גלית גוטמן חושפת את סודות הטיפוח שלה

גלית גוטמן לרונית רפאל | צילום: עידו לביא
גלית גוטמן לרונית רפאל | צילום: עידו לביא

היא מעולם לא הסתירה את ההזרקות שהתחילה כבר בגיל 35. מה קרה כשנמאס לה מהבלונד ומה הטריק שלה לעיצוב ריסים? גלית גוטמן משקיעה בטיפוח ולא מסתירה את זה

88 שיתופים | 132 צפיות

גלית גוטמן, ילידת 1972, מנחת טלוויזיה ("גלית ואילנית" בקשת), פרזנטורית של "רונית רפאל־מדע היופי".

שגרת הטיפוח: "אני מהמשקיעניות והמטופחות, זה לא סוד. יש לי עור רגיש ויבש, עדין ומג'ונג'ן, לא מציאה גדולה, ואני חייבת לשמור עליו וזה אומר מבחינתי שאני לא הולכת לים ולא משתזפת ובכלל לא יושבת בשמש. אני מתחילה את הבוקר עם סבון פנים, סרום, קרם עיניים וקרם פנים מסדרת Perfection של L.RAPHAEL עם חומרים פעילים, ומורחת גם קרם הגנה 15 SPF. לפני שאני מניחה מייק אפ אני משתמשת בקרם של שרלוט טילבורי האנגליה, שהוא נפלא במיוחד כשיש יובש וקמטוטים כי הוא יוצר מראה עור אחיד. אני מסירה את איפור העיניים עם מסיר האיפור הדו־פאזי של קרליין Eyes & Lips Makeup Remover שהוא היפו אלרגני ועושה עבודה מצוינת. אני לא משתמשת בקרם גוף, רק בשמן גוף. התחלתי עם בייבי אויל Calendula של Weleda בהיריון הראשון שלי והוא עושה פלאים לגוף". 

האיפור שלי: "בגלל העובדה שאני נמצאת הרבה בימי צילום ושם מאפרים אותי בכבדות, בימים שבהם אני לא מצטלמת, אני נותנת לעור לנשום. כשאני צריכה לצאת לאירועים יש לי כמה מוצרי חובה. בגלל שאני כבר לא ילדה ולכאורה יש מה להסתיר, למדתי שדווקא מייק אפים כבדים הם הכי גרועים לעור כי הם מתיישבים על החריצים והקמטים. המייק אפ של דיור Capture Totale הוא מאוד דק ועדיין עושה איטום נכון ומעליו אני שמה את הפודרה שלהם כדי שהעור לא יראה מבריק. הקונסילר הואDouble Wear של אסתי לאודר, קונסילר נוזלי עםSPF10 , המסקרה השחורה היא של MAC והיא תמיד באה אחרי מעגל ריסים, אני מקפידה עליו מתחילת דרכי. הרבה נשים פוחדות ממנו כאילו הוא עלול להחליש את הריסים, אבל אחרי 30 שנות שימוש אני יכולה להגיד שהוא עושה רק טוב. לא רק שהוא מעגל את הריסים אלא הוא גם יוצר מראה של עיניים מורמות. הסומק הוא Pink Swoon של MAC והשפתון Vintage Red האדום של בובי בראון". 

"כל שנתיים־שלוש נמאס לי מהבלונד ואז מיקי בוגנים מכהה לי את השיער אבל אז לא מסתכלים עליי ואף אחד לא מצפצף לי ברמזור ובכלל אני נראית קטסטרופה"

השיער שלי: "אני עם מיקי בוגנים כבר הרבה מאוד שנים. הכרנו במועדון תל אביבי הרבה לפני שהוא הפך למותג, אני הייתי בת 17 והוא בן 16. במהלך השנים כל אחד צמח בדרכו וכבר 20 שנה שאני מגיעה אליו, אל אחי הקטן, כך אני קוראת לו, כל שבועיים וחצי לצערי, כי אני הרי לא באמת בלונדינית וצריך לתחזק את שורשי השיער. יש לאיש הזה סוג של כוחות והוא ממש מרגיש אותי. בממוצע כל שנתיים־שלוש נמאס לי מהבלונד ואז הוא לבקשתי הוא מכהה לי את השיער אבל אז לא מסתכלים עליי ואף אחד לא מצפצף לי ברמזור ובכלל אני נראית קטסטרופה בעיניי, ואני חוזרת לבלונד. בבית אני משתמשת בשמפו ובמסכה של קרסטס מסדרת Reflection  לשיער צבוע. השיער שלי חלק ואין לי צורך בפן". 

