דורית רבליס: "סיימתי את הלימודים בדם, יזע ודמעות"

דורית רבליס לקסטרו | צילום: שרבן לופו
דורית רבליס לקסטרו | צילום: שרבן לופו

מהו הטיפ החשוב שהיא למדה מהמאפרות על הסטים, מהו הסוד שלה לסידור התלתלים ואיך היא שומרת על תזונה בריאה בלי לאבד את השפיות? הדוגמנית דורית רבליס מגלה את סודות הטיפוח שלה לגוף ולנפש

88 שיתופים | 132 צפיות

דורית רבליס, 20, דוגמנית בינלאומית, פרזנטורית של קסטרו ובימים אלה מתחילה ללמוד משחק אצל ערן פסח

שגרת טיפוח

"העור שלי די שומני, ולפעמים, בגלל עניינים הורמונליים, הוא נוטה קצת לפצעונים. אני שוטפת פנים עם סבון הפנים של מימי לוזון שעושה עבודת ניקוי מצוינת. מעל אני שמה את קרם הלחות DAYWEAR של אסתי לאודר, שנשאר שעות ארוכות על העור, ומעליו תכשיר הגנה מהשמש של שאנל עם מקדם SPF50 שיש בו גם צבע. לגוף אני משתמשת בתחליב OCEAN של ללין. אני אוהבת מסכות פנים, ולמדתי ממאפרות מקצועיות שפגשתי על סט הצילומים איך להקפיד על ניקוי העור בצורה יסודית בתום יום צילום. ככה גיליתי את המסכה של GLAMGLOW שסופחת שומנים, מטהרת ומעדנת מראה נקבוביות. אחריה אני שמה את מסכת הזהב של מימי לוזון שמעניקה לחות ומשאירה עור בהיר וזוהר".

>> יעל גולדמן פפר: "אני לא רוצה להיראות בת 20, אני רוצה להיראות סבבה לגילי"

קוסמטיקאית

"אני הולכת באופן קבוע למימי לוזון, ומנסה להגיע אליה אחת לשלושה חודשים. לצערי זה לא תמיד מתאפשר בגלל הנסיעות שלי בעולם. אחרי טיסות אני תמיד מרגישה שהעור זקוק לטיפול וניקוי יסודי של הפנים".

 

קרם לחות של אסתי לאודר. 220 ש"ח ל־50 מ"ל | צילום: יח"צ
קרם לחות של אסתי לאודר. 220 ש"ח ל־50 מ"ל | צילום: יח"צ

איפור

"ביומיום שלי מחוץ לצילומים, אני משתדלת לא להתאפר בכלל, להוציא סירוק של הגבות ואולי מעגל ריסים שהוא מוצר חובה בתיק האיפור שלי. כשאני מתאפרת אני משתמשת במייקאפ SUBLIMAGE L'ESSENCE DE TEINT של שאנל, שהמאפרת אל חדידה המליצה לי עליו. חיפשתי אותו הרבה זמן עד שמצאתי אותו ורכשתי בחו"ל. יתרונו הגדול הוא הכיסוי העדין והדק. במסקרה אני לא משתמשת הרבה כי אני לא אוהבת מראה ריסים כבד וגושי, אבל גיליתי בארצות הברית את המסקרה של חברת SURRRATT, יש לה מברשת מאוד קלילה וגם התוצאה יפה ועדינה. יש לי ריסים מאוד בהירים, ולפעמים מעט צבע מוסיף. הסוד שלי לשפתיים הוא טיפ שקיבלתי פעם ממאפר, זה סוד כמוס שעכשיו אני חושפת לראשונה – אני משתמשת במרכך שנשים בהיריון שמות על הפטמות שלהן, זה מוצר נפלא שמשאיר את השפתיים הכי רכות שאפשר לבקש. אז הנה סיפרתי, וזה מומלץ מאוד. אחרי הריכוך אני מקיפה את השפתיים בעיפרון בצבע דובדבן של נארס, ומטשטשת מעט. הסומק והברונזר שלי הם הטינטים של ארמני שאני מכורה להם".

שיער

"השיער שלי מאוד מתולתל ואני מאוד אוהבת את המראה הטבעי שלו. בעבר כשעשיתי פן, היו שאמרו לי שמראה שיער חלק הולם אותי, אבל מבחינתי התלתלים הם סימן ההיכר שלי ואני מעדיפה להדגיש אותם. צריך רק לזכור שתלתלים הם ישות בפני עצמם והם מחליטים איך להתנהג, אז סרום וקצת שימון לפני השינה תמיד עוזרים לסדר אותם. אין לי ספר קבוע, אחת לחצי שנה אני קוצצת את הקצוות אצל ספר שפגשתי באקראי ביום צילום. אני די פרנואידית לגבי השיער. כשהשתתפתי בתצוגה של מיו מיו הייתי בחרדות כי אמרו לי שיורידו לי 3-2 ס"מ באורך, אימא שלי הייתה שם ושמרה שלא יגזרו מעבר למה שצריך. כבר כמה שנים שאני חופפת קבוע עם שמפו ומרכך מועשרים בקמומיל מסדרת הבלונד של ד"ר פישר".

טינט של ארמני. מחיר 180 ש"ח | צילום: יח"צ
טינט של ארמני. מחיר 180 ש"ח | צילום: יח"צ
עיפרון שפתיים של נארס. 125 ש"ח, להשיג בנארס רמת אביב, גרנד קניון חיפה או באתר האונליין | צילום: יח"צ
עיפרון שפתיים של נארס. 125 ש"ח, להשיג בנארס רמת אביב, גרנד קניון חיפה או באתר האונליין | צילום: יח"צ

בושם

"מדמאוזל של קוקו שאנל. עשיתי ניסיונות עם אחרים, אבל תמיד חזרתי אליו. הוא קצת מתקתק אבל עדין וטבעי, זה הריח שאני אוהבת".

