הלב נשבר: חזי דין מגלה כי אחיינו האהוב נרצח במסיבה ברעים

חזי דין צילום: אינסטגרם
חזי דין צילום: אינסטגרם

הקוסם והמנטליסט חזי דין שובר לנו את הלב, ומגלה כי אחיינו האהוב שנעדר במשך שעות ארוכות כבר אינו בין החיים. "מי שלא שמע זעקת אם ששמעה על רצח בנה, לא שמע זעקה מעולם"

88 שיתופים | 132 צפיות

הטרגדיה הנוראית של חזי דין: בין מאות הקורבנות שנרצחו בדם קר במסגרת הלחימה המתנהלת בישראל מאז אתמול, היה גם אביעד הלוי ז"ל (29), אחיינו של הקוסם והמנטליסט חזי דין, שנמנה על משתתפי מסיבת הטבע בסמוך לרעים.

>> נועה קירל במסר לעולם: "האחים והאחיות שלנו נטבחו"

אתמול בבוקר (7 באוקטובר) עוד בטרם היה מידע על אלפי הפצועים ומאות ההרוגים, דין שיתף בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו כי אחיינו פצוע ומנותק קשר, וביקש מכל מי שיש לו מידע מהשטח שיצור עימו קשר. גם אישתו הלן, פרסמה פוסט דומה, בו זעקה לעזרה וביקשה כל פיסת מידע, ואף עדכנה כי הלוי עוד הספיק ליצור קשר בבוקר ולעדכן כי נפצע, אך לאחר מכן נותק עימו הקשר.

שעות מאוחר יותר השניים עדכנו בחשבונות החברתיים שלהם על הנורא מכל: אביעד נמנה על הקורבנות שנרצחו. "מי שלא שמע זעקת אם ששמעה על רצח בנה, לא שמע זעקה מעולם", כתב דין בפוסט קורע לב בפייסבוק שלו, כשהלן מוסיפה: "הסיוט של החיים שלנו".

>> החיילת ירין מארי פלד נעדרת. משפחתה קוראת לעזרת הציבור

הבוקר (ראשון) שניהם שיתפו את מודעת האבל עם פרטי הלוויה. "אביעד אהוב שלי", כתב דין, ואשתו הלן מוסיפה: "בבקשה שמישהו יגיד לנו שזה רק חלום בלהות". גם לנו.

מי שלא שמע זעקת אם ששמעה על רצח בנה, לא שמע זעקה מעולם

Posted by Hezi Dean on Saturday, October 7, 2023