מני־פדי: "אחת לשבועיים אני הולכת לשכנה המקסימה שלי סמדר רז לג'ל על הציפורניים והיא שמה לי צבעי ניוד טבעיים של OPI".

גבות: "אני לא הולכת למומחים למרות שהם מציעים לי לבוא ומסתפקת בניקוי קל שלהן. בצילומים יוצרים לי עיבוי עם צבע". 

אנטי אייג'ינג: "הפעם הראשונה שעשיתי בוטוקס הייתה בגיל 35. הצטלמתי לטלוויזיה ומה שראיתי היה מצח מקומט כי אני מדברת מהמצח. זמן קצר אחר כך הזריקו לי חומצה היאלורונית בצידי הפה, כנראה תפסתי את זה מוקדם וזה החזיק לשנים. אני מהראשונות שמדברות על זה בגלוי ומודה בזה. הרבה לא מודות. אני חושבת שמי שלא רוצה ללכת כל חודש לקוסמטיקאית, חומרי המילוי הם דבר נפלא, מחזיקים חודשים ארוכים ואת מרגישה כמו חדשה. אני שומרת על העור שלי גם מבחינת האיכות וגם בעזרת מיצוק בטיפולים שונים במרכז של רונית רפאל. אחת לשלושה חודשים אני עושה טיפול מזותרפיה, טיפול ותיק שהוכיח את עצמו והוא גם מזרז חידוש קולגן: מחט דקירה מחדירה לעור חומצה הילאורונית ו־11 סוגי ויטמינים. אני גם עושה טיפול שנקרא אנטי גרביטי, סוג של התעמלות לחיזוק שרירי הפנים, 10 דקות בכל צד, וטיפול נוסף שנקרא קולגן־בוסטר, טיפול לייזר בן שעה שאינו כואב בכלל, מרגישים רק חום המחדיר חמצן ואמפולות, עושה נפלאות לעור לפני צילומים והעור אחרי – זוהר במיוחד. ניתוח הרמת פנים? לא. אני מפחדת מניתוח ואני לא פוחדת להתבגר, אבל אני מטפלת בעצמי כי אני רוצה להתבגר הכי יפה שאני יכולה". 

הפינוק שלי: "אחרי ימי עבודה אינטנסיביים, כולל ארבע שעות שידור חי בשישי, מגיע אליי הביתה בשישי בשעה חמש אבי שוסטר, המסז'יסט שלי, לשעבר אלוף ישראל באגרוף ובפיטנס, לשעה של עיסוי שוודי. לא מוותרת על השעה הזאת".

כושר: "יש לי מאמנת פרטית, קרן תמיר, שמתעללת בי פעמיים בשבוע ואני לא מוותרת על זה כי רואים תוצאות. בנוסף, בניתי לי חדר כושר בבית, הגשמת חלום של הרבה שנים, ואני עושה אירובי, משתדלת פעמיים בשבוע אבל לפעמים עושה לעצמי הנחות ומוותרת".

תזונה: "אני צמחונית כבר שש שנים, ומרגישה שזה עשה לי נפלא גם לגוף, גם לנפש וגם לעור. אני אוכלת דגים פעמיים בחודש, לא נוגעת בפירות כי אני לא אוהבת, אבל מרבה באכילת ירקות".

הטיפ שלי: "עד גיל 40 אכלתי ג'אנק ולא הקפדתי על כושר ותחזוקת הגוף. מה שתכניסו לגוף ומה שתשקיעו בו, זה מה שתקבלו, וכן, צריך לעבוד בשביל להיראות טוב". 

צילום: ירדן יעקובי
צילום: ירדן יעקובי

מלמעלה למטה:
קונסילר Double Wear אסתי לאודר
ליפסטיק Vintage Red בובי בראון
סומק MAC Pink Swoon
קרם עיניים perfection L.RAPHAEL
שמפו לשיער צבוע reflection קרסטס
מסיר איפור דו־פאזי קרליין