דנית גרינברג: "אני ואליאב לא אומרים שלום. נתק מוחלט"

דנית גרינברג לרנואר | צילום: עדי שנפיק
דנית גרינברג לרנואר | צילום: עדי שנפיק

המאבק עם האקס המפורסם בבית המשפט, ההאנג עם מאלומה בשבוע האופנה בפריז, הסטארטאפ הסודי וקולקציית הנעליים החדשה בעיצובה של רנואר. דנית גרינברג לא נותנת לאף אחד להוריד לה

88 שיתופים | 132 צפיות

את ט"ו באב החליטו דנית גרינברג והבעל ברק חקמט לחגוג בחופשה רומנטית בניו יורק. ולא, היא לא נסעה לתפוח הגדול במטרה להתאושש מהקרב המשפטי מול הגרוש שלה, אליאב אוזן, אחרי שביוני האחרון פורסם כי הפסידה לו את העסק המשותף שהקימו בזמנו יחד ואף תיאלץ תשלם לו עשרות אלפי שקלים.

"זה לא נגמר עד שזה לא נגמר", היא אומרת, "יש ערעור ודיונים בבית משפט וגם הוא וגם אני יודעים שזה לא נגמר כאן, וכיוון שיש עדיין הליכים אני מנועה מלפרט יותר בשלב זה".

>> נטלי דדון חושפת: "יש לי נכות חברתית"

יוצא לך לפגוש אותו?
"רק בדיונים בבית משפט אחת לכמה חודשים. חוץ מזה לא אומרים אפילו שלום, נתק מוחלט".

"הייתי ילדה תמימה, מפונקת ומבוהלת כשנכנסתי לבית הכי מפורסם במדינה, אבל לא הייתי מוותרת על החוויה. גם לא על הנישואין הקודמים שלי"

 

ומה את מרגישה?
"אדישות. כאילו זה לא קשור אליי. כמובן שיש באסה באותם ימים בבית המשפט, כי זה מחזיר אותי אחורה ואני חיה את העכשיו שלי. אני כל כך אוהבת את ברק שלי, וזה גורם לי אושר גדול. ברקי ואני זה סיפור אהבה הכי יפה. לא יכולתי לבקש יותר".

כל הסאגה הזאת גורמת לך להתחרט על ההשתתפות שלך לפני שמונה שנים ב"האח הגדול"?
"ממש לא. הייתי אז ילדה בת 22 שלא עברה כלום בחיים, השתחררתי מהצבא ויצאתי לטיול של אחרי. הייתי ילדה תמימה, מפונקת ומבוהלת כשנכנסתי לבית הכי מפורסם במדינה, ותראי איפה אני היום: בת 30, אישה עצמאית ואשת עסקים מצליחה. לא הייתי מוותרת על החוויה, גם לא על הנישואין הקודמים שלי, כי כל דבר שקרה לי וכל אתגר שהתמודדתי איתו הובילו אותי למציאות של היום. חרטה זה לא חלק ממני, אני מצטערת רק אם פגעתי במישהו לא בכוונה – ואז גם אתנצל".

דנית גרינברג לרנואר | צילום: עדי שנפיק
דנית גרינברג לרנואר | צילום: עדי שנפיק

היית צלע ממשולש דנית-אליאב-נופר מור. איך הרגשת עכשיו מול המשולש בבית האח אליאב-בר-טליה?
"הייתי רוצה לחוות את האח בלי סיפור האהבה שהיה לי שם, ועדיין זו חוויה חד פעמית שלא אשכח אותה כל חיי. גם כל אלה שמעורבים במשולש הזה עכשיו לא ישכחו, למרות שאצלם זה היה קצר כי אליאב הודח. זה אבסורד שהגבר בשני המשולשים האלה עונה לשם אליאב. היום אני צוחקת על זה כי שום דבר לא מתעלה על המקור של העונה שלנו. אצלנו זה היה סופר אותנטי".

מה דעתך על הסגנון הבוטה, בלשון המעטה, של דיירי הבית הנוכחי?
"אני חושבת שהשנה לקחו את זה לקיצון. חוץ מדינה, ועכשיו גם דוד, אין מבוגרים – וזה משנה את התמהיל של הבית כשאין את המבוגרים האחראים. מצד שני, עם הצלחה אי אפשר להתווכח. לקהל אין סבלנות לאנשים שלא משדרים אמינות. הרייטינג מדבר בעד עצמו והדיירים מספקים את הסחורה".

