גל גדות בהלם: לזה היא לא ציפתה

גל גדות | צילום: gal_gadot@
גל גדות | צילום: gal_gadot@

גל גדות נתנה הופעה עם טוויסט באירוע השקה חגיגי בניו יורק, אבל הטוויסט האמיתי הגיע רק אחרי שהאירוע נגמר. להפתעה הזאת מישראל היא בחיים לא ציפתה

88 שיתופים | 132 צפיות

יקירת המערכת גל גדות תחגוג יום הולדת 38 בשבוע הבא, אבל למה לחכות למועד עצמו עם אפשר להתחיל בחגיגות קודם? זה בדיוק מה שחשבו לעצמן רותם סלע, יעל גולדמן ומיטל ויינברג אדר.

>> גל גדות, מאחורייך: דר זוזובסקי כובשת את העולם

אתמול (26.4), בזמן שחגגנו את יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל, השגרירה הכי מפורסמת שלנו בניכר הגיעה לאירוע השקה חגיגי של מותג התכשיטים היוקרתי טיפאני בניו יורק. בתור שגרירת המותג, גדות התאבזרה בהתאם וענדה מגוון שרשראות זהב בגדלים ואורכים שונים ועגילי זהב צמודים. והלוק עצמו? סמארט קז'ואל במיטבו – חליפה בגוון שמנת ומעליה ז'קט עור בגזרה גברית ובגוון קאמל עם טוויסט משגע בשרוולים. הטוטאל לוק הבהיר מושלם לעונת האביב, וגדות עושה לנו חשק לעשות קופי פייסט לכל ההופעה. אבל חכו, כי הטוויסט האמיתי רק בתום האירוע.

גל גדות באירוע השקה של טיפאני'ס בניו יורק | צילום:Dia Dipasupil/Getty Images
גל גדות באירוע השקה של טיפאני'ס בניו יורק | צילום:Dia Dipasupil/Getty Images

גדות שבה למעונה בניו יורק, ובזמן הזה הבסטיז מישראל ארגנו לה מסיבת הפתעה ועלו על טיסה לניו יורק מאחורי גבה. וכך, בזמן שגדות עשתה את דרכה חזרה מהאירוע, סלע, גולדמן וויינברג מיקמו את הטלפון הנייד בשביל שילכוד את הרגע ואת הבעתן המופתעת של חברתן האהובה. התגובה שלה? פרייסלס. לחצו פליי על הסרטון.