כמו שברא אותה הטבע: בר רפאלי הצטלמה בעירום, והתגובות? מזעזעות

בר רפאלי | צילום: אינסטגרם barrefaeli@
בר רפאלי | צילום: אינסטגרם barrefaeli@

בר רפאלי הצטלמה בעירום והעלתה את הצילומים האמנותיים לאינסטגרם - והעוקבים והעוקבות כועסים. איך זה קשור למותה של קארין באומן ז"ל?

88 שיתופים | 132 צפיות

בר רפאלי היא סטייל אייקון – כל בגד שהיא לובשת, בין אם סתם ככה ביומיום ובין אם על השטיח האדום, מעורר עניין והשראה – אבל מתברר שהשיק לא עוזב אותה גם כשהיא נשארת ללא בגדים בכלל.

>> עומר אדם בשוק: מורן בן אסולין, הכלה של המדינה, מתגרשת!

רפאלי שיתפה את כמעט 4 מיליון העוקבות והעוקבים שלה באלבום תמונות בשחור לבן, בו היא מצולמת בעירום מלא, למעט התכשיטים שלה. צילומים מהסוג הזה לא זרים לסופרמודל הבינלאומית, אבל בצילומים שבחרה להעלות לאינסטגרם יש משהו אמנותי ומהורהר, שלא לומר מעט מלנכולי.

צילומי העירום של רפאלי בקושי הספיקו לנחות בפיד, וכבר הם מעוררים סערה – לא שציפינו אחרת. רפאלי, שאוטוטו חוגגת יום הולדת 38, נשפטה בחומרה על ידי חלק לא מבוטל של עוקביה בטענה העתיקה כי היא "אישה נשואה ואימא". אבל עיקר הביקורת מהעוקבות ומהעוקבים מגיעה על רקע מותה של קארין באומן ז"ל ממחלת האנורקסיה. עוקבת אחת האשימה את רפאלי ב"קונוטציות של שואה", עוקבת אחרת גיבתה אותה וכתבה את התגובה המחרידה "נראית כאילו יצאה מאושוויץ" ואילו עוקבת אחרת כתבה שהיא תמיד מפרגנת אבל היא לא מבינה למה להעלות "תמונות כל כך עצובות".

>> דוגמנית העל שון לוי מזדהה עם קארין באומן: "ריסקתי את הגוף ואת הנפש שלי"

בתחילת סוף השבוע העלתה רפאלי תמונה נוספת שהסעירה את הרשת. בדומה לאלבום צילומי העירום, רפאלי העלתה גם כאן צילום טבעי בשחור-לבן, בו היא ישובה על שפת הים ומביטה אל האופק, כאשר עדשת המצלמה מתמקדת בקפלים שבצדי גופה – ללא פילטרים. רפאלי לא הוסיפה אף כיתוב או תיוג, כך שהעוקבות והעוקבים העניקו שלל פרשנויות משלהם. בתגובות לתמונה התעורר דיון שלם – האם הקפלים של רפאלי הם מחווה לקארין באומן, האם היא מבקשת לשדר לעולם שגם היא כאחת האדם? כנראה שלא נדע. אבל אין ספק שזה לא עניין של מה בכך בעולם שבו תמונה אחת שווה אלף מילים ועשרות אלפי לייקים.