נא לקנא בהתאם: החופשה הפוטוגנית של גיא זוארץ ויעל בר זוהר

יעל בר זוהר וגיא זוארץ בקלאב מד טין | צילום: יח"צ
יעל בר זוהר וגיא זוארץ בקלאב מד טין | צילום: יח"צ

חגיגות יום ההולדת ה-50 של גיא זוארץ הגיעו לטופ בחופשת סקי משפחתית באלפים הצרפתיים. מה הוא חושב על הניצחון של אלית מוסאיוף, ומה גרם ליעל בר זוהר לצרוח? הישרדות, גרסת קלאב-מד

88 שיתופים | 132 צפיות

נכון, אמנם אין שום דבר מפתיע בתמונות של גיא זוארץ על רקע נופים אקזוטיים בחו״ל, אך מסתבר שגם מי שמחתים דרכון בתדירות כמעט מעוררת קנאה, בכל זאת הופתע כשגילה שאת יום הולדתו ה-50 הוא יחגוג בחיק משפחתו (יעל בר זוהר ושלושת הילדים: יהלי, אורי וליה) בחופשת סקי באלפים הצרפתיים. על ההפקה: יעל בר זוהר, על הלוקיישן הפוטוגני: קלאב מד. הדירוג: ארבעה קלשונים. עזבו, זה למבינות עניין.

>> מעין דורי: "רק על זה היה שווה לחתן בפריים טיים"

אז גיא, יש תובנות לכבוד גיל 50?
״אני מרגיש כמו בחור בן עשרים וארבע שרק התחיל את הקריירה שלו ורוצה לכבוש את העולם. קיבלתי מאבא שלי הרבה אנרגיה, חריצות ורצון להיות בעשייה. אני כן מרוצה ומסופק ושמח בחלקי, אבל מצד שני יש כל כך הרבה שאני עוד רוצה לעשות ולהספיק. אז התובנה שלי היא שרק התחלתי״.

אז אפשר להגיד שאתה ויעל לא מתכוונים לנוח בקרוב.
זוארץ: ״אני מתכונן לעונה הבאה של האח הגדול שתעלה בסוף מאי-תחילת יוני. ויש לי מופע חדש בשם ׳הפארטייה׳, שהוא בעצם מסיבה של מוזיקה מזרחית מקפיצה על ביט אלקטרוני. אני מגיע עם עוד ארבעה נגנים לחברות וחתונות״.
בר זוהר: ״אני סיימתי לצלם את ׳בעלת החלומות׳ שתעלה ביולי הקרוב בהוט ויש עוד כמה פרויקטים על הפרק, ואפילו פרויקט עם גיא שממש עכשיו מתבשל על האש. עשינו כבר הצגה יחד ואפשר להגיד שזה פתח לנו את התיאבון״.

הישרדות, גרסת קלאב-מד | צילום: יח"צ
הישרדות, גרסת קלאב-מד | צילום: יח"צ

>> קייסי זפטה: "זה אחד הדברים היותר שטחיים ועצובים"

העונה האחרונה של הישרדות הסתיימה באקורדים צורמים. גיא, מה דעתך על הניצחון של אלית מוסאיוף?
״בהישרדות הפורמט המקומי הוא יותר חברתי בהשוואה לאמריקאי. זה אומר שצריך לאורך כל המשחק לגרום לאנשים להצביע בשבילך. כמו שתמיד אומרים, צריך לדעת לשחק את המשחק. זה לא טכני, אנחנו עם רגשי״.

במי אתה הייתי בוחר?
״כולם היו שורדיי״.

בר זוהר וזוארץ נחשבים לאחד הזוגות האהובים והיציבים בארץ (חמסה). פסטיבל יום ההולדת ה-50 של זו-ארץ נדחה בעקבות האבל שפקד את המשפחה לאחר שאביו של זוארץ, הלך לעולמו במפתיע בחודש פברואר האחרון. אחרי שלושים ימי האבל, חגגו השניים ביומיים חלומיים בחיק חברים קרובים. מיד אחרי, המשיכו לשבוע גיבוש משפחתי בן שבוע בחופשת סקי במועדון יוקרתי וחדש מהניילונים בעיירה הציורית טין.

מסנוורים. גיא זוארץ ויעל בר זוהר חוגגים | צילום: יח"צ
מסנוורים. גיא זוארץ ויעל בר זוהר חוגגים | צילום: יח"צ

זו הייתה חגיגה שמחה-עצובה?
״התקופה האחרונה הייתה מאוד טעונה וסוערת. המצב היה מאוד שביר. בהתחלה חשבתי, איך אסע אחרי שאבא נפטר? אבל בדיעבד, החופשה והחגיגות הגיעו בזמן והצליחו לעשות טוב לכולנו״.

>> סטייל של כוכבת: אלין גולן מסנוורת

אז אתם טיפוסים של חופשת סקי?
זוארץ: ״חופשת סקי היא בעיני החופשה המשפחתית האולטימטיבית, חופשה הכי פעילה וגם כזאת שאתה מצליח להיות שם לבד עם עצמך. אני לא יכול להפסיק להתרגש כשאני מוקף במדבריות לבנות. אנחנו במקום משגע עם נוף מהמם. הכל מאוד מושקע וברמה הכי גבוהה, גם הספא מדהים״.
בר זוהר: "זאת הפעם הראשונה שלנו בחופשת סקי משפחתית. זה פורמט משפחתי משגע. חזרתי לארץ עם רגליים חזקות, כמו של רונאלדו. פתאום שיעורי פילאטיס היו הרבה יותר פשוטים״.

הדרינק שאחרי הסקי | צילום: יח"צ
הדרינק שאחרי הסקי | צילום: יח"צ

ואיך הסתדרתם עם ענייני הגלישה?
בר זוהר: ״אני הגעתי מראש לקבוצת המתחילים אבל בגלל שלא היה לי שום ניסיון, הורידו אותי לקבוצת הטרום מתחילים. אני אחזור לעשות סקי, למרות שאני גם מאוד אוהבת חופשות של בטן גב ולהתחרדן בשמש״.
זוארץ: ״יעל היא פייטרית ולוחמת, רק תני לה הרפתקאות. היא אמנם צורחת כשהיא נופלת על השלג, אבל היא עשתה את זה כמו גדולה ואחרי חמישה ימים היא גלשה מהר של 3,000 מטר. בדיוק כמו שהיא עשתה בנג'י״.

>> ניצן שיק: "הייתי מוותרת על הכל בשביל אהבה"

שוברת שגרה | צילום: יח"צ
שוברת שגרה | צילום: יח"צ

היה לכם גם זמן זוגי?
בר זוהר: ״הילדים היו בחדר נפרד עם דלת מקשרת והם לא רצו לחזור. המועדון היה מושלם. כל אחד מהם היה בקבוצה שמתאימה לרמה שלו ואפילו הייתה הדרכה בעברית. לא הייתי צריכה לדאוג להם יותר מדי. גם יצא לנו לבלות. הכרתי חברות ורקדנו עד אמצע הלילה – ואז התרסקתי במיטה כמובן״.
זוארץ: ״הילדים היו הרבה בלעדינו, פגשנו אותם בארוחות ואפילו הספקנו להתגעגע אליהם במהלך היום. בשבת כשלא היו שיעורים, היה לנו זמן משפחתי. זה ממש היה גיבוש משפחתי ושובר שגרה במקום קסום״.

גיא אמנם טס הרבה. אבל אתם יוצאים לחופשות זוגיות?
בר זוהר: ״הייתי שמחה להגיד לך שכן, אבל זה טעון שיפור״.