלילה בטיקטוק כנראה יודעת במה מדובר, ולמי שחכמה יותר מאיתנו ומשקיעה את זמנה בדברים אחרים, נגלה שאולי הגיע הזמן להיפרד מהדיפיוזר ולהוציא את מסננת הפסטה מארון המטבח.

מי ששיתפה את הטריק היא הטיקטוקרית ליז פוקס רוזברי (@foxcraftcusom) בסרטון שזכה כבר למעלה מ-20 מיליון צפיות. בסרטון רוזברי מדגימה את הטריק כשהיא מכניסה את השיער שלה לתוך מסננת הפסטה ומייבשת את השיער מלמטה בעזרת מייבש שיער, והתוצאה: תלתלים מהממים שנראים כמו אחרי שימוש בדיפיוזר. בתיאור הסרטון כתבה רוזברי: "לא מצליחה להבין אם זה משוגע או גאוני".

>>> מעין דורי: "אין לי חלום לקום בבוקר רזה, זו לא אני"

הסרטון גרר איתו סרטוני תגובה רבים של טיקטוקריות נוספות שהיו סקפטיות ולאחר שניסו את הטריק נדהמו מהתוצאה, כשהתגלה להן שזה באמת עובד ובכך הפכו את מסננת הפסטה לאחד הטרנדים החזקים בטיקטוק.

>>>תוכנית שיקום: כך עברה דניאל גרינברג מהחלקה לתלתלים

אבל לצד התגובות המרימות היו גם תגובות מודאגות שהזהירו שמדובר בטריק שאינו בריא לשיער מכיוון בשילוב בין חום גבוה לחומר מתכתי. או במילים של אחת המגיבות: "זה מטגן את השיער, אל תעשו את זה לשיער שלכם אנשים". גם במגזין 'גלמור' התייחסו לטרנד וחתמו את הידיעה עם אמירה של מעצב שיער ותיק בתחום, שהסביר שגם אם מסננת פסטה עושה עבודה דומה לדיפיוזר, עדיף לשמור על השיער, לעבוד עם כלי שיער מקצועיים ולהשאיר את מסננת הפסטה לפסטה.