גל גדות בהיריון רביעי? זו לא סיבה לעשות לה אאוטינג בכח

גל גדות בהיריון רביעי? תנו לה את הזכות לספר על כך | צילום: RB/Bauer-Griffin/GC Images
גל גדות בהיריון רביעי? תנו לה את הזכות לספר על כך | צילום: RB/Bauer-Griffin/GC Images

כל מדורי הרכילות הציפו את הפיד ב"גל גדות בהיריון רביעי! אחלו לה מזל טוב!!!" - אבל אם היא לא בישרה על כך, אז למה לעשות לה אאוטינג בכח ולקחת לה את הזכות לשמור זאת לעצמה?

88 שיתופים | 132 צפיות

בקושי הספקנו לפקוח את העיניים הבוקר (שלישי), וכל הפיד התמלא בפוסטים נרגשים של מדורי הרכילות עם "גל גדות בהיריון רביעי! אחלו לה מזל טוב!", אבל היי, רגע, עצרו הכל.

>> גל גדות בזעקה מצמררת לשחרור החטופות שנותרו בעזה

מי נתן לכם את הזכות לעשות לה אאוטינג ככה? הוונדר וומן של כולנו, היא קודם כל של עצמה – ולפני שהיא שחקנית הוליוודית, היא אישה ואימא ובת אדם. גדות לא הכריזה על ההיריון שלה בפומבי, לא בסטורי או בפוסט, גם לא בריאיון לתקשורת. מדורי הרכילות נתקלו בתמונה שלה משוטטת עם בן זוגה ירון ורסנו ברחובות לוס אנג'לס, עם מה שזוהה על ידם כבייבי באמפ – ובלי להסס פרסמו זאת מיד, ועוד הפנו את העוקבות והעוקבים להמטיר עליה איחולים שיכול להיות שהיא בכלל לא מעוניינת בהם. לפחות לא כרגע.

מיותר לציין שלהיות בהיריון בתקופה הזו, רוויית המתח והכאב, זה לא אופטימלי בלשון המעטה. גם בימים כתיקונם זה לא קול לעשות אאוטינג לאישה בהיריון, אז עכשיו על אחת כמה וכמה, וזה תקף לכל אאוטינג שהוא. רק בתחילת השבוע נחשף כי בילי אייליש יצאה מהארון וגילתה כי היא נמשכת לנשים. גם אנחנו התרגשנו בהתחלה, עד שהבנו אמש (שני) שהיא לא יצאה מהארון באופן יזום, אלא הוצאה ממנו באמבוש מתוכנן על השטיח האדום. הזמרת בת ה-22 לקחה בהתחלה את הסיטואציה בקלילות לכאורה, אך בהמשך פרסמה פוסט זועם באינסטגרם ותקפה את מגזין Variety האמריקאי שעשה לה אאוטינג בעל כורחה. "תודה וראייטי שעשיתם לי אאוטינג על השטיח האדום ב-11 בבוקר, במקום לדבר איתי על כל דבר אחר שחשוב יותר מאשר אם אני אוהבת בנים או בנות. תעזבו אותי בבקשה".

אז בואו נעזוב גם את גל גדות בשקט בבקשה. ההיריון שלה הוא שלה, עד שהיא מכריזה על כך בעצמה – וגם אחר כך יש לה זכות לפרטיות. בימים בהם צמד המילים "זכויות נשים" רק הולך ומאבד מערכו, בואו לא ניתן לזה יד וניקח מאישה את הזכות שלה לשמור על ההיריון שלה לעצמה. זכותה של אישה על גופה, כפי שאנחנו מנסות להזכיר לעולם מאז השבעה באוקטובר, וזה תקף גם במקרה הזה. אז תעשו טובה, בואו נחכה בינתיים עם ה"מזל טוב" וה"בשעה טובה"?