דמי מור במסר מרגש לברוס וויליס: "לנצח אהיה אסירת תודה"

חמודים כאלה. דמי מור וברוס וויליס | צילום: Phil Faraone/VMN18/Getty Images For Comedy Central
חמודים כאלה. דמי מור וברוס וויליס | צילום: Phil Faraone/VMN18/Getty Images For Comedy Central

יום האב שצוין ברחבי העולם גרם לנו לדמוע אל מול הפיד, הודות למחווה המרגשת של דמי מור לגרוש המיתולוגי ברוס וויליס, שלקה בדמנציה חמורה ופרש מעולם המשחק

88 שיתופים | 132 צפיות

ברחבי העולם ציינו אתמול (18.6) את יום האב, וכמה אימהות מפורסמות ריגשו אותנו במיוחד באיחולים שלהן לאבות של ילדיהן – מגל גדות ועד מעיין אדם. אבל מי שריגשה אותנו במיוחד היא דמי מור.

>> אמיליה קלארק: "זה נס שהיום אני חיה חיים רגילים לגמרי"

מאז שלקה וויליס בדמנציה חמורה ופרש מעולם המשחק, נראה כי מור נמצאת שם עבורו באש ובמים. בני הזוג לשעבר שהתגרשו לפני כ-25 שנה שמרו על יחסים חמים לאורך השנים, והפוסט שהקדישה לו מור באינסטגרם לרגל יום האב מלמד אותנו עוד על היחסים הקרובים בין השניים, ועל כך שאפשר להתגרש ולהישאר חברים. מור העלתה תמונה מקסימה בשחור-לבן של וויליס הצעיר עם בנותיהם כשהיו ילדות: רומר, טלולה בלה וסקוט להרו, וכתבה: "לנצח אסירת תודה לך ברוס וויליס, על שהענקת לי שלוש בנות יפהפיות. יום אב שמח!".

גם גל גדות ריגשה אותנו בפוסט שהקדישה לבן זוגה, ירון ורסנו, עמו היא חולקת שלוש בנות מתוקות: אלמה, מאיה ודניאלה. השחקנית הבינלאומית שיתפה בתמונות משפחתיות נוטפות חמידות וכתבה: "יום אב שמח לכל האבות האדירים אי שם! אני בת מזל שזכיתי בירון ורסנו כאבא של הילדות שלי. לא יכולתי לבקש רול מודל טוב יותר, ואבא כיפי ומשעשע יותר עבורן. אוהבות אותך בייבי, אתה הסלע, המצפון והלב שלנו". גדות חתמה בהאשטג #555, כלומר, חמסה חמסה חמסה.

>> גל גדות החליפה סטייליסטית, והתוצאה – וואו!

גם מעיין אדם לחצה לנו חזק על בלוטת הרגש. בפוסט שהקדישה לבן זוגה יובל צלנר, עמו הביאה לאחרונה את בתה הבכורה תבור, היא מתוודה: "כשהייתי נערה לא דמיינתי שאצא עם גרוש+1". את הטקסט המרגש מלווה תמונה מקסימה של בני הזוג בחדר הלידה, עם בתם התינוקת הטרייה ועם בתו של צלנר מפרק א'.

>> מעיין אדם מגיבה לסרטון העירום של בר זומר: "בר, נשים לא נראות ככה בהיריון"

"כל בחורה רוצה פרש-סטרט", כתבה אדם, "אבל אני כאן לספר לכן, רווקות יקרות, שהפלוס 1 זה הפלוס הכי גדול שאפשר לתאר! וזה יכול לשדרג ממש. קודם כל, גבר שהוא כבר אבא, הוא אחר – הוא גבר על. חוצמיזה, יכולתי להתבונן מהצד ולראות איזה אבא אני בוחרת לילדים שלי, ומהר מאוד הבנתי שבחרתי בטוב מכולם. יש גם מינוס, לצערי, תבור תגדל ותעדיף אותו, כי אי אפשר שלא. הוא מושלם. יום האב שמח אבוש, שרופות עליך".