סטייל של כוכבת: אלין גולן הורסת אותנו עם הלוק שלה

אלין גולן | צילום: אינסטגרם alin_golan@
אלין גולן | צילום: אינסטגרם alin_golan@

אלין גולן עוד לא בת 17 וכבר השיקה מופע משלה. בזמן שאימא אילנית לוי מחתה את דמעות ההתרגשות, אנחנו התרגשנו מהלוק של הכוכבת העולה

88 שיתופים | 132 צפיות

אלין גולן בסך הכל בת 16 וחצי אבל כבר יש לה סטייל של כוכבת על. כן, בתה של אילנית לוי מנישואיה לאייל גולן, מסתמנת לא רק כזמרת מבטיחה אלא גם כמישהי ששווה לעקוב אחרי הלוקים שלה.

>> אלין גולן לאלירז ואילנית: "יקח לי זמן להתגבר על השקרים שלך ושל אימא"

בחגיגות יום העצמאות ה-75 השיקה גולן את מופע הבכורה שלה. היא נדדה בין שלוש במות, כאשר החלה את הערב בראשון לציון, המשיכה ללוד וסיימה ברמת גן. בין האלפים שגדשו את החגיגות, נצפו אילנית לוי, אלירז שדה ואייל גולן שבאו להריע מקרוב. אימא אילנית (שצפתה במופע עם דמעות של התרגשות ושיתפה באינסטגרם) נתנה את ברכת הדרך לפני כן וכתבה לאלין: "גאווה של אמא שלך", ואילו אלירז שדה כתב בתגובה שהוא מגיע לכל הערים בהן היא מתכוונת להופיע.

המעמד בהחלט מרגש, אבל אנחנו התרגשנו בעיקר מהלוק של גולן ג'וניור. אלין סנוורה אותנו בגופיית פאייטים מנצנצת בגוון סגלגל-כחול-פנינה, תלוי מאיזה זווית מסתכלות על זה, ובז'קט פאייטים תואם עם נגיעות ורודות וכסופות. את הבלינג היא איזנה עם ג'ינס משופשף בגזרה מדויקת בתוספת קרעים להענקת האדג'. בקיצור, לוק של סטארית.

על הלוק אחראי מעצב האופנה אלון ליבנה, מי שהלביש את הכוכבות הכי גדולות בארץ ובחו"ל – מנועה קירל ועד ביונסה וליידי גאגא.אהבנו גם האיפור הגלאמי מאת המאפרת דורין בר ואת השיער המוקפד הודות למעצב השיער אסי זאב שדה.

אלין גולן | צילום: אינסטגרם alin_golan@
אלין גולן | צילום: אינסטגרם alin_golan@