איך תשיגי ריבועים בבטן בלי להתאמן בכלל?

ג'ניפר לופז ושאקירה. שתיים שעבדו קשה על שרירי הבטן שלהן | צילום: TIMOTHY A. CLARY/AFP via Getty Images
ג'ניפר לופז ושאקירה. שתיים שעבדו קשה על שרירי הבטן שלהן | צילום: TIMOTHY A. CLARY/AFP via Getty Images

שתי חברות טיפוח חדשות נוחתות על מדפי הפארמים בארץ, טיפול חדש יעזור לך להיראות כמו ג'יי לו, התסרוקת שאהבנו משבוע האופנה בניו יורק ועוד חדשות טיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

כמו כל חודש אנחנו בודקות את המוצרים החדשים שהגיעו לארץ, את הטרנדים החדשים ואת הטיפולים הכי חדישים

נחתו בארץ ואינם בבידוד

שני מותגי טיפוח נחתו החודש בארץ ועל המדפים. הראשון הוא המותג האמריקאי המצליח Oil of Olay, חברה הנמכרת ברשתות הפארם ומחיריה נמצאים איפשהו באמצע הדרך, מה שהפך אותה לאחד המותגים הנמכרים בארצות הברית. המוצרים הראשונים שהגיעו אלינו הם סדרת האנטי אייג'ינג הכוללת ויטמין B3 העוזר בסילוק רעלים מהגוף, אמינו פפטידים וחומצה היאלורונית.

>> המוצרים החדשים שהנסייניות שלנו בדקו החודש

View this post on Instagram

GRATiAE 肌膚再生磨砂啫喱萃取自以⾊列加利利湖火⼭溫泉精華????帶來治癒和再生的功效 ,有助清除面上不易帶走的細菌。????現親臨門市,由2020年2月7至9日,免費領取#肌膚再生磨砂啫喱5天體驗裝*,門市每日只限100份,每人只限領取一份,數量有限,送完即止。另外購買指定身體護理產品再享低至6折優惠,優惠期至2020年2月29日,把握機會,快啲嚟啦! . . GRATiAE’s Renewing Peeling Gel contains thermal spring water of the Sea of Galilee in Israel.????It helps to heal, rejuvenate and allow to remove bacteria.????We have prepared a 5 days Facial Peeling Gel sample for free! Limited 100 sets per day, one per customer, while stock last, promotion from 7-9 Feb, 2020.For a limited time, we are also offering 40% off on selected hero body care products, promotion till 29 Feb, 2020. Don’t wait till it’s gone! . . 店舖地址 Shop Address: – 尖沙咀海港城海運大廈2/F 2/F Ocean Terminal, Harbour City, Tsim Sha Tsui Tel: 2758 3866 – 九龍塘又一城UG層01號舖 Unit 01, UG level, Festival Walk, Kowloon Tong Tel: 2265 5333 . *每間分店每天派發100份5天體驗裝,如有任何爭議, GRATiAE保留最終決定權。Each counter giveaway 100 sets of 5 days trial sample per day, GRATiAE reserve the right of final decision in case of dispute. #GRATiAE #GRATiAEHK #肌膚再生 #giveaway

A post shared by GRATiAE HK (@gratiaehk) on

המותג השני הוא Gratiae organic, מותג המיוצר בישראל ובעליו הם ישראלים אך הוא פונה בעיקר אל השוק העולמי. המוצרים מבוססים על חומרים פעילים לצד חומרים אורגניים, אך המותג אינו מתיימר להיות אורגני. חנות ראשונה נפתחה בדיזנגוף לפני כמה חודשים, אך רק עכשיו מושק המוצר בצורה רשמית. שש הסדרות הקיימות הן ליפטינג (הרמה), חידוש, מיצוק ומילוי נפחים, הבהרה, אנטי אייג'ינג ורוזה נגרה, להגנה מפני פגעי הסביבה. דיזנגוף 79 תל אביב.

משחקים בקוביות

View this post on Instagram

Relaxed and recharged. ????

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

כולנו צפינו בעניין רב כאשר אביבית בר זוהר "השתילה" לעצמה ריבועים בבטן בניתוח, כמו אימה הרוחנית קים קרדשיאן, ושאלנו את עצמנו אם מדובר בפייק ניוז או פייק קיובס. עכשיו נחת בארץ המכשיר Emsculpt, מכשיר המדמה עבודה אמיתית על השרירים ומאפשר לכל מי שרוצה להיראות כאילו היא מחויבת לספורט גם אם היא בטלנית בעלת ממון. חצי שעה של טיפול בטן במכשיר שוות ערך ל־20 אלף כפיפות בטן, שנאמר: "וואו". חצי שעה של טיפול ישבן שווה ערך ל־20 אלף סקוואטים. המכשיר פועל בטכנולוגיה אלקטרו מגנטית הממוקדת בעוצמה גבוהה ומטרתו להפעיל את השריר ועל־ידי כך להגדיל את המסה שלו. ה־ Emsculpt נמצא במרפאה של ד"ר רונן גלזינגר.drglesinger.co.il.

