המלצות צפייה

מה רואות בסופ"ש: הדוגמנים הישראלים חושפים את האמת מאחורי הגלאם

"דוגמנים" | צילום: אוהד רומנו, באדיבות yes דוקו
"דוגמנים" | צילום: אוהד רומנו, באדיבות yes דוקו

וגם: הבלש "אברהם אברהם" עושה רילוקיישן לניו יורק, מערבון בניחוח פמיניסטי עם מבטא אנגלי והלהיט "עולה לראש" מגיע למסך הקטן. בינג' סופ"ש שכולו וואו

88 שיתופים | 132 צפיות

דרמת פשע עם שורשים ישראלים: הסדרה "הקריאה" 

אחרי שזכה לעיבוד מקומי לטלוויזיה ולעיבוד קולנועי צרפתי, סדרת ספרי הבלש של הסופר הישראלי המצליח דרור משעני, בהובלת דמות הבלש "אברהם אברהם" עושה רילוקיישן לניו יורק. שם הוא הופך ל"אבי", החוקר עם החוש הפנימי העמוק, מוצא עצמו מנסה לפענח היעלמות שגרתית של נער מקומי, עד שהכל הופך בה לבלתי שגרתי. לרגל המאורע התיישבו על כס ההפקה והבימוי דייויד אי קלי, שחתום על "אלי מקביל" ו"שקרים קטנים גדולים", וכן בארי לווינסון עטור האוסקר, הזכור מ"לכשכש בכלב" ו"איש הגשם", וביים מספר פרקים בסדרה. כשכמה מהיוצרים הכי מעניינים של התקופה מתכנסים לסדרה אחת, בהצלחה עם להזיז אותנו מהספה. וחוץ מזה מי שטרם קראה שתראה בזה גם המלצת קריאה לסדרת ספרי "אברהם אברהם" (כי אנחנו מולטיסאקריות).

איפה צופות: פיקוק 

דרמה היסטורית: "הכתר" עונה חמישית

אם במקרה פספסתן את הניוז החשוב של השבוע, המשפחה הבריטית האהובה והסוערת ביותר חוזרת למסך אחרי שנתיים צינון. שנתיים הן הרבה זמן להתגעגע ולכן אנחנו מצפות לגדולות ונצורות מהעונה החמישית שהיא גם עונת הניינטיז בבית המלוכה, העשור בו ניאלץ להפרד, כמו הממלכה הבריטית, מהנסיכה שהפכה לאגדה – דיאנה. עם קאסט מרהיב, שיכלול את דומיניק ווסט ("הרומן", "הסמויה") בתור הנסיך צ'ארלס והבן שלו בתור הנסיך וויליאם (הם חולים על שושלות), דרמות אין קץ ומידה שווה של סערות תקשורתיות על עצם קיום הסדרה, בגדול, מדובר בבינג' המענג וההכרחי ביותר שלכן.

איפה צופות: נטפליקס

קומדיה ישראלית: הסרט "עולה לראש"

אזעקת קאלט מקומי: שלישיית "ערוץ הכיבוד" מגיעים היישר ממסכי הקולנוע אל המסך הקטן. שקד פררה, אסטמה דה-לוקו ולידוי מדברים מלוכלך על צה"ל, והופכים מההרכב הכי מוצלח בארץ לאויבי המדינה. כדי לכפר על זה הם מצטרפים ללהקה צבאית, להקת היח"צ, ובמסגרת השירות הם צריכים לרקוד לשיר ולהפוך למשפיענים חיוביים של הצבא. קאסט השחקנים מתהדר גם ברותם סלע, עלמה זק, ערן זרחוביץ', תום יער, אורלי זילברשץ ונאיה בירקנשטוק, וכמובן פסקול מעולה ומצחיק.

איפה צופות: סלקום TV

דוקו אופנה – הסדרה "הדוגמנים" 

ש-לום לסדרה הדוקומנטרית המסקרנת של השנה: 5 דוגמנים ישראלים בינלאומיים שאולי לא שמעתן עליהם, כי הם מיעוט בתעשייה של נשים, חושפים את מאחורי הקלעים של התחום. נועם סובוביץ', בעברו דוגמן בעצמו, ליווה 5 גברים ישראלים הנמצאים בשלבים שונים בקריירה שלהם – אריאל המגיע מבית מסורתי ונאלץ להתעמת עם הדרישה לצילומים פרובוקטיביים, ג'וני, אלכוהוליסט לשעבר, מקועקע ומחורר עובד במפעל בנצרת וצריך לבחור בין עבודה יציבה לבין העולם הלא ידוע והזוהר שנפתח בפניו בדוגמנות, אוראל חולם להיות דוגמן הפלאס סייז לגברים הראשון בארץ אבל נתקל בשמנופוביה, מתן קוצר את פירות ההצלחה מעבר לים ומשלם מחיר אישי כבד שמפספס את האירועים המשמעותיים בהיריון של בת זוגו, ועמיר נקרע בין הבית בכפר דרוזי והעבר לבין ההזדמנויות בהווה.

איפה צופות: yes דוקו

לא נוותר על הזדמנות להכניס תמונה של הבמאי-דוגמן נועם סובוביץ' | סטיילינג: שי לי נסים, איפור: הדס בן סימון, צילום: גיא נחום לוי
לא נוותר על הזדמנות להכניס תמונה של הבמאי-דוגמן נועם סובוביץ' | סטיילינג: שי לי נסים, איפור: הדס בן סימון, צילום: גיא נחום לוי

 

דרמה היסטורית: הסדרה "המשפט של קירסטין קילר"

סיכוי טוב שאין לנו שום דרך להתמודד עם צירוף המילים "דרמה היסטורית בריטית", בטח לא כשה-BBC חתום עליה, חוץ מלצפות באוטומט. קירסטין קילר היא דוגמנית בשנות ה-60 של המאה שעברה, שמוצאת את עצמה בלב לבה של פרשייה דיפלומטית, בעיצומי המלחמה הקרה. מתברר שהיא הצליחה להפיל ברשתה אנשי מפתח רוסים ומקומיים כאחד (אוקיי, אחד מכל צד – חייל סובייטי וגם את שר המלחמה הבריטי) ועל זה היא עומדת למשפט. כדי להוסיף חטא על פשע, מדובר בסיפור אמיתי שהטריף את הממלכה הבריטית בשעתה. מה שנקרא אל תשנאו אותה כי היא יפהפיה.

איפה צופות: HOT VOD

פשע תקופתי: הסדרה "האנגלית"

האם היינו זקוקות למערבון עם ניחוחות פמניסטיים שבו אמא הולכת לחפש את האחראי למותו של הבן שלה? כן. האם ידענו את זה? ממש ממש לא. אבל עכשיו שזה קיים, לא יכולות להתעלם מזה. אמילי בלאנט היא אריסטוקרטית בריטית במאה ה-19 שמגיעה למערב הפרוע וחוברת ליליד אמריקאי משבט מקומי שהיה בתפקידו הקודם גשש. בתור בני מיעוט בטריטוריה הגברית האלימה ונטולת החוקים, הם מוצאים את דרכם לעיירה בה השריף המקומי מנסה לפענח סדרת רציחות. צפו לאבק, סוסים, שיניים רקובות, דמעות ומלא סקס אפיל.

איפה צופות: אמזון פריים

 

>> עדיין לא מצאתן משהו מעניין לראות? נסו פה