טיפולי גוף מתקדמים. EVOLVE | צילום: יח"צ
טיפולי גוף מתקדמים. EVOLVE | צילום: יח"צ

מכשור חדשני למיצוק הגוף, טיפולי הזרקות למיצוק הצוואר ואפילו טיפול ישראלי שזכה ע"י קים קרדשיאן לכינוי "משנה חוקי המשחק"

88 שיתופים | 132 צפיות

תקופת החורף היא האידאלית לטיפולי מיצוק ועיצוב הגוף. החדשנות בטיפולים אסתטיים כיום, מאפשרת להגיע לתוצאות נפלאות, אם באמצעות מכשור אסתטי או באמצעות טיפולי הזרקה ייעודיים לאזורי גוף שונים, כמו הצוואר והמחשוף. הטיפולים החדשים מאפשרים להגיע לתוצאות משמעותיות אך טבעיות, ללא זמן החלמה. ניתן לטפל ולשפר אזורי גוף שעד כה לא ניתן היה כלל לטפל בהם, כמו צוואר, ברכיים, בטן ועוד.

חשוב לדעת: חלק מהטיפולים מצריכים הימנעות מחשיפה לשמש ולכן מומלץ להתחיל בהם כבר עכשיו.

Morpheous8 Body – קים קרדשיאן הגדירה אותו כ"משנה חוקי המשחק"

ללא ספק, מכשיר  ה-Morpheous 8 הוא הכוכב העולמי בטיפולי מיצוק הגוף והידוק העור, והבאזז סביבו לגמרי מוצדק. כוכבת הריאליטי ואשת העסקים, קים קרדשיאן, חשפה בפני 330 מיליון העוקבים שלה, שעברה טיפול אסתטי שאותו הגדירה כ"משנה חוקי המשחק". בתמונה ששיתפה, חשפה קים את בטנה כשהיא אדמומית לאחר טיפול MORPHEOUS8 BODY.

איך הוא פועל? באמצעות אנרגיית גלי רדיו RF פרקציונלים, אשר הוכחה מדעית כמעצבת ובונה קולגן מחדש. הטכנולוגיה משלבת מיקרו-מחטים ייחודיות החודרות באופן מינימלי לעור ומעודדות חידוש בשכבות העמוקות יותר של העור, וייצור קולגן בשכבת הדרמיס בכל אזורי הגוף.
התוצאה: מרשימה וטבעית – עיצוב מחדש של האזור המטופל ללא ניתוח, ללא זמן החלמה משמעותי וללא סיכונים. העור נראה מוצק, מהודק זוהר וצעיר יותר באופן טבעי. מתאים לטיפול באזורי הבטן, זרועות, ירכיים, ברכיים וישבן.  

"זה משנה את חוקי המשחק!!! עשיתי מורפיאוס למיצוק הבטן שלי" כתבה קים. "זה הטיפול האהוב עליי – הוא מעט כואב אבל שווה את זה".   

הסטורי של קים קרדשיאן | צילום מהאינסטגרם
הסטורי של קים קרדשיאן | צילום מהאינסטגרם
תמונות לפני ואחרי טיפול במורפיאוס | צילום: יח"צ
תמונות לפני ואחרי טיפול במורפיאוס | צילום: יח"צ

EVOLVE – העתיד כבר כאן: פלטפורמת Hands Free לטיפולי מיצוק גוף בהתאמה אישית 

מכשיר  EVOLVE  הינו טיפול יחיד מסוגו בעולם הפועל בטכנולוגית Hands Free לפיסול ועיצוב הגוף ללא מגע יד אדם. הטיפול מתבצע על ידי מכשיר לא פולשני המיועד לפיסול מיצוק ועיצוב הגוף באופן אופטימלי. בשל החדשנות של המכשיר, וללא תלות בגורם האנושי המטפל, מתאפשרת התאמה אישית ודיוק מקסימלי לעיצוב, חיטוב ופיסול הגוף.

