בן אל תבורי בסינגל ראשון ומפתיע מאז הפירוק. ומה סטטיק אומר על זה?

בן אל תבורי | צילום: צילום מסך מאינסטגרם beneltavori@
בן אל תבורי | צילום: צילום מסך מאינסטגרם beneltavori@

כשנה וחצי אחרי הפרידה הדרמטית של הצמד המוזיקלי הכי ביג בישראל, בן אל תבורי משחרר היום (ראשון) את סינגל הבכורה שלו "אוטוטו". ומה סטטיק חושב על השיר?

88 שיתופים | 132 צפיות

בסוף אוגוסט 2022 פצצה הוטלה בעולם המוזיקה והבידור. אחד מהצמדים המוזיקליים המוכרים והאהובים ביותר במדינת ישראל, סטטיק ובן אל, הודיעו על פרידתם ויציאה לקריירות סולו, לאחר שבע שנים של עבודה משותפת. כשנה וחצי לאחר המהלך שהפתיע מדינה שלמה, בן אל תבורי, יוצא בסינגל בכורה ראשון לבדו.

>> עם דיסקית החטופים: בן אל תבורי במסיבה של קים קרדשיאן

בשונה מהאקס המוזיקלי סטטיק, שהוציא לאחרונה שיר חדש ברוח המלחמה בשם "הלם קרב", בן אל מעניק לנו מעט אסקפיזם עם הסינגל החדש שנקרא "אוטוטו", ולא עוסק במלחמה כלל, אלא מדבר על בחורה שהוא רוצה ולא רוצה אותו בחזרה, וכך גורמת לו להיזכר בעוד נשים שלא רצו אותו.

בפוסט שפרסם הבוקר (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלו, התייחס תבורי למלחמה וכתב: "אחרי שנה כל כך כואבת וקשה, שלצערנו עדיין נמשכת, כולנו מקווים באור גדול שכל החטופים שלנו יחזרו בעזרת ה', תמיד תזכרו שהכוח של העם היהודי זה ביחד. כל עוד נישאר מאוחדים וחזקים, אף אחד בעולם לא יוכל עלינו".

"בשביל קצת איחוד ואהבה", המשיך תבורי, "אחרי המון זמן שאני חולם לשתף אתכם בעשייה שלי, הנה לכם אחד השירים האהובים עליי באלבום שיצא במהלך השנה". אם אתן סקרניות לדעת כיצד הגיב סטטיק, אז גם אנחנו, כי בינתיים הוא טרם בחר להגיב.

>> אחרי הווידוי של רונה לי שמעון, סטטיק כתב על זה שיר מטלטל

המהלך של תבורי מתרחש אחרי ששותפו לשעבר סטטיק יצא באלבום ראשון מצליח בשם "לירז", וכאמור, שחרר לאחרונה את שיר המלחמה "הלם קרב". השיר נכתב בהשראת סיפורו של אחיה של רונה לי שמעון, בת זוגו של סטטיק.

סטטיק אגב הגיב לשיר החדש מעט באיחור, ובסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו כתב "דרך חדשה מתחילה עבורך בן בון. שיר אש, מקווה שמכאן תפרוש כנפיים", כתב לו.

סטטיק מפרגן לשיר החדש של בן אל | צילום: צילום מסך מאינסטגרם static@
סטטיק מפרגן לשיר החדש של בן אל | צילום: צילום מסך מאינסטגרם static@

מאז הפירוק הדרמטי של השניים, תבורי חי בארצות הברית עם חברתו דני לוי, הסטייליסטית הישראלית של קים קרדשיאן. בחודש שעבר השניים אף הוזמנו להשתתף במסיבת הכריסמס החגיגית של קים – והגיעו לשם כשהם עונדים את שרשרת החטופים להעלאת המודעות לנושא. בימים האחרונים נטען כי ישנה מתיחות בין לוי לקריס ג'נר, אמה של קים, בעקבות תמיכתה בעמה בשעותיו הקשות.

בן אל תבורי ודני לוי במסיבת הכריסמס של קים קרדשיאן | צילום: אינסטגרם superrrdani@
בן אל תבורי ודני לוי במסיבת הכריסמס של קים קרדשיאן | צילום: אינסטגרם superrrdani@

>> עם דיסקית החטופים: בן אל תבורי במסיבה של קים קרדשיאן
>> היא משלנו: קים קרדשיאן משתפת את השיר הישראלי שהפך להמנון המלחמה

לפי הדיווחים ג'נר חוששת שהתבטאותיותיה של לוי יפגעו בתדמית המשפחה, למרות שקים בעצמה הביעה את תמיכתה בישראל כמה וכמה פעמים מאז פרוץ המלחמה בשבעה באוקטובר. אז קריס, אל תבאסי.