גיא זו-ארץ מתאבל על רצח אחיינו: "לא רציתי להאמין שזה אתה"

גיא זו-ארץ ועילי | צילום: צילום מסך מאינסטגרם guyzu_aretz@
גיא זו-ארץ ועילי | צילום: צילום מסך מאינסטגרם guyzu_aretz@

נכון לכתיבת שורות אלה מספר הנרצחים במלחמת "חרבות ברזל" עומד על יותר מ-900. אחד מהנרצחים הוא עילי ברעם, אחיינו של גיא זו-ארץ, שספד לו בכאב אדיר בחשבון האינסטגרם שלו. הלב נשבר

88 שיתופים | 132 צפיות

השמות הרבים של קורבנות "חרבות ברזל" לאט לאט נחשפים ושוברים שוב ושוב את לבנו. היום (שלישי) התבשרנו כי גיא זו-ארץ, איבד את אחיינו עילי במלחמה, ונאלץ לגלות זאת ממהדורת החדשות, ולא מהודעה רשמית.

>> מחשבות של אימא: איך אפשר לנשום עכשיו?

"עילי שלי, נשמה שלי, נסיך שלנו", פתח זו-ארץ את הפוסט והכאב נשמע מכל מילה שלו. "כמה פחדתי מהרגע הזה שתגיע אליי בשורת האיוב הזו. ראיתי את התמונה שמרמזת שזה אולי אתה שוכב שם שרוע על הכביש, אבל משהו בי נלחם, התנגד, התקומם. לא רציתי להאמין. הספק והתקווה פרפרו לי בנשמה", כתב.

"אולי זה מישהו אחר עם קעקוע בדיוק כמו שלך על הרגל. ופתאום התמונה שלך הופיעה בחדשות עם הכותרת 'יהי זכרו ברוך', וזה קרה עוד לפני שבכלל הודיעו למשפחה. שוק. כואב כמו איבר שנכרת מהגוף, אי אפשר להבין את החור השחור שנפלנו אליו", כתב זו-ארץ בכאב על רצח אחיינו האהוב.

גיא זו-ארץ ועילי | צילום: צילום מסך מאינסטגרם guyzu_aretz@
גיא זו-ארץ ועילי | צילום: צילום מסך מאינסטגרם guyzu_aretz@

"עילי שלי כמה אני אוהב אותך ילד יפה, מוכשר, מאיר, שמח ורגיש. רק בן 27 אלוהים", ספד לאחיינו. "זכית לתואר 'הכי שמח במשפחה שלנו'. כמה חום הענקת לילדים שלנו כמה חיבוקים, צחוקים. הם העריצו את הדוד שלהם. הם שאלו אותי אתמול 'איך נמשיך להיות משפחה בלי עילי?', המוח עוד לא מעכל שאתה לא פה. אוהב אותך לנצח", סיכם.

>> שי-לי עטרי ושייה בת החודש מחכות ליהב: "הוא הציל אותנו ומאז לא שמענו ממנו"

זו-ארץ הוא רק אחד מיני אלפים רבים ששכל בן משפחה יקר ואהוב במלחמה הנוראית. מעיין אדם שברה אתמול (שני) את לבנו לרסיסים כשבישרה כי איבדה את אחותה הקטנה מפל, שנרצחה במסיבה ברעים. עינב בובליל שכלה את דודה וחזי דין איבד את אחיינו. אוהבות וכואבות יחד אתכם.