הקנאה נוטפת לנו: הבת של קלואי קרדשיאן מציגה תיק בעיצוב אישי של לואי ויטון

טרו תומפסון ותיד היד האישי שלה מלואי ויטון | צילום מסך מתוך אינסטגרם: khloekardashia@
טרו תומפסון ותיד היד האישי שלה מלואי ויטון | צילום מסך מתוך אינסטגרם: khloekardashia@

נראה שטרו תומפסון יודעת לחיות את חייה: בתה של כוכבת הקרדשיאנס מעוררת סערה סביב הפריט האופנתי היוקרתי שלה, והקנאה בורחת לנו

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו כבר רגילות לסערות שהקרדשיאנס מייצרות ברשת, הן מגיעות על בסיס שבועי ולרוב, בצדק הן עולות לכותרות. זו שתפסה את תשומת ליבנו הפעם היא טרו תומפסון הקטנה, בתה של קלואי קרדשיאן (38), שנראתה בפוסט חדש שהעלתה אמה. אמש העלתה הכוכבת סדרת תמונות מתוקות ונוצצות של בתה, בת הארבע. בתמונות מציגה טרו לוק ורוד במיוחד שמורכב מגופייה, חצאית ג'ינס, משקפי שמש בצורת לב וזוג קרוקס מעוטרים. ועל מה ולמה הסערה, שאלתם את עצמכם? תומפסון הקטנה אוחזת בתיק יד מיני של לואי ויטון, עליו ציור של דמות מרחוב סומסום, ובצד השני כתוב שמה.

מחירו של התיק של לואי ויטון בעיצוב אישי, ודאי גבוה מאוד, אך אנחנו לא מודאגות מזה, רק מקנאות בצד, בחושך, בפינה. בת הארבע חייה את החלום של לא מעט נשים חובבות מותגים, וללא ספק, נראה שהיא נהנת מזה.

בתיאור סדרת התמונות כתבה האם הגאה: "ביום רביעי אנחנו לובשות ורוד", ציטוט מוכר מהקומדיה האייקונית "ילדות רעות". נראה שטרו נהנית להיות באור הזרקורים של המדיה החברתית. אנחנו בעיקר מוטרדות, מהעובדה שקלואי עדיין לא פרסמה שום דבר על הילד השני שלה ושל האקס טריסטן תומפסון. ב-5 באוגוסט, הנציג של כוכבת הקרדשיאנס אישר לחדשות E! שהיא קיבלה את פניו של בנה עם כוכב ה-NBA, באמצעות פונדקאית. עם זאת, לא נחשפו פרטים נוספים, לרבות תמונות או שם התינוק. ואם כל האירוע הזה מעורר בכן דודא לעוד קצת קרדשיאנס, זה הזמן להזכיר שמותג האיפור של קיילי ג'נר נחת השבוע בארץ, למי שרוצה להכנס לעולם הוורוד של המשפחה – זה כנראה הכי קרוב שיש לנו כאן, במידל איסט.