omg טהור: גילינו את הבת דודה הסודית של הקרדשיאנס

הקרדשיאנס | צילום  Toby Canham gettyimages
הקרדשיאנס | צילום Toby Canham gettyimages

העולם כפי שהכרנו אותו השתנה לנצח: אל משפחת הקרדשיאן-ג'נר הצטרפה עוד אחיינית. למה אנחנו שומעים עליה רק עכשיו? איך היא נראית ואיך ייראו מעתה חיינו?

88 שיתופים | 132 צפיות

אנו חיות בעולם בעל ארבעה מימדים: שלושה מימדי מרחב ומימד אחד של זמן, אבל לפעמים נדמה שגם במרחב הזה רב הנסתר על הגלוי. אנו מתפתות להאמין שאנו מכירות את העולם, שולטות ברזי האופנה והקונטורינג, יודעות מה לרכוש בזארה בסופעונה, לאיזה הצגה ללכת עם הילדים בחנוכה ושלא כדאי להזמין דג במסעדה ביום ראשון, אך לפעמים סוטרים החיים על לחיינו וצועקים "חבורה של יהירות, אינכן יודעות דבר וחצי דבר".

הנה רק השבוע התגלה חור שחור מפלצתי בגודל שהמדענים לא שיערו שיכול להתקיים, ובמקביל גילינו שלמשפחת קרדשיאן יש אחיינית שלא ידענו על קיומה. שני הגילויים האחרונים גרמו לעולמנו לרטוט רטטים זעירים של עונג מהול במסתורין ואימה. האחיינית הסודית התגלתה לראשונה על ידי מגזין "קוסמופוליטן" האמריקאי, שחשף את קיומה בתמונת אינסטגרם של קיילי ג'נר. שמה הוא נטלי זטל, אמה היא קארן הוטון, אחותה הצעירה של קריס ג'נר, אך ככל הנראה השתיים אינן בקשר קרוב, ולכן הנוכחות של זטל בחיי הקרדשיאן-ג'נר היא מינורית. או לפחות הייתה עד עכשיו. הנה, לעיניכן בלבד, התמונה שהיא בבחינת האקדח המעשן.

>> למה החליטה קים להיפרד מהמחשופים?

View this post on Instagram

luv ya ♥️

A post shared by @ nataliezettel on

את התמונה הזו העלתה זטל בשבוע האחרון וגרמה לבאזז באינטרנט. אז מי את נטלי זטל? קודם כל כדאי לחקור קצת את פשר הקשר בין קריס ואימה של זטל. תחקיר שערכנו העלה שקארן הולטון חגגה יומולדת 60 בנובמבר האחרון, אבל קריס (בת 63) לא הגיעה לחגיגות ולא בירכה את אחותה. טוב, תגידו, אולי יש מרחק רב בין השתיים, אחת מתגוררת בקלבסס ואחת השם יודע איפה, אבל הוטון מתגוררת בסן דייגו, כמאה קילומטרים מקריס. השתיים אינן בקשר כבר שנים, למרות שהן אחיות יחידות. כל זה, אגב, לא מפריע לנטלי להיות בקשר עם הסבתא המשותפת לה ולכל שבט הקרדשיאן-ג'נר, מרי ג'ו.

>> למה לבשה השבוע קים שמלת כלה?

במשפחת קרדשיאן מתייחסים אל אימה של זטל כאל "הדודה המשוגעת" ונמנעים מקשר איתה. למרות זאת קים הזמינה אותה לחתונה שלה ושל קניה והציעה להטיס אותה ולשלם על שהותה במלון ארבע העונות היוקרתי בפריז, אך הדודה סירבה כי פחדה שהשריפות בקליפורניה יכלו את ביתה בהיעדרה, והוסיפה "הייתי דיילת, אני לא מתלהבת מטיסות". אבל דומה שבין קריס ונטלי אין "דם רע", וכפי שאמרה זטל למגזין "דיילי סטאר" בשנת 2013 ומצטייר כנכון עד היום, "אני הכי קרובה לבנות דודות שלי קיילי וקנדל כי אנחנו הכי קרובות בגיל".

>> איך הפכה קיילי למלכת המימז?

View this post on Instagram

Happy Valentine’s Day ????

A post shared by @ nataliezettel on

כפי שאפשר להתרשם יש קווי דמיון ושוני בין בנות הדודות. זטל נראית לא מנותחת ולא מנופחת, ולהוציא איפור מוגזם בכמה תמונות, דומה שהיא "לא עשויה" וטבעית. היא יפה מאוד, במיוחד בתמונות ללא איפור בהן אפשר להתרשם מיופיה הטבעי, והגנום המשפחתי מכתיב לה פעמים רבות צילום סלפי בשפתיים משורבבות וצילומי בגדי ים באתרים אקזוטיים. כמותן גם היא אוהבת לצייר את קו השפתיים כאשר הוא חורג מהקונטור הטבעי ומרחיב אותו.

>> האם לקיילי ג'נר יש את הנעליים המכוערות בעולם?

לפני כמה חודשים העלתה תמונה עם קים וקריס, וכפי שאפשר להתרשם הן נדמות קרובות מאוד, ואפשר להתרשם גם מיופיה הטבעי של זטל, שאינו נופל בדבר מזה של בנות דודתה המפורסמות. אולי להיפך, אפילו. כמו כן אפשר להתרשם שקריס מאמינה בשילוב פרינטים שונים הלקוחים מעולם החיות, וביחוד ממשפחת החתולים הגדולים. אין פלא שזטל רשומה בסוכנות דוגמנות, אם כי שמה עדיין לא נקשר לקמפיינים או מעצבים מפורסמים. הקמפיין היחידי שעשתה הוא צילום עצמי שלה בליין בגדי הים של קלואי וקורטני באינסטגרם, וקשה לקרוא לזה קריירה.

View this post on Instagram

♥️♥️♥️

A post shared by @ nataliezettel on

לזטל כמעט 48,000 עוקבים באינסטגרם, לא הרבה לעומת 153 המיליון של בת דודתה קיילי ג'נר, אבל כל זה יכול להשתנות תוך עונה אחת, למשל, של הקרדשיאנס. זו לא הפעם הראשונה שאנו מופתעות נוכח גילוי פתאומי של אחיינית או אחיין חתיכים, הגדלים לצידו של דוד/ה מפורסם, ניזונים מפירות הצלחתו ומצילו. למעשה זהו תת ז'אנר מניב מאוד בתחום רכילות הסלבס. נזכיר פה את כניסתה המרגשת עד מפעימה של נועם בוהדנה לחיינו, כמו גם את אמה רוברטס, אחייניתה של ג'וליה רוברטס, לירז צ'רכי אחייניתה של ריטה והיילי בולדווין, אחייניתו של אלק. נשלח ברכת שנה חדשה ומשפחתית מכאן אל עבר התפוצות, שנה של סגירת חשבונות משפחתיים אם יש כאלה, שיתוף ברשתות החברתיות ובתוכניות ריאליטי, למי מאיתנו שמשפחתו מככבת בכאלה. נטלי זטל, אנו צופות ש-2020 תהיה השנה שלך אבל אם זה לא יקרה – דעי שגם לאחיינים שלא הצליחו יש אופציה טלוויזיונית והיא מתחילה ונגמרת באודישנים ל"כוכב הבא לאירוויזיון".

>> בגיל 52 ג'וליה רוברטס לא עוצרת