"תמיד דחפתי את עצמי, רציתי להיות בפרונט ואי אפשר היה להתעלם מנוכחותי. ועדיין, זה לא מובן מאליו, ותודה להוריי שחינכו אותי למצוינות. את עור הפיל כבר פיתחתי לבד"

 

גם דיאן, היפה של הבית שעפה?
"היא יפה וסיפקה עניין, אבל האישיות שלה לא עברה טוב, אז הקהל לא רצה אותה. אני גאה בציבור הישראלי שיש לו סיי".

מדהים מה שקרה לך מנקודת הפתיחה ההיא.
"כן, ואני לא מופתעת. תמיד דחפתי את עצמי, רציתי להיות בפרונט ואי אפשר היה להתעלם מנוכחותי. ועדיין, זה לא מובן מאליו, ותודה להוריי שחינכו אותי למצוינות. את עור הפיל כבר פיתחתי לבד. היום אגב יש לי 422 אלף עוקבים, 90 אחוז מתוכם הן עוקבות והלוואי ואגיע ל-100 אחוז עוקבות. אני בן אדם של בנות. מאד גירלי".

 

מי שנחשבת לפאשניסטה אנינת טעם, מוסיפה עכשיו לשלל עיסוקיה: עיצוב נעליים. גרינברג חברה לחברת רנואר והשיקה קולקציית נעליים הכוללת חמישה דגמים של נעלי עקב גבוהים לקיץ, הנותנת מענה לטרנדים המובילים של העונה. "אני מאוד אוהבת ומתחברת לאופנה. זה התחיל עוד כנערה, כשהייתי בבית האח הגדול עיצבתי קולקציית בגדי ים שהצליחה", היא אומרת, "אני מרגישה שבשנים האחרונות דייקתי הכל ואני גאה בחיבור הזה עם רנואר, חברה מסחרית שבחרה לשתף פעולה עם יוצרת תוכן. אני מאוד נהנית משיתופי פעולה כי אני בן אדם של אנשים – מצד אחד חשוב לי להיות וואן וומן שואו, אבל חשוב לי להקיף את עצמי בבעלי מקצוע שיוציאו את הפנטזיות שלי אל הפועל".

מה הנחה אותך בעיצוב הקולקציה?
"יצרתי קולקציה מתוך מה שמתאים לי עם ה-158 ס"מ שלי. כל החיים יש לי פטיש לעקבים, אני גם אוהבת קצת פלטפורמות, אבל היה לי חשוב לשים דגש על נוחות. יצרתי עקב עם פלטפורמה בחלק הקדמי, מה שיוצר תחושת יציבות גדולה וכאילו את הולכת על שטוח. חשבתי בין היתר גם על כלות, שעומדות הרבה שעות על הרגליים ביום חתונתן. הלכנו על קונספט בהשראת 'עליסה בארץ הפלאות', עבדנו שבעה חודשים על זיהוי הטרנדים ובחירת הצבעוניות הנכונה, כך שמעבר לשחור ולבן הקלאסיים יש הרבה ורוד על כל גווניו, כולל פוקסיה ומטאל. הצבעוניות זה הכי אני, כי אני בן אדם צבעוני, ואני מאמינה שצבעים עושים טוב על הנשמה. היום למשל אני עם נעל סגולה ויש לי יום סגול".

יש אופציה לעצב לרנואר גם קו בגדים?
"אני מאוד מקווה שיהיה לשיתוף הפעולה הזה המשך. אני מקבלת כבר הרבה פידבקים מהעוקבות שלי, וגם עיצוב בגדים היא אופציה כי אני מתחברת לקו העיצובי של החברה".

את? עם התיקים של גוצ'י ושאנל והנעליים של ולנטינו?
"אני בן אדם של ג'ינס וטי בדרך כלל. אני אוהבת בגדים בסיסיים, אבל תיק או נעל יוקרתיים משדרגים את הלוק".

גרינברג אוחזת בשלל כובעים. היא מייבאת יחד עם בן זוגה ארצה את מותג הטיפוח הספרדי האקולוגי HAAN, ואחרי הצלחת הקולקציה הראשונה בארץ, בימים אלה הם משיקים בלעדית ברשת STORY קולקציית מוצרים ריחנית להיגיינת הידיים בהשראת קוקטיילים מפורסמים. בימים אלה היא גם עובדת על סטארט אפ בתחום הקיימות. "אני עובדת על סטארט אפ עם שותף, רק מההון העצמי שלי. אני עוד מנועה מלדבר עליו, אבל בשלב הבא כנראה נצא לגיוסים".

