סיבוב שני? קים קרדשיאן כובשת את הרשת בשמלת כלה

קים קרדשיאן וקניה ווסט | צילום מסך מהאינסטגרם kyliemilf
קים קרדשיאן וקניה ווסט | צילום מסך מהאינסטגרם kyliemilf

קים קרדשיאן הגיעה למסיבה הוליוודית עם שמלת כלה שמחירה כמעט כמו החלפת מטבח בבית - הצהרה אופנתית, טרנד חדש או שהיא מנסה לרמוז משהו?

88 שיתופים | 132 צפיות

בשבת בערב התקבצו הסלבס הכי לוהטים בהוליווד ליום הולדתו ה-50 נוטפת הגלאם והסלבס של המוזיקאי פאף דדי. רשימת האורחים כללה את קים קרדשיאן וקניה ווסט, קיילי ג'נר, ביונסה וג'יי זי, הטופ מודל נעמי קמפבל, קארדי בי, פארל וויליאמס, ליזו, הזמר אשר שהועלה מהשאול ועוד רבים וטובים. כפי שרשימת המוזמנת הייתה לוהטת כך גם הלוקים המרהיבים, כולם הגיעו באאוטפיטים שלא יביישו את השטיח האדום בטקס פרסי האוסקר, בכל זאת לא כל יום המוזיקאי האגדי חוגג יום הולדת עגול.

View this post on Instagram

date night

A post shared by Kylie ✨ (@kyliejenner) on

View this post on Instagram

Happy Birthday Diddy!

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

הזמרת פרגי בשמלה של המעצב הישראלי אלון ליבנה | צילום: יח"צ
הזמרת פרגי בשמלה של המעצב הישראלי אלון ליבנה | צילום: יח"צ

מי שכמו תמיד גנבה את ההצגה לחתן השמחה היא לא אחרת מאשר הגברת קרדשיאן בכבודה ובעצמה, שהגיעה במה שנראה כשמלת כלה בשווי 9,300 דולר, שזה בשקלים 32,385 ש"ח, מחיר שלגמרי יאפשר לכן להחליף את המטבח או סלון ביתכן ועוד להישאר עם עודף. השמלה המרהיבה היא שמלת וינטג' מבית האופנה ויויאן ווסטווד. קרדשיאן כידוע אוהבת בגדי וינטג' של מעצבי על כמו המעצב האגדי טיירי מוגלר וז'אן פול גוטייה.

שמלת הכלה שלבשה קרדישאן לאירוע מבשרת כנראה על תחילתו של טרנד שבמסגרתו מי שאיננה כלה לובשת שמלת כלה. יכול להיות שזה הרצון להגיד "אני כאן ואתם לא יכולים לפספס אותי" או פשוט, למה לא? מי החליט ששמלות לבנות מיועדות לכלות בלבד?, אחותה הקטנה קיילי ג'נר כבר עשתה את זה ביום הולדתה ה-22 ולאחרונה ראינו את זה בחתונה של העיתונאי צחי קומה שנטלי דדון ועוד סלבס שנבחרו להיות השושבינות לבשו שמלות כלה. ככל הנראה מדובר בניצני טרנד שעוד נשמע ממנו לאורך שנת 2020.

>> החתונה שכל הארץ דיברה עליה

ואיזה עוד אורחים הגיעו לתת כבוד לפאף דדי?

View this post on Instagram

About last night #Diddy50 ????

A post shared by @ kkwlive on

View this post on Instagram

#cardib #offset #dopepic #diddy50

A post shared by Shanell Luster ???? (@shanellluster) on