הקרמים, הבשמים וכל האיפור שניסינו – מי הצטיין ומי איכזב?

כל מה שבדקנו החודש | צילום יח"צ
כל מה שבדקנו החודש | צילום יח"צ

ניסינו סדרה חדשה מים המלח, בושם שנחת בארץ, סדרת גלוסים חדשה ומסכה מאבוקדו - מי כבש את ליבנו ואת מי היינו מחליפות בבחירות חוזרות?

88 שיתופים | 132 צפיות

ליטל אסקטלן ויינטרוב, 43, סמנכ"ל פיתוח עסקי

ללא ספק האישה הכי יפה בדרום מזרח המערכת

"פתחתי את הנסיינות עם Starlight Shimmer, הבושם המנצנץ של מייקל קורס (399 ש"ח בחנויות הרשת ורשתות הפארם). יש לו ניחוח דרמטי ומלא נוכחות, אם כי מעט מתקתק. הוא גם מאוד שיתופי, כלומר יוניסקס, כך שאם הייתי בעניין של להריח כמו בן הזוג שלי זו הייתה אפשרות מעניינת. כיאה לאמא קרייריסטית, אפשר להגיד שאני מקבלת מנה הגונה של קרני אור כחול ממסך הסמארטפון שלי. אני בסדר איתו, אבל הפנים שלי פחות התחברו.  תוספת קלילה של מזג אוויר יבש גרמה לעור שלי לקבל את קרם היום של AHAVA עם תמצית האוסמוטר (תמצית מינרלים מים המלח) באהבה גדולה (וכן, משחק המילים החינני מתבקש כאן). עד הפעם הבאה שאגיע לים המלח, מדובר באתנחתא נעימה מאוד. דווקא עם סרום חוטי הזהב של SR קוסמטיקס (420 ש"ח באתר srcosmetics.co.il) לא הסתדרתי. הבקבוק נראה לא מבטיח וכשהשתמשתי במוצר חשתי דביקות ולא ראיתי שינוי לאורך זמן. אחרי כמה ימים אבדתי עניין במוצר, זה פשוט לא היה זה בינינו. רגע לפני שיצאתי לערב הרווקים של 'טיים אאוט', משחתי את שפתיי בגלוס החדש של לוריאל, לאש מקרון (60 ש"ח ברשתות הפארם). הצבע הרגיש רווי ובעל לחות, הוא היה עמיד ולא זז מהשפתיים, ריח הפירות היה משכר והצבעים עמוקים ויפים של כך. התאהבתי".

מרב סריג, 48, עורכת "השולחן"

האישה הכי נכונה לבצוע איתה לחם מחמצת

"סדרת הטיפוח Benefiance של שיסיידו מתבססת על הסברה שהעור והמוח נמצאים בתקשורת מתמדת, ולכן יצרו בחברה סדרת קרמים בעלת טכנולוגיה ייחודית שמשפרת את הדרך שבה העור קולט, אוסף ומעביר מסרים למערכת העצבים במוח, שבתמורה מחולל קסמים בעור הפנים. בין אם אתן קונות את הטכנולוגיה ובין אם לאו – זוהי סדרה מצוינת. לקרם העיניים (445 ש"ח ברשתות הפארם) ולתחליב היום (520 ש"ח ברשתות הפארם) שנוסו במשך כשבועיים היה מרקם מענג ולא מכביד, ניחוח עדין ונעים והם עשו טוב לעור ולמה שצריך לטשטש. גם ג'ל הרחצה החדש של מותג הספורט Fila שמגיע בשפופרת עשה נעים לגוף ובישם אותו בניחוחות הדריים פרשיים שעשו חשק לחזור אליו שוב ושוב (012.9 ל־250 מ"ל, בסופר פארם). לעומתם, מסכת האבוקדו המבטיחה של מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's (מחיר: 205 ש"ח בחנויות המותג), אכזבה. לקרם היה מרקם שביר, נדרשו כמויות גדולות ממנו כדי לייצר שכבה 'עבה ואחידה על העור', כנדרש בהוראות השימוש, והתוצאה הייתה כמעט לא מורגשת. מהאבוקדו ציפיתי להרבה יותר. ואם כבר ציפיות, למסקרה החדשה (Beauty and the twist) של MILLUCA (מחיר: 29.90 ש"ח בסופר פארם) הגעתי נטולת ציפיות. אפשר רק לומר עליה שיש לה מברשת רכה עם מבנה מסובב שמעצבת את הריסים בצורה מאופקת – וזאת המחמאה הכי גדולה שאוכל לתת לה".

