נוכל הטינדר, מאחוריך: הדוקו החדש והמטריד של נטפליקס

"הטבעונית הרעה" | צילום: באדיבות נטפליקס
"הטבעונית הרעה" | צילום: באדיבות נטפליקס

מבלי לזפזפ ולשקוע בחיפושים: דוקו חדש ומטריד על הונאה וטרלול, ואם לא מתחשק לך - יש גם סדרת מתח שתנקה לך את הראש. שתי המלצות הצפייה שירתקו אותך למסך

88 שיתופים | 132 צפיות

גם הערב לא ניתן לך למצוא את עצמך מזפזפת בתסכול ונחסוך לך את החיפוש אחר סדרה חדשה שתתפוס אותך מיד ותשכיח ממך את העולם שבחוץ. הכנו לך שתי אופציות, כך שרק נותר לך לבחור בין סדרת דוקו על סיפור אמיתי וקרינג'י (שממש קשה להאמין לו), או ללכת על בטוח עם (עוד) סדרת מתח בריטית שבמרכזה בלש החוקר את היעלמותה של נערה – מה שעובד, עובד.

>> למקרה שפספסת: לסדרה הזו יש פוטנציאל להפוך להתמכרות החדשה שלך

הטבעונית הרעה | Bad Vegan

אם כבר שבעת מסיפורים אמיתיים מעוררי צמרמורת, ו"נוכל הטינדר" היה עבורך הדוקו האחרון מהז'אנר עד להודעה חדשה, אולי כדאי שתדלגי ישר להמלצה הבאה. אבל אם את מחובבות הז'אנר, הסדרה הדוקומנטרית הפרועה הזו היא בדיוק מה שאת רוצה לצפות בו הערב. תוך ארבעה פרקים סך הכל, ננסה להבין כיצד סרמה מלנגאיליס, מסעדנית מפורסמת, שזכתה לכינוי מלכת המטבח הטבעוני, הפכה לפושעת נמלטת (ועדיין טבעונית). מוכנה לרמז על ההונאה התורנית? זמן קצר אחרי שהיא פוגשת גבר בשם שיין פוקס (הם הכירו בטוויטר), היא מתחילה להזרים את כספי המסעדה שלה אל מושא אהבתה החדש. הוא מצדו גורם לה להאמין שהוא יכול להגשים לה חלומות, למשל להעניק לכלב שלה חיי נצח. לא הגיוני, אבל מי אנחנו שנשפוט. בקיצור, צפוי לך עוד סיפור כמעט לא ייאמן שישאיר אותך עם לסת פעורה. על היצירה אחראי כריס סמית', במאי "המקרה המוזר והשערורייתי של פסטיבל FYRE" והמפיק של "חיות רעות".
הסדרה זמינה לצפייה בנטפליקס.

פשע באדינבורו | Crime

סדרת מתח בריטית חדשה של ה-BBC המבוססת על ספר באותו השם מאת אירווין וולש ("טריינספוטינג"). וולש הוא גם יוצר הסדרה, יחד עם התסריטאי דין קוואנה ("Creation Stories"). אז למה לצפות? הלוקיישן – העיר אדינבורו, בירת סקוטלנד, הסיפור – הבלש החוקר שלנו, ריי (דאגריי סקוט, "משימה בלתי אפשרית 2", "עקרות בית נואשות"), יוצא לחקור מקרה היעלמות של נערה. תושבי העיר הסקוטית כמובן אחוזי פחד, כל מיני שדים ישנים יצוצו, ורוצח אכזרי ימתין לרגע שלו לעשות זאת שוב – ואנחנו? ניהנה לקפוץ על הספה מהסטרס. עוד מככבים: ג'ואנה ואנדרהאם ("לוחם"), ג'יימי סייבס ("רגשות אשמה"), מייקל אבובאקאר ("בידיים טובות"), זוכת הבאפט"א לורה פרייז'ר ("שובר שורות", "סמוך על סול"), ג'ון סים ("החיים על מאדים", "דוקטור הו"), איאן הנמור ("משחקי הכס"), ג'ונתן קריגן ("נפגעים") ואנג'לה גריפין ("הולבי סיטי").
החל מה-16.3, ימי רביעי ב-22:00 ב-HOT HBO וכל הפרקים ב-HOT VOD, ב-NEXT TV ובYES VOD

סדרת מתח שעוקבת אחרי חוקר? תמיד עובד. פשע באדינבורו | תמונה: HOT ו-NEXT TV
סדרת מתח שעוקבת אחרי חוקר? תמיד עובד. פשע באדינבורו | תמונה: HOT ו-NEXT TV