תוכניות לסופ"ש: לחגוג יום הולדת לג'וליה רוברטס ולהציל את הירח

ג'וליה רוברטס בפרימיירת "כרטיס לגן עדן" בלוס אנג'לס | צילום: Tommaso Boddi/Getty Images
ג'וליה רוברטס בפרימיירת "כרטיס לגן עדן" בלוס אנג'לס | צילום: Tommaso Boddi/Getty Images

ג'סיקה צ'סטיין במותחן בית חולים עוצר נשימה, הכנופייה הכי מדממת בלונדון חוזרת לעונה שנייה והסדרה הפמיניסטית על כדורגלנית כוכבת שהיא מאסט לילדים. המלצות צפייה לסופ"ש

88 שיתופים | 132 צפיות

דרמת מד"ב: הסרט "הספירה לאחור"

רולנד אמריך (הבמאי של "היום השלישי", המכונה גם "מאסטר האסונות") האלי ברי, דונלד סאתרלנד והחבר של ג'ון סנואו מ"משחקי הכס" מנסים להציל את העולם מהירח, אחרי שכוח מסתורי הסיט אותו ממסלולו. לעומת גל סרטי וסדרות האפוקליפטיים שמציפים אותנו לאחרונה (ראיתן מה עשינו כאן?) הסרט הזה, שמבטיח איום קיומי על האנושות, הוא הימור די בטוח לתועפות של אקשן, חלליות ואפקטים וגם סוף טוב. לחובבות פלירטוט בלתי מזיק עם נבואות זעם.

איפה צופות: HOT Cinema 1, שישי בשעה 22:00

סדרת ילדים פמיניסטית: "שלי הכובשת"

אנחנו לא נוטות להמליץ על סדרה שלא מיועדת לכן פר אקסלנס, אבל כאן נחרוג ממנהגנו כי יש משהו שהילדים והילדות שלכן צריכים לראות: לקראת המונדיאל הקרב ובא, עלתה בחינוכית סדרה שעוסקת במגרש והפעם מזווית פמיניסטית. שלי רומנו היא שחקנית כדורגל אדירה, נכדה של שחקן עבר ומאמן מוצלח מהמאה שעברה (בגילומו של אורי גבריאל) שמקימה קבוצת כדורגל מעורבת מאפס, אי שם במגדל העמק, ומתכננת לקחת איתה אליפות. בתוך האקלים הלא צפוי הזה, במגרש שנחשב שמור לבנים בלבד, שלי וחבריה יתמודדו עם מערכות יחסים ביניהם על סף גיל ההתבגרות, עם שאלות של מגדר ומערכי הכוחות בין בנים לבנות. אתן יודעות, כמו שאנחנו אוהבות. מלבד הקאסט המשגע שכולל שמות כמו טל פרידמן, חנן סביון וגבי עמרני, שלב בונוס לאוהדות שרופות: הופעות אורח של הכדורגלניות קארין סנדל ואושרת עיני, הכדורגלנים אלון חזן, שביט אלימלך, ושדרי הספורט מירי נבו ועמיחי שפיגלר.

איפה צופות: כאן 11

דרמת אקשן: הסדרה "כנופיות לונדון" עונה 2

אחרי העונה הראשונה והמפתיעה, סדרת האקשן מהאלימות שנראו על המסך חוזרת לעונה שנייה עם ערוץ AMC המשובח שמצטרף להפקה. אחרי מות ראש משפחת הפשע ששולטת בלונדון, ומלחמות ירושה מבית ומחוץ, בעונה השנייה בני משפחת וואלאס מפוזרים לכל עבר, השוטר לשעבר נאלץ לעבוד עבור המשקיעים במטרופולין, ושחקן חדש ומאיים בטירוף מגיע לשדוד את כל הקופה. אבל בעצם אנחנו לא כאן רק בשביל העלילה, אנחנו כאן בשביל סצינות האקשן האכזריות, המדממות וההמהממות שנראו בז'אנר.

איפה צופות: HOT VOD

מותחן: הסרט "האחות הטובה"

למותחן הבא, המבוסס על סיפור אמיתי ומזעזע כמיטב הטרנד הטלוויזיוני, נטפליקס השיגו את שני זוכי האוסקר, ג'סיקה צ'סטיין ("תמונות מחיי הנישואים", "כוננות עם שחר") ואדי רדמיין ("התיאוריה של הכל" ודוגמן של ברברי). איימי לונגהם היא אחות בית חולים שנעזרת בקולגה חדש ואכפתי, צ'רלס קולן, בו היא בוטחת ואפילו מכניסה הביתה לתת יד עם הילדות, עד שהיא מבחינה שחולים במשמרות שלו מתים ממנות יתר של אינסולין. מתברר שמדובר ברוצח סדרתי שעובר ממדינה למדינה ומבצע את הפשע המושלם ולא נתפס. פחד אלוהים, לא נושמות, אין מצב שמפספסות.

איפה צופות: נטפליקס

>>> שוקי חג המולד ששווים ביקור

אקשן עתידני: הסדרה "The Peripheral"

היוצרים של ווסטוורלד חברו לפרויקט חדש, שאפתני ומאתגר אפילו יותר מאחיו הגדול. בשנת 2032 פלין וברטון דואגים לאמם החולה. ברטון הוא גיימר להשכיר, ופלין היא אחותו שטובה ממנו בתחום, אבל אף אחד לא שוכר את שירותי הגיימינג שלה כי היא אישה. עכשיו יש להם הזדמנות לבחון משחק מציאות מדומה חדש תמורת מלא כסף, ופלין משתלטת על הסיטואציה רק כדי לגלות שהמשחק מתרחש חמישים שנה קדימה בלונדון, וכנראה שבכלל במציאות האמיתית והלא מדומה בכלל. אם VR, מטאוורס וגיימינג מדבר אליכן, זו הסדרה להשקיע בה.

איפה צופות: אמזון פריים

יום הולדת לג'וליה רוברטס

נשאלת השאלה האם קיים סרט של ג'וליה רוברטס שלא נהנה לצפות בו? התשובה היא, כמובן, לא. יום השנה לאישה הכי יפה על כדור הארץ מצדיק חגיגה גם מצידנו עם מרתון סרטים בכיכובה. לנו יש הזדמנות לזפזפ לסרטים פחות צפויים שלה כמו "בן חזר הביתה", "הסוד שבעיניים", "הלב הרגיל", "לארי קראון" ומסחטת הדמעות המרגשת בתבל "פלא".

איפה צופות: סלקום TV, יום שישי

 

>>> סליחה שפספסנו: הסדרות שאתם חייבות להשלים