שיא השיאים: קיילי ג'נר מציגה את הנעליים המכוערות ביקום

קיילי ג'נר | צילום: Rich Fury/Getty Images
קיילי ג'נר | צילום: Rich Fury/Getty Images

מלכת הסטייל, קיילי ג'נר, הפכה בימים האחרונים לליצן החצר, עם בחירות אופנתיות שהצליחו לזעזע אפילו אותנו

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו רגילים לזה שקיילי ממציאה חלק ניכר מהטרנדים שמשפיעים על כולנו. לפעמים הם שנויים במחלוקות, אבל הפעם זה באמת השיא. נראה שהפרידה מטראוויס סקוט משפיעה על ג'נר קצת יותר קשה מאיך שזה נראה בסטורי, ויעידו על כך הבחירות האופנתיות שלה בזמן האחרון, שהולכות ונעשות קשות אפילו לנו.

בשבוע שעבר הגיעה קיילי לחתונה של היילי וג'סטין ביבר בשמלת זהב של המותג J'Aton Couture, שגרמה לה להיראות כמו עוף שעבר תאונה עם נייר כסף בדרך לתנור. כמה ימים אחרי העלתה תמונה עם אוברול כתום מנצנץ, ואתמול הייתה זו חולצת משבצות שכנראה נגנבה מהמחסן של קייטלין ג'נר, מהימים שבהם הייתה ברוס. אבל הנעליים שנעלה היום הם הקש ששבר את גב הגמל. יש שיגידו שאלו הנעליים המכוערות ביותר שיוצרו אי פעם, או שאולי הן הדור הבא של הקרוקס. האמנם?

View this post on Instagram

can’t resist ????

A post shared by Kylie ✨ (@kyliejenner) on

אז איך הפכה ג'נר ממלכת הסטייל שמשפיעה על המלתחה של כולנו לליצן החצר? ייתכן שהרווקות גורמת לה לרצות להיות נועזת יותר והיא מנסה דברים חדשים. ויש שגידו שטעם טוב אף פעם לא היה משהו שהיא חזקה בו.

View this post on Instagram

????

A post shared by Kylie ✨ (@kyliejenner) on

נחזור לנעליים, כי דבר כזה לא רואים כל יום, ובינינו, טוב שכך. מדובר בזוג נעליים עם עקבים נמוכים יחסית, 7.5 ס"מ, עם סיומת מרובעת, שרשרת זהב קטנה ובד רשת. תאונה אופנתית רבת נפגעים? גם אנחנו חושבות ככה.

מאחורי הנעליים עומד בית האופנה היוקרתי בוטגה ונטה, מחירן כ-750 יורו ובאופן מפתיע לא מעט פאשניסטות ברחבי הרשת התאהבו בהן גם.
ואם גם אהבתן את הנעליים, אבל פחות את המחיר, מצאנו בשבילכן העתק נאמן למקור ממותג לואו קוסט שנקרא "אגו". לגמרי שווה להציץ באתר של המותג. אפשר למצוא שם לא מעט זוגות יפים וטרנדיים במחירים שנעים בין 20 ל-50 פאונד והם אפילו מגיעים לישראל – בעלות שילוח של 7.5 פאונד. הנעליים המדוברות עשויות מבד דמוי עור ועולות 32 פאונד, ולמי שממש רוצה, הנה לינק לרכישה.

אנחנו לגמרי מקוות שענן הטעם הרע שאופף את ג'נר יחלוף בקרוב, ושהסטייל, שלרוב אנחנו אוהבות לעקוב אחריו, יחזור. אם כי במקרה הזה יצא לנו להכיר מותג חדש ולגמרי מגניב ואולי יצא משהו טוב מהטעות בשיקול הדעת.