"הלב שלי נשרף": הדוד של עינב בובליל נרצח על ידי מחבלים

עינב בובליל | צילום: אינסטגרם einavbooblil_benisti@
עינב בובליל | צילום: אינסטגרם einavbooblil_benisti@

אי אפשר להפסיק לבכות: עינב בובליל שוברת לנו את הלב וחושפת כי דודה האהוב, רוני לוי, נרצח על ידי מחבלים בביתו שבקיבוץ בארי

88 שיתופים | 132 צפיות

קצת יותר מיממה מאז פרוץ המלחמה ומניין הנרצחים, הפצועות והמשפחות המרוסקות ממשיך לעלות מרגע לרגע. לאט לאט מתחיל להתבהר גודל הזוועה, כאשר מתחילים להיחשף עוד ועוד שמות מתוך מאות הנרצחות והנרצחים בדרום.

>> הלב נשבר: חזי דין מגלה כי אחיינו האהוב נרצח במסיבה ברעים

בין האנשים הרבים שאיבדו את יקיריהם ביממה האחרונה, נמצאת עינב בובליל, תושבת הדרום שחיה עם משפחתה באשקלון. בשעה האחרונה שיתפה בובליל את כמעט 350 אלף העוקבות והעוקבים שלה בחדשות הנוראות שפקדו אותה: דודה האהוב נרצח על ידי מחבלים.

>> החיילת ירין מארי פלד נעדרת. משפחתה קוראת לעזרת הציבור

"דוד שלי, רוני, ממקימי קיבוץ בארי, מלח הארץ שנלחם בכל מלחמות ישראל בגבורה, איש משכמו ומעלה, נרצח אתמול בביתו שבבארי, ליד אשתו והבן שלו", חושפת בובליל את הזוועה, וכותבת: "הלב שלי נשרף! רוני לוי ת.נ.צ.ב.ה".

הטרגדיה של עינב בובליל | צילום: אינסטגרם einavbooblil_benisti@
הטרגדיה של עינב בובליל | צילום: אינסטגרם einavbooblil_benisti@

>> נועה קירל במסר לעולם: "האחים והאחיות שלנו נטבחו"

בובליל שיתפה תמונה של דודה האהוב רכוב על אופניו, ושיתפה את העוקבות והעוקבים שלה: "הוא הבן של סבתא לוי, שאימא שלי כל הזמן מברת עליה. כשאימא שלי הראתה לו בספר את המתכון שלה, הוא כל כך שמח ואמר שהוא גאה בי", סיפרה בובליל, שהשיקה לאחרונה ספר מתכונים משפחתי. "הלב נשרף", כתבה שוב וחתמה את הסטורי. כי מה עוד אפשר להגיד?