דניאל גרינברג: "גירושים זה דבר קשה אם הופכים אותו לקשה. מתגרשים, לא מתים"

דניאל גרינברג באדום | צילום מסך מתוך אינסטגרם: daniel_greenbergg@
דניאל גרינברג באדום | צילום מסך מתוך אינסטגרם: daniel_greenbergg@

בזמן שפרשת "משחקי חברה" עדיין רודפת את אייל גולן, דניאל גרינברג מדברת על הגירושים מהזווית שלה: מי עזר לה להפיג את הבדידות ומה היא מחפשת היום בזוגיות?

88 שיתופים | 132 צפיות

לא מעט סלבס נוהגים כיום לפתוח את האינסטגרם הפרטי שלהם לשאלות אישיות של הגולשים. זוהי הדרך שלהם לתקשר באופן בלתי אמצעי עם קהל העוקבים והעוקבות שלהם, ולספק הצצה כנה לחייהם ולמה שעל לבם. בסוף השבוע האחרון עשתה זאת דניאל גרינברג, שענתה בסטורי על שאלות הגולשים הנוגעות ליחסים, נישואים וגירושים. מדובר בתזמון מפתיע (או שלא), בהתחשב בשמועות על קאמבק עם הגרוש שלה אייל גולן, שבשבוע שעבר הגיע לעימות ראשון במשטרה עם נ' ו-ט' שטוענות כי פגע וניצל אותן מינית.

>> פרשת אייל גולן: נ' ו-ט' פותחות את הלב בריאיון חשוף

דניאל גרינברג משיבה לעוקבים | צילום: daniel_greenbergg@
דניאל גרינברג משיבה לעוקבים | צילום: daniel_greenbergg@

גרינברג נשאלה למשל, "איך את חושבת שגבר צריך להתנהג לאישה שלו?". היא השיבה כך: "מינימום כמו למלכה! וכמובן שזה חייב להיות הדדי". גרינברג הוסיפה פירוט: "לאהוב, לכבד, להעצים, לפרגן, לתמוך, לדחוף, לפנק, להפגין הערכה כלפיה, להיות ישיר וכן איתה. לא לקחת כמובן מאליו שום דבר, להיות חבר נאמן ואיש שיחה, להיות עבור האישה שלי בטוב וגם ברע ללא כל תנאי או שינוי כזה או אחר במהלך החיים, ובגדול להגיד מודה אני כל בוקר כי יש לו אותה". גרינברג הוסיפה סמיילי בוכה מצחוק וביקשה מהעוקבות שלה במקרה והן מוצאות מישהו כזה, שישלחו לו את הפרופיל שלה.

שאלה נוספת שנשאלה גרינברג, הייתה לגבי הרגעים הפחות יפים וקלים שהיו לה אחרי הגירושים. "כמעט ואין כאלה", היא ענתה, "אני באמת דואגת להקיף את עצמי באנרגיות טובות ומחזקות, אני הופכת קושי לאתגר וכך עומדת בו בלי להתמסכן". עם כל החיוביות, בכל זאת שיתפה גרינברג בקשיים: "בהתחלה היה לי מאוד קשה עם הילדים והלבד. הייתה בי ריקנות ורצון כל הזמן להזמין חברות כדי לא להרגיש לבד".

"אבל אחרי חודשיים בערך", המשיכה גרינברג, "עולם אחר. הייתי רגועה… שלווה. הייתי הולכת לישון עם הילדים לפעמים ב-20:00, בלי פומו ועניין בכלום. נטו הם ואני. היום אני במקום אחר לגמרי, מרגישה כמו מישהי שסיימה אוניברסיטה ותואר בשנתיים ועכשיו נמצאת בפרויקט חייה… המציאות".

דניאל גרינברג משיבה לעוקבים | צילום: daniel_greenbergg@
דניאל גרינברג משיבה לעוקבים | צילום: daniel_greenbergg@

גרינברג, שהייתה עד לא מזמן במערכת יחסים עם איש הנדל"ן תום שקד ונפרדה ממנו כעבור חצי שנה, נשאלה אם היא פנויה רגשית לזוגיות. "בכל זאת גירושים זה דבר קשה ומעציב מאוד", כתבה אחת מ-466 אלף העוקבים והעוקבות של גרינברג. "לפני שאענה אני אתקן אותך יפתי", כתבה גרינברג בתגובה, "גירושים זה דבר קשה אם הופכים אותו לקשה. יותר קשה לחיות בחוסר שלמות עם עצמך ועם הפרטנר שלך. כשיש הבנה, גירושים יכולים להיות הדבר הכי טוב שהאדם יבחר לעצמו לטובת השקט, הנחת והאושר הפנימי שלו. זה שמתגרשים לא מתים, עדיין מתקשרים. משתפים פעולה בגידול הילדים, בול בלי הפאן הזוגי. ואז החברות האימיתית באה לידי ביטוי וכולם מרוצים".

באשר לחלק הראשון של השאלה, כתבה גרינברג: "לגבי הפנויה רגשית לזוגיות – לא", והוסיפה סמיילי קורץ.

גרינברג גם נשאלה את השאלה הבאה: "את מגלה שאת נכנסת להיריון עם תאומים. איך תגיבי?". גרינברג, אימא למיאל בת השנתיים ורון בן השנה, הגיבה בלי להתבלבל: "חלום שלי! חלום!".

>> מירי מיכאלי: "אני לא מוכנה לשחק את המשחק של 'הכל מושלם'. החיים זה לא פילטר באינסטגרם"