אתגר הביקיני של ג'יי לו

ג'ניפר לופז | צילום: TIMOTHY A. CLARY/AFP via Getty Images
ג'ניפר לופז | צילום: TIMOTHY A. CLARY/AFP via Getty Images

בהשראת התמונה ההורסת של ג'ניפר לופז עם הביקיני הלבן, החלו אימהות בכל העולם להעלות תמונות של עצמן בביקיני עם המסר שלכל אחת יש זכות להתגאות בגופה

88 שיתופים | 132 צפיות

אין ספק שג'יי לו מצאה את מעיין הנעורים והיא פשוט לא משתפת אותנו ושומרת את כל הנעורים לעצמה. אחרת איך תסבירו את הסיבה שהיא נראית כל כך, אבל כל כך טוב לגילה, ועוד אחרי שתי לידות. בעצם לא, קבלו תיקון: היא נראית מעולה לכל גיל.

השבוע היא (שוב) שברה את האינטרנט בתמונה המציגה את הגזרה הנהדרת שלה. בחשבון האינסטוש הרשמי של הזמרת היא העלתה סלפי מראה בו היא משוויצה בביקני לבן, על רקע מה שנראה כמו חדר אמבטיה עם נוף יפה. 

View this post on Instagram

Relaxed and recharged. ????

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

התמונה מעוררת הקנאה הזאת הפעילה את גורו הכושר לאימהות, מריה קאנג, להעלות תמונה לא פחות מעוררת קנאה משל ג'יי לו, אבל עם מסר יותר מעצים. 

"כמעט בת 40!", היא כתבה בפוסט המצורף לתמונה. "תודה לג'יי לו שנתנה לי השראה להעלות תמונה בביקיני לבן הבוקר. כן, המראה מנומשת בכתמי משחת שיניים (האם הילדים משתמשים בכיור שלך?!), יש מזוודות שלא פרקתי מאחורה, מגהץ, בעלי מתגלח ברקע – אבל אני עושה את זה! אומנם אני לא סלבריטי, לא קיבלתי מיליונים כדי להיראות טוב בסרט או יצאתי עם ספורטאי, אבל זה לא משנה! קחי אחריות על הסיפור שלך. אם היא יכולה לעשות את זה, גם את יכולה לעשות את זה. אם אלפי אימהות באלפי צורות שונות יכולות לעשות את זה – גם את יכולה לעשות את זה". 

הפוסט של קאנג גרר תגובות נלהבות שיחד יצרו את "אתגר הג'יי לו", שבמסגרתו מאות נשים מרחבי העולם מעלות תמונה שלהן בביקני וכותבות שהן לא מתביישות בגוף שלהן. הרעיון מאחורי האתגר הוא לתת לכולן את התחושה שגם אם את לא נראית כמו ג'יי לו, את חלק. את יכולה להעלות איזו תמונה שאת רוצה ואת יכולה להתגאות בגופך לא משנה איך הוא נראה: אחרי לידה, ניתוח, או סתם ביומיום – לכל אחת יש את הזכות להתגאות בגופה. 

View this post on Instagram

Hey everyone! This is 32, well I'll be 33 in 2 weeks but anyways this is me! I'm Shevonne aka VONNIE. I am a co-leader for No Excuse Mom Sacramento. I have a beautiful blended family two step sons 15 and 6 and two daughters 12 and 3. I run my own small business as an in-home Childcare provider and teacher to 8 toddlers between the ages 20 months and 3 years old. I took this random picture right after my 5am gym session in my kids bathroom with dirty clothes on the step stool and toothpaste stains on the mirror to show you all. I AM NOT PERFECT! I hate cleaning. Most of my meals are eaten at a kid sized table, I don't have abs, and I definitely still working on losing weight, my 3 year old has so much energy I'm exhausted by 8am, waking up at 4am sucks and some days I only drink 30 oz of water. No one is perfect. We all have hard days, we all stress, we all have busy lives! I have fallen 100 times, and got up 101. Because I AM in control! I won't let excuse stand in my way! Own your story. Create your own accountability. Don't make excuses for your inaction. If she can do it, if I can do it, if thousands of working moms who come in all shapes, sizes and ages can do it…THEN YOU CAN DO IT TOO! Post your #bathroomselfie and tag 3 friends who can bring it like #jlo @jlo #jlochallenge #noexcusemom #whatsyourexcuse #nemsacramento #noexcusemoms #nemleader #noexcusemomleader #beinspire #beyou #mariakang #noexcusemommovement #nem2020 #momsrock #mombod #motherof4 #motherswholift #mamaswholift #momswholiftheavy #momlife #busymom #beastmom #momsofsacramento @theellenshow @tyrabanks #noexcuses #sacramentomoms #fitmom #mombody #mumbod

A post shared by Vonnie (@v.renea_fit) on