קצת אהבה לא תזיק: גל גדות חוגגת את ולנטיינס דיי לבד

גל גדות | צילום: gal_gadot@
גל גדות | צילום: gal_gadot@

גל גדות מקדישה ממרחקים פוסט רומנטי לבן זוגה ירון ורסנו. זו הסיבה שהם חוגגים השנה את ולנטיינס דיי בנפרד - והיא מעוררת קנאה

88 שיתופים | 132 צפיות

לא משנה אם ולנטיינס דיי עושה לכן שמחה בלב או מעורר בכן בחילה, רוב הסיכויים שהפוסט של גל גדות יגרום לכן לחייך ולהיפטר משאריות הציניות.

>> שירי מימון חושפת את שם בתה ואת מסע ההתאוששות אחרי הלידה

ורסנו וגדות נישאו ב-2008 ויש להם שלוש בנות מתוקות: אלמה, מאיה ודניאלה. בנוסף, הם מנהלים יחד את חברת ההפקות המשותפת "Pilot Wave" שהקימו והשיקו ב-2019, במטרה להביא למסך סיפורים חזקים, בעלי השפעה ומעוררי השראה. במהלך השנים הם משמרים את מעמדם כאחד הזוגות האיתנים בביצה ומשדרים זוגיות מלכותית בארץ ומעבר לים.

היום, לרגל הוולנטיינס, גדות הקדישה פוסט חמוד לבן זוגה ירון ורסנו (באנגלית) וכתבה: "השנה אנחנו מבלים את ולנטיינס דיי בנפרד, מה שבאופן משעשע גורם לי להעריך עוד יותר את כל מה שיש לנו. אני אוהבת אותך ירון ורסנו. אתה האחד שלי, היחיד שלי, הכל בשבילי. החיים קצרים מדי ביחד".

השאלה הנשאלת היא – למה השניים מבלים את הוולנטיינס בנפרד?

חמודים. גל גדות וירון ורסנו | צילום: gal_gadot@
חמודים. גל גדות וירון ורסנו | צילום: gal_gadot@

ובכן, הסיבה לכך היא שגדות נסעה לחופשה עם חברותיה הטובות רותם סלע, יעל גולדמן ומיטל ויינברג אדר לחופשה מפנקת בקלאב מד באיי סיישל. זאת בהחלט סיבה טובה, ולהיות מוקפת בבסטיז שלך זו דרך לא פחות חשובה להרגיש נאהבת ולהראות אהבה.

>> רותם סלע ואילנית לוי נגד חברת הכנסת מהליכוד