שירי מימון חושפת את שם בתה ואת מסע ההתאוששות אחרי הלידה

שירי מימון ובתה התינוקת | צילום: אינסטגרם shirimaimon1@
שירי מימון ובתה התינוקת | צילום: אינסטגרם shirimaimon1@

שבועיים אחרי הלידה ואחרי שני בנים, שירי מימון חושפת את שם בתה השלישית ומשתפת במסע ההתאוששות שהיא עוברת אחרי ניתוח קיסרי שלישי: "הבנתי שאני גיבורה ולביאה אמיתית"

88 שיתופים | 132 צפיות

שבועיים חלפו מאז ילדה שירי מימון את בתה השלישית ועכשיו סופסוף היא חושפת את שמה בפוסט מרגש במיוחד.

>> רותם סלע ואילנית לוי נגד חברת הכנסת מהליכוד

מימון שיתפה את 320 אלף העוקבות והעוקבים שלה באינסטגרם בתמונות מחדר הלידה לצד צילומי היריון הורסים במיוחד שעשתה עם בן זוגה יוני רג'ואן ושני בניהם לפני שבתם השלישית הגיעה לעולם. "בחרתי כמה תמונות שינסו להעביר משהו מהזמן הזה שטס לי", כתבה מימון בפוסט ראשון מאז הלידה, "ברור היה שאני זקוקה לו כדי לאתחל את עצמי ואת המציאות החדשה שלי, שלנו כמשפחה".

"השבועיים האלה היו מסע התאוששות – ניתוח קיסרי שלישי", שיתפה מימון, "עניינים ועוד עניינים שנתנו לי פרופורציה נהדרת כמה חשוב תמיד להסתכל על חצי הכוס המלאה, להתרכז בהחלמה ובלתת אהבה לכל ילד שלי. תמיד לחבק, לנשק, לא להחסיר דבר וכן, להחביא דמעה בגוף של לביאה. הבנתי שאני גיבורה ולביאה אמיתית ושאני יכולה לומר את זה בקול רם. לא סתם אני מעריצה נשים. היכולת שלנו ליצור חיים, לעשות ניסים, להצליח לג׳נגל ולרפד באהבה".

ניתוח קיסרי שלישי. שירי מימון | צילום: אינסטגרם shirimaimon1@
ניתוח קיסרי שלישי. שירי מימון | צילום: אינסטגרם shirimaimon1@

לצד המסר המעצים ומעורר ההשראה של מימון, היא לא שכחה להודות לכל מי שהיו לצדה וליוו אותה בתהליך, בראשן ד"ר רונית אלמוג. "היא ליוותה אותי בהיריון, יילדה אותי ותמכה נפשית, רגשית ופיזית. אין לי מילים להסביר כמה אני מאושרת שהיית חלק מהמסע שלנו. יחד איתי, צעד צעד ובסוף גם זו ששולפת את התינוקת שלי ממני כשברקע השיר 'נשימה' וכולנו בוכים מהתרגשות. אני אוהבת אותך, תודה! את מתנה לחיים".

מימון הודתה גם לשאר צוות בית החולים ליס שליווה אותה, וכמובן, למשפחתה: "תודה על יוני שלי. מה עוד אני יכולה להגיד שלא אמרתי על הפרטנר של חיי? וואלה זכיתי ביג טיים. תודה לאמא שלי ואחותי שתמכו, סייעו, ישנו איתי ליטפו והכילו את שתינו – לביאות שלי".

תכירו את אמה רג'ואן | צילום: אינסטגרם shirimaimon1@
תכירו את אמה רג'ואן | צילום: אינסטגרם shirimaimon1@

מימון סיימה את הפוסט המרגש בהכרזה כי בתחילת חודש מרץ היא חוזרת לבמות, וכתבה כמה היא מתגעגעת לכך. היא חתמה אותו בהכרזה המרגשת מכל: שמה של התינוקת החדשה – אֶמָה רג׳ואן. "ברוכה הבאה לאהובה שלנו", כתבה מימון לסיום, "זהו אני אמא שרופה, מאוהבת קשות".