הנסיכה החדשה: קייט מידלטון במחווה אופנתית מרגשת לדיאנה

קייט מידלטון מבקרת לראשונה בוויילס על תקן נסיכה | צילום: Paul Ellis - WPA Pool/Getty Images
קייט מידלטון מבקרת לראשונה בוויילס על תקן נסיכה | צילום: Paul Ellis - WPA Pool/Getty Images

נסיכה מודרנית: עושה סלפי עם התושבים, מנשקת ילדים ומפזרת חיוכים בלוק אלגנטי שכולו מחווה לדיאנה. קייט מידלטון יורשת את תואר הנסיכה מוויילס, ולא מאכזבת

88 שיתופים | 132 צפיות

זהו, תם הטקס, ועכשיו באמת. המלכה אליזבת הובאה למנוחות, תקופת האבל הקצובה לפי הפרוטוקול המלכותי הסתיימה, ובית המלוכה פותח רשמית דף חדש וחוזר לסדר היום.

>> הלוויית המלכה אליזבת: הנסיכה שרלוט בת ה-7 עולה לליגה של הגדולות

בעקבות מות המלכה, "שודרג" מעמדה של קייט מידלטון מהדוכסית מקיימברידג' לנסיכה מוויילס, תואר שהיה שייך בעבר לנסיכה דיאנה, אמו של הנסיך וויליאם. התואר עבר בירושה לפני כן למלכה-רעיה החדשה קמילה פרקר בולס, רעייתו של המלך צ'ארלס, אבל היא החליטה להצניע את התואר ולהימנע משימוש בו כדי לכבד את זכרה של דיאנה (וכנראה גם בשביל לא להרגיז עוד יותר את הבריטים, שלא ממש חיבבו אותה בלשון המעטה).

אתמול (27.9) הגיעה מידלטון לביקור ראשון בוויילס כנסיכה יחד עם הנסיך וויליאם, בשליחות מלכותית ראשונה מאז מות המלכה. הנסיכה החדשה לבשה לרגל המאורע מעיל צמר אדום עם דיטיילים זהובים של מותג האופנה הבריטי LK BENNETT, הנמכר באתר החברה בסכום של 599 ליש"ט (2,256 ש"ח למעוניינות). המעיל מדגם "ספנסר" – ממש כמו שם נעוריה של הנסיכה דיאנה – נלבש על ידי מידלטון במחווה מובהקת, ולא רק מבחינת השם. הנסיכה דיאנה לבשה אף היא מעיל צמר אדום לביקורה המלכותי הראשון בוויילס ב-1981. גם דיאנה וגם מידלטון איזנו את כל האדום מלא הנוכחות הזה עם בגדים שחורים וקלאסיים מתחת. שתיהן גם צולמו בעודן מקבלות זר פרחים מילדים וולשים חינניים.

הנסיכה דיאנה בביקור מלכותי בוויילס ב-1981 | צילום: Tim Graham Photo Library via Getty Images
הנסיכה דיאנה בביקור מלכותי בוויילס ב-1981 | צילום: Tim Graham Photo Library via Getty Images

>> קייט מידלטון ומייגן מרקל במחווה למלכה אליזבת, והרשת מתחרפנת