גבות

"הגבות הטבעיות שלי הן די עבות, אני מנקה אותן לבד ולא נותנת לאף אחד לגעת בהן. לפעמים אני צובעת עם העיפרון של גוצ'י, לעיצוב אני משתמשת בג'ל גבות של בנפיט".

מני פדי

"בדרך כלל טיפוח הציפורניים שלי קורה בימי צילום, ואני תמיד הולכת על מראה טבעי וצבעי ניוד. כשצריך אני נוסעת עד אשדוד לטפל בציפורניים שלי אצל לודה, שאימא שלי אצלה כבר 15 שנה. היא מדהימה והיא יודעת שאני לא אוהבת ג'ל ולא בניה, היא שומרת לי על ציפורניים מטופחות במראה טבעי".

שמפו BLOND של ד"ר פישר. 29.90 ש"ח ל־400 מ"ל | צילום: יעל האן
שמפו BLOND של ד"ר פישר. 29.90 ש"ח ל־400 מ"ל | צילום: יעל האן

כושר

"גדלתי כספורטאית. בגיל ארבע אימא שלי שלחה אותי להתאמן ובמשך עשור עסקתי בצורה מקצועית בהתעמלות אמנותי. כילדה השתתפתי בתחרויות ובאליפויות, והגעתי עם הנבחרת שלי למקום ראשון באליפות אירופה לנוער בצרפת. בענף הזה הרזון הוא קריטי, והספורט הזה בנה אותי ועיצב את הגוף שלי כך שנשאר לי רק להמשיך לתחזק אותו. הספורט הוא חלק ממני עד היום, וגם כשאני בצילומים בחו"ל אני יוצאת לחדר הכושר במלון. בארץ אני מתאמנת בסטודיו של סרגיי, ובפליי פיטנס סנטר בתל אביב עם המאמן גל ברוך במרכז תל אביב. אני משלבת בשגרת הכושר שלי הרבה אירובי, ואני הולכת הרבה ברגל כי הליכות בעיניי הן ספורט מעולה. אגב, גם הליכה בקניון היא בשבילי סוג של הליכה".

תזונה

"הנושא הזה חשוב לי מאוד. יש לי משקל בבית ואני מקפידה להישקל כדי לוודא שאני מאוזנת ושאין שינויים דרסטיים במשקל. בגלל שאני טסה הרבה לא תמיד קל לי לשמור, אבל לקראת מדידות וימי צילום תמיד יש לי דרייב לשמור יותר. בבוקר אני אוכלת ארוחה קלילה מאוד, לפעמים אני יורדת לבורקס פוני הנהדר של אימא של רביב כנר ומתפנקת עם קרואסון. בצהריים אני אוכלת סלט ופחמימה ומקפידה לשלב גם חלבון. אני מעדיפה אוכל ביתי ומבשלת, אבל לא מלקה את עצמי אם אכלתי חתיכת שוקולד. אני נגד רזון קיצוני, וגם בעולם שלנו כבר הבינו את זה. אני גרה היום בפלורנטין עם בן זוגי דניאל פרץ, בן 28, שחקן, שהשנה מסיים לימודים אצל יורם לוינשטיין. זו אהבה גדולה מאוד. שנינו מעדיפים אוכל ביתי, ואחת לשבוע בממוצע אנחנו אוכלים בחוץ. אנחנו אוהבים דגים ואת מסעדת ברבוניה הגילטי פלז'ר שלי באוכל זה מאפים, והכי קרואסון שקדים. אני מקפידה לא לאכול לפני השינה".  

בושם מדמאוזל של שאנל | צילום: יח"צ
בושם מדמאוזל של שאנל | צילום: יח"צ

הטיפ שלי

"החיים המקצועיים שלי מאתגרים. למרות נסיעות רבות בעולם במהלך התיכון, סיימתי את הלימודים בדם, יזע ודמעות, עם בגרות מלאה כולל הרחבה בפיזיקה – והרגשתי שסימנתי וי על עוד אתגר בדרך. בחיים של דוגמנית את שומעת הרבה 'לא'. אני אמנם לא יכולה להתלונן – אני עובדת ומצליחה, ועשיתי קמפיינים בינלאומיים ותצוגות למותגים גדולים כמו קלווין קליין, טומי הילפיגר, שאנל, מיו מיו, זארה, אורבן אאוטפיטרס וקמפיין לבושם של גארלן – אבל קרה גם שדברים התבטלו. שער ל'ווג' למשל, הפך להפקת אופנה, או שלמשל ברגע האחרון הורידו אותי מתצוגה בשבוע האופנה בניו יורק. לא מסבירים לך למה, למרות שכבר הארכת את הטיסה במיוחד בשביל זה ובישראל כבר לילה ואין לך למי לספר ולפרוק. אז למדתי להרים את עצמי, ואני אומרת תמיד שהכל לטובה. אני לא נותנת ל'לא' לגרום לי להרים ידיים או להישבר. אני ממשיכה ויודעת שמה ששלי – שלי. חשוב לי להיות נאמנה לעצמי, לא לנסות לחקות אף אחת ולהיצמד לדרך שלי. חשוב לי לבוא מטוב ולחייך לעולם, כי החיים הם גלגל – הם יחזירו לך טוב והעולם יחייך אלייך. זה הטיפ שלי. עוד יש לי דרך כדוגמנית, אבל עכשיו בא לי להיפתח לעולם המשחק".

>> יעל שלביה מגלה: "השנה עברתי את השינוי הכי גדול מבחינת תזונה"