>> מוצרי ביוטי מיד שנייה היית מנסה?

עדי סלמור, 47, עורכת הלשון ומדור הספרים של "את"

בזמנה החופשי מרצה על ארוטיקה בספרות

"כשניסיתי את הלחות ליום SPLASH 20SPF של קרליין (79.90 ש"ח ברשתות הפארם), חשדתי. כזאת אני, חשדניסטית. הוא היה כל כך קליל, כמעט מימי, ודאגתי שלא יעשה את העבודה ועוד בחורף הארצישראלי היבשושי. אבל מסתבר שהוא דווקא עושה עבודה מצוינת: קליל, לא מכביד, נספג בקלות ומותיר את העור נעים ומלוחח כראוי. סרום חומצה היאלורונית של ד"ר עור (150 ש"ח ברשתות הפארם וב־dr-or.co.il) מגיע בבקבוקון אסתטי להפליא ככה שאיך שנפגשנו התחשק לי לנסות אותו. המריחה נעשית בעזרת מקלון והסרום עצמו נעים, לא דביק אלא ממש קרמי ובהחלט נוצרת תחושה של מתיחה קלה אבל לא מציקה. אולי באמת זה לא כל כך רע למרוח חומצה על הפנים. אז אחרי שנהיה לי עור של בת 16 מינוס החצ'קונים, החלטתי לשדרג את המראה הכללי בעזרת השפתון העמיד SIGNATURE 116 של סופט טאץ' (56.90 ש"ח ברשתות הפארם). המרקם שלו שמנוני ברגע הראשון אבל אחרי ספיגה קלה הוא נעים מאוד ונשאר לאורך זמן. המון זמן. הצבע קצת נועז בשביל האישה הנחבאת אל הכלים שאני אבל הוא בהחלט מרשים ואי־אפשר לפספס אותו. במים המיסלרים של סרווה (64.90 ש"ח ברשתות הפארם) השתמשתי בערב לניקוי הפנים והם השאירו עור נקי ולא מגורה".

ניסינו גם את הבושם החדש מבית קסרז'וף, שם שקשה לבטא אבל כדאי ללמוד לעשות את זה. בשמי המותג נמכרו בעבר בארץ, אבל עכשיו מגיע לראשונה הבושם הזה – בעל הבקבוק הכי נובורישי שיש, אבל אולי דווקא בגלל הציפיות הנובורישיות שלנו התאכזבנו לטובה, רוצות לומר – הופתענו לטובה. הבושם Accento Overdoze מכיל ניחוחות ורד בולגרי, יסמין מצרי, ניחוחות אקליפטוס ואורן ומצליח לייצר תמהיל פרחוני אבל לא מתוק, מסקרן מאוד ולא מוכר. ממליצות בחום למרות המחיר הנובורישי. 1,180 ש"ח ברשת אפריל

אחרונות חביבות בשורת הנסיונות שלנו הן קפסולות הסרמידים החדשות של אליזבת ארדן, מוצר חובה שתמיד נח אצלנו באמבטיה ויוצר עכשיו בגירסה שמכילה גם ויטמין סי. עכשיו לא רק שנמרח את הקפסולות ונצפה לעור מוצק יותר, עכשיו נצפה לעור פנים זוהר במיוחד. 560 ש"ח ברשתות הפארם

>> הסרום החדש של גווינת פאלטרו עושה רעש