דניאל גרינברג ובתה מיאל בלוק זהה, כולל תיק של איב סן לורן

דניאל גרינברג ובתה מיאל גולן | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@
דניאל גרינברג ובתה מיאל גולן | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@

מיכל הקטנה חגגה יום הולדת 5 לתאומים ריי וריף בהפקת ענק עם המון אורחים מפורסמים. דניאל גרינברג ובתה בת השנתיים וחצי מיאל גולן גנבו לכולם את ההצגה בלוק זהה, כולל תיק מעצבים יוקרתי

88 שיתופים | 132 צפיות

לא צריך יותר ממבט אחד בשביל לזהות שקיים קשר גנטי בין דניאל גרינברג ומיאל גולן, אבל בסוף השבוע האחרון הן לא הותירו מקום לספק.

>> דניאל גרינברג: "דניאל גרינברג: "גירושים זה דבר קשה אם הופכים אותו לקשה. מתגרשים, לא מתים"

גרינברג בילתה בסוף השבוע עם שני ילדיה המתוקים, בתה המתוקה מיאל בת השנתיים וחצי ורון בן השנה, במסיבת יום ההולדת של ילדיה של מיכל ויצמן, הלא היא מיכל הקטנה, כוכבת שער גיליון דצמבר שלנו. ויצמן חגגה יום הולדת 5 לתאומים ריי וריף בהפקת ענק שכללה עם שירים, ריקודים, בובות ענק של דינוזאורים וציור קיר ענקי עם דמויותיהם של ילדיה, והזמינה את כל חבריה המפורסמים. בין הסלבס שפקדו את האירוע נצפו אדל בספלוב, אורטל עמר, סנדרה רינגלר, נטלי דדון, טהוניה רובל, פיינליסטית האח הגדול בר כהן, אירית רחמים, אורנה דץ ועוד, אבל מי שגנבו את ההצגה היו דניאל ומיאל שהתלבשו באופן זהה לחלוטין ונראו כמו שתי טיפות מים.

>> מיכל הקטנה: "חושבים עליי שאני פרינססה. הפער בין הדימוי לבין החיים שלי הוא עצום"

גרינברג לבשה ג'ינס צמוד עם סריג גולף שחור, והשלינה את הלוק בעזרת מגפי ברך שחורים, חגורת עור שחורה עם אבזם כסוף ותיק של איב סן לורן עם רצועת שרשרת כסופה. מיאל הקטנה נראתה כמו גרסה מוקטנת של אימא דניאל עד כמעט אחרון הפרטים, כולל השיער האסוף לאחור בקוקו גבוה. באחד הסטוריז שהעלתה גרינברג מהאירוע אפילו הבחנו כי מיאל נושאת בעצמה תיק של איב סן לורן. לרגע חשבנו שמדובר בתיק של אימה, אבל אז שמנו לב שהכתף של גרינברג כבר תפוסה על ידי רצועות זהות של תיק משלה. נגיעת הקוטור הזאת עשתה לנו פלאשבקים לקלואי קרדשיאן ובתה טרו תומפסון, שכבר בגיל 4 נחשבת לפאשניסטה עם חיבה לתיקים של מעצבי על, ובאוסף שלה ניתן למצוא תיק יד של לואי ויטון בעיצוב אישי עם ציור של דמות ממשפחת סומסום בתוספת שמה. דניאל ומיאל, לידיעתכן ולהשראתכן.

דניאל גרינברג, מיאל גולן ואיב סן לורן | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@
דניאל גרינברג, מיאל גולן ואיב סן לורן | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@