היום בו קים קרדשיאן הייתה פחות נועזת ממדונה, למרות הנזם

קים קרדשיאן עושה מדונה עם בתה נורת' ווסט בשבוע הקוטור בפריז | צילום: Pierre Suu/Getty Images
קים קרדשיאן עושה מדונה עם בתה נורת' ווסט בשבוע הקוטור בפריז | צילום: Pierre Suu/Getty Images

קים קרדשיאן עשתה מחווה אופנתית למדונה בשבוע הקוטור בפריז ואפילו התאימה אאוטפיטים ונזם עם בתה בת ה-9 נורת', אבל בניגוד למוזה שלה - קים ממש לא הלכה עד הסוף

88 שיתופים | 132 צפיות

קים קרדשיאן ממשיכה לעוף בשבוע הקוטור בפריז: אחרי שסובבה ראשים כשצעדה על מסלול התצוגה של בלנסיאגה עם ניקול קידמן ודואה ליפה, היא עושה זאת שוב בדרך לתצוגה של אוליביה ראסטן, המנהל האמנותי של בית האופנה בלמיין, שהציג בשבוע הקוטור על תקן מעצב אורח של המעצב הוותיק ז'אן פול גוטייה.

>> קים קרדשיאן חושפת אנדר בוב ובגד ים שקוף לשמחת הגולשים

קימי התלבשה בהתאם יחד עם בתה בת ה-9 נורת' ווסט. השתיים הביאו את טרנד המיני-מי לשיא עם נזמים ענקיים תואמים שמשתלשל מהם גורמט כסוף ומערכות לבוש המבוססות על אותה דוגמה של פסי סיכה. אבל חדי העין מיד הבחינו כי השמלה של קים היא למעשה מחווה אופנתית לבגד הפרובוקטיבי שלבשה מדונה על מסלול התצוגה של המעצב ב-1993 (כפי שתוכל לראות בסוף הכתבה) – אך עם הבדל בולט אחד. מאוד בולט.

 

כשמדונה צעדה באותם ימים על המסלול של גוטייה, היא הפתיעה את הקהל כשהסירה את הבלייזר השחור והגברי שלה וחשפה את שדיה מבעד לשמלה עם חיתוכי קאט-אאוט שלא השאירו מקום לדמיון. שלא כדרכה, קימי החליטה לקחת כמה צעדים אחורה ולמנן את רמת הפרובוקטיביות עם כיסוי בגוון עור גופה.

רק במאי האחרון, הפתיעה קרדשיאן על השטיח האדום של המט גאלה בניו יורק כשלבשה את שמלת היהלומים המיתולוגית של מרילין מונרו המנוחה. למרות ההופעה האלגנטית, קימי חטפה ים של ביקורת. מצד אחד האשימו אותה בהרס השמלה ובכל שהיא בכלל העזה לגעת בפריט כל כך אייקוני, ומצד שני היו מי שזעמו על המסר שהיא מעבירה נוכח העובדה שהיא השילה 7 ק"ג ממשקלה בשביל להיכנס לשמלה הנכספת.

וככה זה נראה על מדונה:

>> דניאל גרינברג: "ילדים צריכים הורים בריאים ושפויים"