רמז?
"מוצר טכנולוגי בתחום הקיימות שקשור גם לאופנה. אני מקווה שנצא לשוק כבר באוקטובר. אנחנו מאוד רוצים לשנות את עולם הצרכנות והאופנה בישראל".

"אני אישה שחייבת לעשות 9,000 דברים. אני מתפרנסת משיתופי פעולה אבל לא רק", ממשיכה גרינברג, שהיא גם הפרזנטורית של תכשיטי דנון ואף עיצבה להם קולקציות, הפרזנטורית של חברת האופנה פאשן קלאב ושגרירת מותגי הביוטי אסתי לאודר ומאק. "אפילו טסתי איתם לשבוע האופנה בפריז, ובתצוגה של ז'אן פול גוטייה פגשתי את קים קרדשיאן ואת מאלומה. קים נראית בחיים כמו על המסך, היא הגיעה עם אימה קריס והבת נורת', ושלושתן היו מאד מדוגמות. למאלומה סיפרתי שאוהבים אותו מאוד בישראל".

דנית גרינברג ביום חתונתה לברק חקמט, בשמלה של דנה הראל ואיפור של מיקי בוגנים | צילום: שי בוזגלו, מפיק: טל שרף
דנית גרינברג ביום חתונתה לברק חקמט, בשמלה של דנה הראל ואיפור של מיקי בוגנים | צילום: שי בוזגלו, מפיק: טל שרף

גרינברג נישאה לבחיר לבה באפריל האחרון, באירוע מתוקשר ומסוקר שכלל שתי שמלות כלה משגעות והמון סלבס, בהן חברותיה הקרובות של הכלה דנה זרמון, קורין גדעון ואורטל עמר. מאז נדמה שהשניים מעדיפים להשתבלל בדירה שלהם בהרצליה, שנמצאת סמוך להורים שלו.

את נראית פחות באירועים מבעבר.
"נכון. אנחנו אוהבים מאוד את הבית, ואם מבלים אז זה עם החבר'ה של ברק, שאוהבים לשיר ולנגן. ברק מנגן נפלא ובכל הזדמנות. הבית שלנו מלא בגיטרות".

"לחברתי דנה זרמון, ששידכה לי את ברק, יש כבר ילד. אצל חברתי קורין גדעון השני כבר בדרך, אז כן, להקים משפחה זה יעד קרוב"

 

תיכף תגידי לי שהפכת לבשלנית.
"פחות. אני יודעת להזמין מוולט, שעובדים אצלנו שעות נוספות, אבל ברק מתעניין בבישול. הוא אוהב את התחום ואני מחפשת לו קורס".

ומי על הניקיונות?
"המנקה".

החיים שלך נשמעים דבש.
"לא דבש, בואי, אצל מי הכל דבש. אבל אבל אני חיה את החיים שאני רוצה, עם הגבר שאני אוהבת".

דנית גרינברג לרנואר | צילום: עדי שנפיק
דנית גרינברג לרנואר | צילום: עדי שנפיק

מתנה לט"ו באב כבר ביקשת?
"אנחנו לא זוג כזה של מתנות. אם מישהו מאיתנו רוצה משהו, הוא קונה לעצמו. מבחינתנו פינוק הוא יין וארוחה טובה, ודייט על בסיס שבועי".

עד כמה כסף מוביל אותך?
"בעבר הוא הוביל אותי יותר, אבל היום הכסף מבחינתי הוא אמצעי להגשמת חלומות".

מה החלום הבא שאת מתכננת להגשים? למשל, במישור האישי?
גרינברג צוחקת ומשיבה: "השעון בגיל 30 מתקתק, ואני יודעת שאני צריכה להתחיל לחשוב על זה. יש לנו זוגיות טובה ויציבה ואנחנו מדברים על ילד, אבל כל דבר בזמנו. לחברתי דנה זרמון, ששידכה לי את ברק, יש כבר ילד. אצל חברתי קורין גדעון השני כבר בדרך, אז כן, להקים משפחה זה יעד קרוב".

>> דניאל גרינברג: "להפוך לאימהות זאת המהות שלנו"