EVOLVE הינה הפלטפורמה היחידה המשלבת שתי טכנולוגיות המטפלות בשכבות עור שונות להגברת יעילות הטיפול. ידיות המכשיר מאפשרות התאמה אישית ומדויקת בהתאם למבנה גופו ויעדיו של המטופל. 

הפלטפורמה, חדשנית וראשונה בתחומה, נועדה לענות על שלושת האלמנטים המרכזיים המצריכים טיפולים לעיצוב וחיטב הגוף  והם  העור, השרירים והשומן- והכל באותו הטיפול. 

EVOLVE הינה פלטפורמה המאגדת טכנולוגיות אינטליגנטיות הניתנות לתכנות בהתאם לפרופיל המדויק של המטופל עם פרופיל בטיחות גבוה ומוכח קלינית.  טכנולוגיות אלו מעניקות את המענה השלם לתוצאות מקסימליות לעיצוב ופיסול הגוף בשיטות לא פולשניות. 

EVOLVE. טיפול משולב  | צילום: יח"צ
EVOLVE. טיפול משולב  | צילום: יח"צ

טיפול בצוואר: Belotero Revive לשיפור ומיצוק מרקם העור

הצוואר מאז ומתמיד היווה אתגר טיפולי, בגלל העור הדק שלו, המקשה על הטיפול. לשם כך פותח Belotero Revive, טיפול מבוסס חומצה היאלורונית בעלת צמיגות המותאמת לטכניקת חידוש עור הצוואר והמחשוף בהזרקה שטחית – לשיפור מרקם העור, השבת לחות ושיפור קמטוטים עדינים באזורים החשופים לשמש. Belotero Revive מבוסס חומצה היאלורונית משולבת גליצרול, לחידוש ושיפור מרקם העור.

מומלץ לעבור טיפול זה כטיפול מונע השומר ומשמר גמישות, לחות ומרקם עור הצוואר והמחשוף מנזקי הגיל והשמש, כבר מגיל צעיר. התוצאה נשמרת לתקופה של כ- 36 שבועות.

Radiesse: לא רק לאזור הפנים

 Radiesse הינו חומר מילוי מבוסס סידן המעודד יצור קולגן ואלסטין ונחשב לחומר המילוי המועדף על רופאים בארץ ובעולם.  מעל  10 מיליון הזרקות נעשו ברחבי העולם במהלך 18 שנות ההצלחה של המוצר, כשמאחוריו לא פחות מ-200 מחקרים קליניים, זוהי בשורה המשנה את ייעוד החומר ומאפשרת מגוון שימושים למטרות אסתטיקה שונות, מלבד מילוי: טיפול במרקם עור ומיצוק באזורי  גוף שונים כמו למשל ברכיים, זרועות, בטן וישבן.

חומר המילוי הייחודי Radiesse הוא בעל אפקט משולש –  תוצאת מילוי מיידית, הרמה והצערת העור.

רדיאס | צילום: יח"צ
רדיאס | צילום: יח"צ

המנגנון הייחודי של רדיאס מעודד ייצור קולגן ואלסטין וכך העור הופך לחזק ובריא יותר. לרדיאס יש את אישור ה-FDA  האמריקאי גם למילוי גב היד (בתוספת לידוקאין לאלחוש מקומי להפחתת כאב).  

באמצעות  Radiesse מדולל ניתן להתאים את תכונותיו לאזור המטופל כמו למשל:  הזרקה לעור הצוואר, המחשוף והזרועות למטרת הצערה, מיצוק וחידוש העור מבפנים כתוצאה מחידוש ייצור קולגן ואלסטין. 

מעכשיו ניתנת לרופאים העוסקים באסתטיקה יכולת התמקצעות גבוהה ומדויקת בשימוש בחומר המילוי Radiesse למגוון טיפולים מלבד מילוי. מדובר בבשורה המשדרגת את הליך הטיפול ותוצאותיו באופן ניכר. 

כל הטיפולים מתבצעים במרפאות ומכונים מורשים ברחבי הארץ  alphamedix.co.il