>> ומה זה אתגר הביקיני של ג'יי לו?

זן נדיר: סלינה גומז משיקה ליין איפור

סלינה גומז היא האחרונה בשורת הסלבס המשיקות ליין איפור, אחרי כוכבות־על כמו ליידי גאגא, ריהאנה ומדונה. ביונסה, טיילור סוויפט וג'יי לו עדיין לא פרצו מהגטו הריחני של הבשמים אל שוק האיפור והקוסמטיקה. ב־4 בפברואר צילמה גומז סטורי לאינסטגרם שלה ובו הודיעה שהיא מקימה מותג איפור ששמו יהיה Rare Beauty. מה יכלול הליין עדיין לא ידוע אבל בסטורי נאמרו דברים בסגנון "את לא מוגדרת על־פי תמונה שלך, לייק או תגובה" ו"את נדירה". הליין יימכר בקיץ הקרוב ברשת ספורה בלבד. עקבו אחרי @rarebeauty

>> הטרנד החדש והאקולוגי (ואולי גם מוזר) שכובש את עולם הטיפוח

שערך הארוך, נערה

עוד לא נרגענו מהחידוש לסרט "נשים קטנות", וכבר פגשנו בשבוע האופנה ניו יורק, בתצוגה של המעצבת האהובה עלינו טורי בורץ', עיצוב שיער רומנטי שכמו נלקח מעולמן התרבותי של כל מי שגדלו על "האסופית". שערן הארוך של הדוגמניות בתצוגה עוצב בתסרוקת פשוטה וסימטרית שאנו שמחות לאמץ: משני צידי הראש נלקחה קווצת שיער שגולגלה סביב עצמה (אפשר, לחילופין, לקלוע צמות דקות) וסביב הראש. שתי קווצות השיער התאחדו לקווצה אחת מעל העורף, אך בעלות השיער הקצר יכולות להצמידן לראש עם שתי סיכות. כך מתקבל מראה עשוי אך מרושל, רומנטי ומתוק, אך לא מדי.

קצרים

View this post on Instagram

מצרפת טקסט שכתבה שירי ויצנר שהיצטלמה עם חולצת ״נומה עמק״ בחיפה שלה- העיר היפה,שמחובתנו להציל מזהום פלילי – ״חשבתי הרבה איך לכתוב את הפוסט הזה. אני לא אוהבת להתלונן ולכעוס, ובטח שלא אוהבת להצטלם חמוצה. אבל איך אפשר לדבר על הנושא הזה עם חיוך? וואלה אפשר. כי במקום להתלונן על הפיל הגדול שבחדר – זה שיושב לו מתחת להר, בין חיפה לקריות, לטבעון ולעמק ומרעיל אוכלוסיות שלמות – אני אגיד תודה לכל האנשים שמקדישים את חייהם כדי להציל אותנו מהאסון האקולוגי שהמדינה ושותפיה מפילים עלינו. היום אני אגיד תודה לארגון אדם טבע ודין, ארגון הפועל להגנה על זכויות אדם סביבתיות בכלל ועל מפרץ חיפה בפרט, ולדורין פרנקפורט- שיודעת שלאופנה יש כוח והיא משתמשת בו למטרות חשובות וצודקות. דורין יצרה אוסף הוקרה של חולצות טי מאוירות שיוצרו במיוחד עבור חגיגות 30 שנה לארגון אדם טבע ודין. חלק מן ההכנסות ממכירת האוסף הן תרומה לארגון ועידוד המשך פעילותו, וזו זכות גדולה לרכוש וללבוש חולצה כזו. #דוריןפרנקפורטxאדםטבעודין #אדםטבעודין ‏Photo by @galitrosenphoto . .

A post shared by Dorin Frankfurt (@dorinfrankfurt) on

הזמרת אריקה באדו משיקה בושם בניחוח הוואגינה שלה שייקרא Badu’s Pussy === רשת ספורה ביטלה או השעתה בחלק מסניפיה את טיפולי היופי על־ידי דיילות בגלל וירוס הקורונה === רשת סופר פארם החלה למכור מסכות של המותג הקוריאני Oozoo The, הכוללות מזרק בעל אמפולה.

>> גלית גוטמן חושפת את סודות הטיפוח שלה